Asian Film Awards, I was there!

 

 

 

2009年3月23日晚上,第三屆亞洲電影大獎於香港會議展覽中心頒發。小弟有幸親臨現場,不是觀眾席,而是紅地毯和後台的傳媒採訪區。我代表邊個機構?Don’t mention it la. 今次繼續no pay. 當然要special thx to my frd for an extra press permit. 而當晚我膽粗粗咁揸住部單反,攝喺一堆電視台嘅攝影機隔離,喺我右手面嘅係幾個外電攝影師、以及路透社同埋新加坡亞洲新聞台,再遠小小有有線娛樂新聞台、無綫娛樂新聞台、以及TVB東張西望。雖然我唔係瘋狂的FANS,不過見到粒粒巨星都好開心。(第一張相為亞洲電影大獎頒獎禮後台。)

 


The 3rd Asian Film Awards. 我與楊紫瓊「合照」 @ Zone B 紅地毯採訪區

見到嘅巨星包括梁朝偉、楊紫瓊、周迅、徐克施南生夫婦、吳宇森導演夫婦、馮小剛導演、賈樟柯導演、梁詠琪、張家輝、馮德倫、陳沖、范冰冰、任賢齊、張靜初、陳柏宇、桂綸鎂、田中千惠等等等等。當然,要特別介紹我女神——周麗淇。我第一次見到我女神真人啊!

 


The 3rd Asian Film Awards. Pic by William Lo.

我講得最多嘅係「呢邊唔該(粵語);這邊謝謝(國語);this way please.」例如「偉仔,唔該望呢邊吖,係,呢邊,唔該。」上面嘅相,只係紅地毯一小部分。呢度要多謝Shiree借出CANON 400D。

 


The 3rd Asian Film Awards. Pic by William Lo.

當然要特別介紹我女神——周麗淇。我幾想大叫「女神,呢邊啊!」咁當然,最後都係叫Nikki。

 


The 3rd Asian Film Awards. Pic by William Lo.

頒完獎後,得獎者在後台接受訪問及拍照。之後去慶功宴,當然,我們不是TVB,只能在小小的採訪區逼,所以都係閃。不過等Lift嘅時候尹子維竟然喺我後面,哇!還有很多趣事,不一一詳述。

 

第三屆亞洲電影大獎頒獎禮及精華,將通過無綫電視明珠台、無綫電視翡翠台、TVB8、無綫娛樂新聞台、STAR WORLD、STAR MOVIES 2向全球超過三億觀眾轉播。而當晚新聞,請留意「TOM娛樂」:http://yule.tom.com/2009-03-24/0021/84526900.htmlhttp://yule.tom.com/2009-03-24/0021/04069211.html

 

其實星期一我去香港的心情勁靚。除了以上精彩時刻,還包括上水匯合早餐時段、紅磡隧巴至銅鑼灣時段、銅鑼灣獨自狂掃貨時段。到深夜check email又收到HKBU MA in International Journalism Studies的offer,雖然要選擇會更煩,不過依然心情大好。這些我會在稍後的另外一篇網誌詳述。

 

 

– THE END –

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

6 Responses to Asian Film Awards, I was there!

  1. says:

    让人羡慕

    Like

  2. yue says:

    问你去HK做乜~你又话唔知~~~甘多节目收收埋埋~!

    Like

  3. yvette says:

    Willy, 做咩有好野都唔預埋我啊? 你要黎香港讀Master啊?

    Like

  4. Nana says:

    真有办法哦你~~下次帮我罗签名!

    Like

  5. Yue. Christie says:

    我觉得你绝对应该大叫“女神”~

    Like

  6. Jo says:

    Lo记好劲哦加油

    Like

Leave a Reply

