行前兩步你便看到



攝於好友22歲生日
Photographer: Giby  |  Model: William




說說最近,其實我不太適合放假。自從2008年4月開始,我幾乎沒有放過假。Fixer, Golf Channel, Maersk, 暑假寒假都在努力賺錢(雖然雞碎咁多,而且用得更多)。離開馬仔之後開始放假,我開始我的宅男生活。我喺屋企悶到冇嘢玩,玩煮飯,玩去公園跑步,可以成日唔出街。明明想出去睇下東華里如何變成死城卻在電腦前鬱悶地睡去。

 

然後,終於收到Carleton的拒信,讀journalism的美夢幻滅,唔開心咗一日。第二日開始籌劃廈門之旅,才分散心情。

 

其實,當年面前有多個選擇的時候,你會更加煩惱。就能澳洲還是加拿大呢?還是去香港好呢?或者美國人會羨慕中國人不用在奧巴馬和麥凱恩之間選擇。即將畢業的我,如果还是像戴晴所說的那個年代一樣,「那個時候沒有誰會去想其它的東西,就覺得自己像顆螺絲釘,一定要擰到祖國最需要的地方去」,這樣,該多麼簡單啊。

 

既然我有offer在手,我也是名校生。我應該有此自信。

 

「行前兩步你便看到,一切總會有分數。」——一個係人都叫Honey嘅人好耐之前推薦嘅藍奕邦《時候尚早》。

 

該提起精神來:
March 23, 2009. Hong Kong: Asian Film Awards 2009
April 2 to 7. Amoy Trip!

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

2 Responses to 行前兩步你便看到

  1. Andre says:

    「行前兩步你便看到,一切總會有分數。」——一個係人都叫Honey嘅人好耐之前推薦嘅藍奕邦《時候尚早》。 哈哈。我都识一个係人都叫Honey嘅人。lol…..

    Like

  2. Cyrus says:

    恭喜你摞到baptist的offer喔!ps: John McCann根本就係垃圾 唔使揀的

    Like

Leave a Reply

