食物中毒 天旋地轉

 

件事係咁嘅:噚晚六點放工之後本來約咗人去公園前食飯,於是從華師搭地鐵去。點知在地鐵上越來越頭暈,越來越唔妥,轉一號線之後更加頂唔順,於是在東山口出站後衝去附近的一個KFC嘔。嘔完之後諗住冇乜事,去到公園前先算,點知搭多一站地鐵已經唔掂喇。於是喺烈士陵園出站,在月台坐咗一陣,同自己講唔可以喺度暈低,否則見報會好醜。於是就衝出站直奔省人民醫院睇急症。

 

真係好彩咁啱地鐵去到烈士陵園,否則我都唔知點去醫院。去到醫院之後就掛好探熱量血壓等睇醫生。我直覺上我係食物中毒,於是趁著天旋地轉之際上下網睇下瘦肉精中毒的病癥,發現我完全match曬。跟住天旋地轉咗唔知幾耐終於輪到我睇醫生,醫生話我唔係中毒,叫我馬上打針同埋吊針。我同醫生講我係貧苦學生,唔好開啲咁貴嘅藥。醫生說「我們這裡沒有貴的藥」。於是,畀錢,盛惠人民幣貳佰叁拾元玖角伍分整(RMB230.95)。呢間醫院啲藥真係「平」嘅啫。

 

等打針嗰下先衰!繼續天旋地轉,於是打電話翻屋企,爹哋啱啱未翻到屋企,翻到屋企攞車再飛車過嚟廣州都有排。然後再打比Giby,繼續天旋地轉,情緒爆發。吊針,之後又唔知等咗幾耐,Giby與Matthew到咗。好彩有朋友喺身邊,多謝曬!

 

爹哋嚟咗之後瞓一陣,朦朧中聽到佢同姑娘話我面好青,跟住量血壓,血壓偏低!化驗單出咗之後發現又有指標嚴重偏低,之後醫生又開多兩支針,又盛惠人民幣壹佰零貳元叁角玖分整(RMB102.39),真係貴!吊到12點半之後翻屋企,翻到屋企之後開始發高燒,成晚醒下瞓下醒下,不過印象中幾次探熱係退緊燒。跟住瞓到今朝10點幾比一個ES師姐電話嘈醒……

 

醫生話我唔算食物中毒,不過我就真係未試過咁暈。而且係喺半個鐘頭之內情況急劇惡化,然後又血壓低發高燒。好啦,冇事喇。講完。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

4 Responses to 食物中毒 天旋地轉

  1. Janice says:

    D針錢貴!要化驗嘅話就仲貴!好明顯夜瞓,指標乜都偏低新年留留,all the best la

    Like

  2. Wing says:

    係米吃左乒乓波蛋啊?!\’\’\’

    Like

  3. Cyrus says:

    咁即係咩病?醫生點解冇交代?要註意身體啦!

    Like

  4. Roy says:

    化验出嚟咩指标低先?认真啲check下好啵,血压突然过低,一喺就心输出量不足,一喺就血管过度扩张…快啲嚟搵我把个脉执返剂啦!

    Like

Leave a Reply

