獨立

 

口講就話從初一開始讀寄宿學校,獨自在廣州打滾十年,不過講到「獨立」…………

病咗成個星期,呢個感冒都算奇怪,冇高燒,所以盒仔茶加焗棉被嘅方法行唔通。每日照常返工返學,當然繼續唔聽人勸,每日沖涼洗頭,廣東人點可以唔沖涼呢?!到我覺得連日低燒有啲得人驚嘅時候走去驗血,bak手指之後醫生話冇乜事,反而話我食得太多百服寧搞亂曬,相反開咗一毫子一盒嘅維C銀翹,比埋一蚊七嘅驗血費,下個星期早啲去抽血。直到今日頓悟,覺得係支探熱針有問題,買過另外一支情況有所改善,而原來嗰支就漏咗喺office,冇得對比。媽咪話,呢啲叫「午後潮熱」,要睇中醫。

亦都因為感冒未清,缺席Lala大小姐的「台慶月亮燈儀式」。大小姐巴閉啊,生日要好似台慶咁,進入射手座嗰日開始大搞,持續一個月,正日嗰晚要「萬千星輝」輪唔到我,可能仲有「09年節目巡禮」。其實呢個時候呢個心情,我應該要蒲下。我唔係怕爛醉,因為so far我都係千杯不醉。不過我還是好理性咁,身體緊要。

珠光寶氣(BiewMak同學戲稱「豬肝補氣」)教識我哋兩樣嘢,面對現實;嫁入豪門。不過面對現實又談何容易呢,一開波黎姿就係自己呃自己,以為有錢就可以從頭開始;到上兩個星期,邵美琪求神拜佛、蔡少芬借錢炒孖展都係想做啲形式嘢自己呃自己。王喜對蔡少芬講嘅一句話講得好啱:「你以為你仲有本事可以呃到自己,今晚好好咁瞓一覺咩」。

 

 

其實我想講,我一直都係認真嘅。雖然我知道sushi line呢個故事又或者sushi line呢個回轉,係唔現實,又或者我真係會「如果等到的只得幽怨也是我心愿」。我會記得教五比人埋伏、我會記得今年不再是黑色的六四、我會記得紅滿堂前的對話、同埋在佛山特別的禮物……我依然會期待復活節,或者有緣的話,無時差再見。

獨立,呢幾張相係上個星期《More!》參加華農走鬼創意市集影嘅。「眼睛不能沒眼淚,只因砂石要洗去」,嗯,我會更加獨立的。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

4 Responses to 獨立

  1. xiaowangzi1984 says:

    關注左呢个Blog甘耐,居然在這第一次坐沙發……真係感恩節禮物啊。
     
    係時候祝Willy畢業快樂,繼續獨立啦。享受自我同埋享受快樂最緊要。

    Like

  2. Edwin says:

    其實我都係覺得你應該wake up唔係獨立
    我咁靚都唔怕做醜人
    反正我醜話講得已經夠多
     
    好自為之啦天蝎

    Like

  3. Andre says:

    好闪啊。。。。。。。。。。

    Like

  4. kiik says:

    haa.仲以為真係有請人….開心咗一陣
    *閃過

    Like

Leave a Reply

