大學畢業旅遊 · 海灘溫泉之旅

 

 

 

雖然仲有半年先畢業,不過我哋就提早咗搞我哋嘅畢業旅遊。近近哋平平哋,陽西沙扒灣海灘再加恩平溫泉樂園。11月,廣州一夜之間氣溫驟降到14度,不過呢幾日又逐漸回升,我可以繼9月之後,再次同陽光玩遊戲!

 

雖然都覺得唔出省,同埋就咁住一晚唔算去旅遊,去海灘同溫泉就當畢業旅遊有啲無奈。不過正如好多人都話,畢業旅遊重點係一班人一齊去癲下。本來差啲就miss咗呢個trip,但改期之後又ok了。不過,我依然會計劃我的旅遊,我想去Amoy, Chengtu, Chungking, Shanghai……儲錢儲吉士!

 

我玩UNO實在太盡,連贏好多,而且今次UNO仲創下新的歷史記錄:draw牌好似傳聖火咁傳到一round,盛惠18只,之後再次打破紀錄到24只;而最高紀錄就係打到1002,實屬厲害;我都俾人一鋪搞到107,失敗失敗。不過自己確實幾孱弱,唔知係諗太多諗到發燒定係之前已經有感冒,總之就翻到廣州之後就發燒。

 

仲有好多相未收到。不過唔想寫喇。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

6 Responses to 大學畢業旅遊 · 海灘溫泉之旅

  1. Andre says:

    为什么想去成都跟重庆。。。。有什么阴谋。。。。。。。。。说。。。。。。。。。。。。。

    Like

  2. Mak says:

    好多同學好開心。。。令我想起06年年尾的畢業旅行

    Like

  3. Janice says:

    噢。。哈哈。。
    语气咁似乐乐的。。
    take care ar…

    Like

  4. exolo says:

     
    wa… 揞眼叉髀嗰張正…
     

    Like

  5. Kaykay ♡...Qiqi says:

    wawawa~~~羡慕死大家啦…及下大家既泳装LOOK先…..:P

    Like

  6. Cathy says:

    OMG!点解瘦成咁仲要攞出来晒~~~

    Like

Leave a Reply

