能吻下來仍然未豁出談情憧憬

轉眼已經11月。
嚟喇!!!
22歲要嚟喇!!!

其實身邊咁多天蠍座未必係好事
算啦
ignore me
pls

不過11月仲有好多要忙,滿滿的schedule。
估計Leon演唱會我還沒有吉士(guts)去睇。
而忙碌,仲未包括學校的interview以及畢業論文的第一round brainstorming。
講起論文,是禍躲不過。來吧!

聽《嬅麗緣》,大多數會留意「難道超齡是烈女的錯」。
而這句「能吻下來仍然未豁出談情憧憬」卻能讓我突然震一下冷一下。
要「吻下來豁出去」談何容易呢?
是日警句:「那你就是____ 年轻的时间 和 心态也就那么几年 不要让自己____太多」by Howard.

其實珠光寶氣的黎姿
都唔係好傻啫
(截止到第五集)

沒有銀包的一個星期
話說找不到銀包後仍能大安旨意同爹哋媽咪逛宜家
好彩最後可以搵到,掩埋在屋企沙發的報紙堆
冇銀包冇咭碌,變相慳錢。冇銀包冇GYM咭,計劃再次延誤一個星期
我就中意呢張床,有轆,可以郁
第時間房就買呢張
不過張床有轆,如果要____(填空題),郁嚟郁去咁點算?

我是奶茶達人
總是害怕把pantry的紅茶、伴侶、方糖用完
每次換茶包加伴侶加方糖的時候總是不好意思
不過依然好有衝動問阿姨
究竟幾時先有翻三花淡奶
等我唔使用伴侶沖奶茶

蘇州屎
最近的工作是清理蘇州屎
Duncan、Giby、Alex
(雖然Giby先生唔承認)
其中兩位是是傳說中的
我都想見下傳說中的
做gym的、私人教練的、好身材的嗰位

最後都冇去睇張敬軒
回歸廣州喎
從《透露》就一直支持喎
不過都係冇去
忽然覺得 不如慳翻啲錢
食餐好
請家人和好友

突然覺得自己需要一部相機
大大部嗰種
可以影到好藍天白雲嘅藍天白雲嗰種
即使我沒有鏡頭感

畢業旅行
我不會缺席畢業旅行
不是11月的
而是2009年的
一個人的畢業旅行
希望我儲夠錢
更重要的是儲夠吉士
到時
選擇上海、杭州、南京
抑或廈門、鳳凰、雲南
甚至去睇袋鼠
都唔使再睇人面色

是日11月1日
原來是我的農歷生日
生日快樂

The End
(完)

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

4 Responses to 能吻下來仍然未豁出談情憧憬

  1. Cyrus says:

    happy lunar birthday lar

    Like

  2. liu says:

    生日快乐!
    毕业旅游我想同一大班人去啊~ 你JOIN唔JOIN啊~

    Like

  3. Andre says:

    生日快乐。。。。你的台历跟我的一样。。。。

    Like

  4. Zhengye says:

    year4 加油沖廁

    Like

Leave a Reply

