沒有絲毫停頓 x 最近聽到的

 

首先,10月11號。女神,生日快樂!!!

 

 

呢篇網誌,已經保存咗喺草稿近兩個禮拜,一直都冇時間冇心情更新。原來發現十一黃金週之後的這一個星期是如此匆忙。一個假期回來,廣州進入了「微涼的秋」 ,而太平洋的另外一邊也開始了夏令時。It is three hours gap. 如果廣州也有夏令時,那會否追上你一個小時呢?

微涼,冇再游水,轉翻去做gym。希望可以唔使咁瘦。而黃金週回來的這個星期,我真的是一刻也沒有停過。慢慢磨慢慢磨,終於磨咗三封推薦信,自己慢慢改搵老師改,跑去搵教授改搵教授簽名搵上司簽名。而P.S亦brainstorm咗啲頭緒出嚟,已經寫咗一大半。跑學院跑教導處,為嘅就係一個印章。英語專業評估,學院戒嚴,各單位進入戰備狀態,上課從未試過咁準時咁齊人。

當然,也有confuse、不知所措的時候。我都會問自己『究竟你想點呢?』當理性與感情衝突的時候,你又想點呢?

 

 

 

另外,我手機開通了PUSH MAIL。超方便超好用,雖然一開始係人有我有的心態,set呢啲商務功能嚟玩玩。之後就覺得咁樣可以隔住個太平洋send message for free好抵!到呢兩日好多文書嘢發嚟發去,覺得好實在。

今日喺地鐵度收到李踐教授(Professor of School of Foreign Studies, SCAU; Former Senior Visiting Scholar of Cambridge University)的Email,覺得好感動。打電話比佢的時候,佢話記得我係邊個,同佢討論過《Araby》。我梗係話「對對對」,其實我唔知乜係《Araby》。到我發份推薦信比佢過目的時候,佢竟然認真咁改咗。感動。

 

歡迎大家隨時發送電郵到我Gmail郵箱。我會即時收到。

 

 

 

回歸翻呢篇網誌的最初,叫《最近聽到的》。其實已經唔算係最近,起碼係黃金週之前一個星期聽到的,看到的。當時很有欲望把這些聽聞記下來,現在,剩下的只有餘熱。當然,也有update的。

 

R先生:「點解上帝唔睇A片?因為荷媽話:『人在做,天在看』!」
D小姐:「你快俾檔期我!!!」
K先生:「你到底想去邊?」
B先生:「willy你的口吻好似我以前同嘅獅子座講嘢嘅口吻。」
J先生:「畢業有咩打算啊?我哋呢邊密謀緊創業啵。」
R先生:「Are you really want to do accounting?」
S先生:「你啊 无得反抗嘎啦」

From the Internet:
「天蠍座 — 一生受制於獅子座。獅子座的雄風能把天蠍座完全鉗制著。」

From Latter Days:
「Could be worse, could be raining.」
「We are colors and white, we don’t mix.」
「We are all connected.」
「What if you are the one that I have been waiting for my whole life and I let you go.」

 

 

 

 

好吧,去迎接我的兩個星期廣交會長假吧……

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

3 Responses to 沒有絲毫停頓 x 最近聽到的

  1. Kaykay ♡...Qiqi says:

    R先生:「Are you really want to do accounting?」
    …omg…that\’s always my confusion…no conclusion yet tho….
    p.s. I\’m leo…hoho…
    anyway keep fighting ok…

    Like

  2. Dan says:

    有感动..有感动!!

    Like

  3. Andre says:

    到底你个GMAIL点用啊。。。。。

    Like

Leave a Reply

