臭串

 

我果然係我阿媽生嘅,因為佢對我臭串,我會對佢更臭串。

 

最近很煩燥,好多嘢都好似唔知點咁嘅

  • ADSL可以每五分鐘斷一次線。
  • 中國毒奶。

奸商同埋隱瞞不報壓制媒體的官員,同販賣鴉片官商勾結的人有咩唔同呢?點解冇高官引咎辭職呢?因為體制問題。

呢件事教訓我們,一定要有錢,有錢就唔使買中國貨。如果你生個仔,你敢比佢食中國奶粉咩?

昨日係孔雀石綠魚、硝基呋喃蝦、蘇丹紅雞蛋、垃圾死屍養大閘蟹、雙氧水椰果、尿素味精、工業石蠟粉絲、氨水龍口粉絲、硫酸亞鐵臭豆腐、黃麴毒素米、皮鞋煉奶、三聚氰胺面筋、甲醇假酒、敵敵畏金華火腿、硫磺話梅、瘦肉精豬肉、甲醛海參、焦亞硫酸鈉黃花菜、二氧化硫粽葉、火鹼罐頭水果、軟化劑糖料、工業鹽辣椒、棉酚麻油、石蠟牛油、抗生素蟹,今日有三聚氰胺奶粉,那麼明天可以有甚麼?還有甚麼不會發生的?

為甚麼每次都發生在中國?如果我有錢我就可以買外國奶、買外國化妝品、甚至呼吸外國乾凈的空氣,至少歐盟標準比中國標準來得可信。

  • 雷曼兄弟破產,全球股災。人行減息對滬深股市作用不大,咁死啦,死直添喇!
  • 外國語學院,我唔會比你執粒嘅。不過我覺得啲領導一定會好短命,每日被無數老師學生不斷咒,呢啲負能量,足夠令你生CANCER、生唔到仔,小心收尾嗰幾年啊。 仲有Lexicology, Social Semiotics, 簡直嘥時間。

 

呢個世界,究竟想點?

 

每日的樂趣,就只剩下兩小時時差的MSN,同埋下午去游水。

 

以往浮躁總是想翻屋企,宜家反而唔想翻去。
忽然覺得廣州沒有我的容身之所,
就連一個有冷氣有熱水涼沖的寄居之所都冇,
究竟我屬唔屬于呢個城市呢?
廣州十年(下次單獨寫一篇這個題目的網誌)。

 

呢篇網誌寫得好浮躁。

最近冇咩事都唔好惹我。

MSN繼續係「非私事、談情事、勁爆事勿擾」!

 

 

 最近iPod單曲repeat周柏豪《宏愿》
「明知,殘酷亦只可以面對 
………… 
如果等到的只得幽怨,也是我心愿 
………… 
如宏愿太過渺茫,不去預算 
………… 
幻想,比心死,更熱暖」
同樣出自林夕手筆,不知道林夕這首詞,引起了多少整天幻想即將畢業的學生的共鳴呢?

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

2 Responses to 臭串

  1. Andre says:

    do you like guangzhou?yes, you do.

    Like

  2. Chris says:

    在同一片阴霾下……

    Like

Leave a Reply

