仍願信 我有更美滿情感

唱片堆中看見一個熟悉的身影
是他,陪著我長大

數張正版唱片早已遺失在校車中
不過剩下的封套、畫冊、VCD還在
回憶還在

深夜
打開這久違了的聲音與面孔
雖不是天籟
但同樣有著那一份寧靜

「仍願信
 我有更美滿情感

 ……

 這最大報酬
 與最後理由
 已夠我走出深溝
 再去愛漫天星宿」

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

10 Responses to 仍願信 我有更美滿情感

  1. says:

    好少见到你甘多愁善感 加油啦
    睇睇奥运 心情会好D
    我就每日都躲在家看奥运 尤其喜欢睇体操!哈

    Like

  2. William says:

    個point係我唔知你係邊位

    Like

  3. says:

    路过的
    你到处发给人blog 我当然要上来捧场啦
    支持中国队

    Like

  4. Andre says:

    我刷新了一天。可是刷到晚上才发现有更新。可是。。。。。沙发被人抢了。。。。。如果可以再见你。。。。十周年

    Like

  5. Andre says:

    再。。。去爱漫天星宿

    Like

  6. William says:

    re 多愁善感:我從來都冇到處發過自己個blog。如果你確實收到,嗰啲唔係我發嘅,我諗係惡作劇。re Andrew:就知道你見到LEON會好興奮

    Like

  7. kovu says:

    re Willy & Andrew:就知道你們見到LEON會好興奮
     

    Like

  8. exolo says:

     
    我都有呢隻牒…
     

    Like

  9. Michelle says:

    YEAH…LEON A!

    Like

  10. says:

    我听完只碟的确好听!另外我决定add你msn

    Like

Leave a Reply

