站在大三 回望高考

 

終於結束了馬拉松式的期末考,一連九科:國際貿易、寫作、口譯、國際結算、經濟學原理、日語、英國文學、筆譯、高級英語。近呢一個星期,每晚都係2點瞓,第二朝唔夠7點就起身,還翻一個學期冇聽課嘅後果;仲有就係每日收到唔同嘅考試貼士,考試就如偵探遊戲一般,猜度考試題型,更如金枝欲孽一般,猜度主子心理。

 

考完試,終於有時間總結翻最近發生的事情。因為之前嘅blog都比較撲朔迷離,沉醉於自己的感情世界與對未來生活的幻想。點解我用「站在大三,回望高考」,因為我表弟啱啱考完高考,04師兄師姐畢業,自己在兼顧intern、學業同考試,一堆事情,生活逼人來。

 

 

表弟啱啱考完高考,一個唔錯嘅分數。我幾時都話呢個表弟讀書不嬲都叻過我,而今年廣東省係第一年考完之後先填志愿,所以同呢個閉關半年冇見嘅表弟,見面的第一個話題就係報志愿。

 

『商科?首先搞清楚自己想讀咩先?Business? Finance? Economic? Accouting? Trading? Marketing? 商科係一個好廣泛嘅概念喎。邊間大學?呢個專業係呢間大學算唔算名牌呢?氛圍又點呢?學校投放資源多唔多呢?呢個major搵工出路又點呢?升學前景又如何?』

 

首先問咗佢一堆問題,然後就向我身邊的智囊團——各位學業有成的好友們關於邊間大學邊個專業好等一系列問題。多謝R先生的意見,武漢的美男、北京的兩位好同學、JNU畢業的同事、GDUFS的一眾好友、經管的老友。嗯,就係幫我表弟同埋佢同學問咗不下10個人,當然包括我自己的看法。

 

回望高三,高考前報志愿的時候,如果有一個咁樣嘅哥哥可以同我講呢啲嘢咁就好喇。原來一直想都有一個咁樣嘅人,一個學業有成事業有成嘅哥哥同我講「你要喺大三暑假搞掂啲考試,你要搵一份有用的intern,你要……」。我當然知道,我不能依賴於別人。但有這個動力,也不錯。

 

 

 

實習、04級畢業、民主生活會(學期末例牌批判大會),夾埋一齊,本來每個都可以寫一篇blog,但係呢度我要濃縮版面了,簡單講一個關鍵詞——「選擇」。

 

民主生活會上,我話『有時太多選擇,會令到自己混亂,唔知到從何選擇。』但係有人話根據今年04的就業情況不太樂觀,學校名聲不太好等一系列因素,證明其實我哋係冇選擇。同Cici討論呢個問題,她係同意我嘅觀點嘅。其實選擇會好多,但是有時候真的不知道怎麼選擇。我說過我想出去,但是現在的市道令身家縮水。搵嘢做?我又唔擔心搵唔到嘢做嘅,雖然我唔知我宜家呢份intern轉正之後月薪幾多,不過都應該唔錯。但又由於垃圾學院安排26課時,即係12節大課喺下個學期上,所以下個學期我應該唔會繼續做喇。其實喺大學最後一年,似乎認識到大學的意義,專注下係學術上都未必唔係好事。但係如果到時出唔到去,又冇hold住呢份工,咁就盞搞。但係,雖然呢份工都算係我之前的理想職業,電視人,但係接觸咗之後又覺得想試下其它,或者呢行未必啱我。

 

「William Lo, TVB News」依然係我理想,不過最近又多了一個目標。為咗一個玩笑而向朝著去衝的目標。

 

好喇,講下放假。放假要返工,要準備考試,看似好忙,但係應該好充實。因為之前的每一個假期,plan好曬所有嘢,最後都係因為太得閒而最後每日都係sleep and get online all the day, do nothing but feel guity。

 

 

 

放假了

大學最後的一個假期
似乎沒有得放假
身邊的人包括我自己都會忙於實習

放假了

我想游水我想做gym
我想穿背心
我想買性感三角泳褲
我想去唱k
我想偶爾蒲一下
我想去HK我想去深圳
我想換電話
我想買耳機
我想每日早起早睡
我想準備好考試
我想練口語我想練口譯
我想靚
我想儲錢

 

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

7 Responses to 站在大三 回望高考

  1. Jaen says:

    不要把大学看得太美好了,我之前就是太向往大学了,结果进来后发现这里有的是白痴,假模假样的人到处都是
    一成不变的模式,应试教育在中国永远培养不了真正的人才
    真正的人才,是么是那些街头疯子,行为艺术家,要么都自杀死了,反正不会是大学生,至少,我是说,不会是大学培养出来的
     
    ——以上言论谨代表个人观点,不针对任何阅读者,如有冒犯,尽情删除——–

    Like

  2. susuki says:

    你第二张foto,着学士服果个系米叫“黄慧诗”????!!!! 好似我初中同学啊~~~~~~~~~~~~~~~又系04外国语的~
    大学~充实d好的~

    Like

  3. Andre says:

    shenzhen huanying nin!!!!~~~

    Like

  4. Andre says:

    shenzhen huanying nin!!!!~~~

    Like

  5. Dan says:

    哇….头两张相好有feel…最特别嘎反而系台面果张英文卷…

    Like

  6. herman says:

    nice desk!why don\’t i have!
     
    其实读边间都无咩所谓,最紧要系要有目标,专业噶冷热系会循环…
    读咩专业,系无法准备知道前景之下,interest最重要~
     
     

    Like

  7. Unknown says:

    性感三角裤~~哇,企图心啊企图心啊!!!

    Like

Leave a Reply

