雨天嘆世界

 

噚日忽然收到阿肥的短訊,錄一段嘢喺電台度播
主題係「雨中如何嘆世界」

 

呢個時候我即刻諗到某位天蠍的簽名:
「雨中不是為了漫步,而是為了拖手」
而呢個時候呢位蠍子就出現喇
世事就係咁奇妙,時間啱啱好
大家都係蠍子
佢明白我外表好talk得但係內心很怕醜呢個事實

 

跟住收到阿肥嘅電話
『Willy,你個mic唔好擺咁近個嘴,擺喺眼同鼻之間就ok。好似平時同我傾偈嘅語氣咁,唔使咁緊張好似背書咁。』

四點半,FM98.5,佛山電台音樂台,千色985幻變音樂千色
DJ FAT《嘆世界》
可惜當時我做緊嘢冇聽到,而且錄音又fail咗
唔知有冇出街呢

多謝ww同學的留言:

『我想问个问题~ 你 有无上过电台做节目嘎?~嗯!!!! 我无电脑 所以就无聊听电台; 本身都5系听个个台嘎 5知点解岩好转佐去个个台(我以家仲未知我听概系咩台。。。) 听到个名系willy 把声又似似抵(但系你知啦 通过电台 声又会5同喔) 后尾系听到滴讲野概方式 先敢确定系你咋~ 呵呵』

 

到最後,我都唔知自己把聲有幾肉酸
講翻「雨天嘆世界」

FAT嘆世界,雨天嘆世界,我係Willy
1. 我最中意嘅雨天應該係落住細雨但係又有啲太陽。咁樣唔太熱。前幾日確實熱到好難頂……
2. 我最唔中意嘅雨天就係梅雨天氣,搞到個人好down,心情都冇曬……
3. 最中意喺雨天時候做嘅嘢就係瞓覺……
4. 雨中最想聽到嘅一首歌係蘇打綠嘅《小情歌》。「你知道就算大雨讓這座城市傾倒,我會給你懷抱……」我期待有這樣的一日,有這樣的一個人……
5. 雨天怎樣的生活方式是最嘆:可以淋雨,兩個人在雨中漫步。或者雨中不是為了漫步而是為了拖手,當街上行人漸少的時候,在雨中拖手,忽略全世界,最後可以翻屋企沖翻個熱水涼,咁就最好喇……

 

希望下次廣州長達一個月的雨季來臨時
我能在地球的另一方

 

 

咁雨天你又如何嘆世界呢?

 

 

 

順便幫985賣下廣告
千色985最近啲節目正咗好多
冇曬陪伴我哋成長嘅老軍醫
而且深夜節目都唔再齋播歌
佛山電台呢個廣東廣播界嘅黃埔軍校唔係得個名嘎
呢個係最新嘅節目表:
http://www.946.com.cn/jmb/fm985.html

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

7 Responses to 雨天嘆世界

  1. Alpheus says:

    好少听

    Like

  2. Unknown says:

    你开咪做节目?好啊,几时有得听?

    Like

  3. William says:

    唔係!我唔係DJ

    Like

  4. Andre says:

    深圳用什么频率听?

    Like

  5. Unknown says:

    鸡皮疙瘩到不得了!

    Like

  6. William says:

    Re news fans:i got the news at the evening of that day.but i would delete the link you posted heresorry

    Like

  7. Elpídia says:

    hello啊!我果日翻屋企剛剛咁巖聽到啊!。。哈。。中意依個topic。。而且真係覺得985噶節目真係好正!畢竟係從小學就開始聽了,而且真係,以前中意噶DJ都基本唔企度了。。但係覺得985播D歌絕對好有taste!

    Like

Leave a Reply

