see you off

 

 

see you off
I didn’t

 

今晚M記的音樂異常攞命
真的想把打碟的人找出來
打鑊佢
然後介紹佢去電台做
985或者993可能需要你呢個人才

 

曖昧

親親
遇見
教我如何不愛他
水瓶座
劃火柴
Beyond
無雙譜
愛我別走
愛的故事(上、下集)
真心真意
癡心絕對
真愛
眼紅館

 

好似根據我哋談話內容嚟轉歌咁
如果佢播《明年今日》
真係喊比佢睇

 

 

 

 

 

或者咁樣
是最好的

 

 

 

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

10 Responses to see you off

  1. VIJI says:

    so young so young!

    Like

  2. Edwin says:

    哇,
    D相好靚啊!!
    邊個超級靚仔攝影師幫你影噶?!!
    係咪我呢?
    實係我啦!!!!
    哈哈!!!!!!!!!!!

    Like

  3. susuki says:

    关水瓶座乜树呢?

    Like

  4. Andre says:

    很漂亮。

    Like

  5. Lala says:

    那~呢次有我啦~甘我就留言啦  裡面既女仔好可愛啊 叫咩名嗄?繫咪叫lala啊?
    哈哈哈哈

    Like

  6. Jaen says:

    又见红叉……
    好似留言D家伙都几自恋:-)

    Like

  7. says:

    忘了介绍自己,我是媒体人,在媒体工作。

    Like

  8. William says:

    小王子先生請勿在此亂發留言亂發鏈接多謝合作

    Like

  9. says:

    你目前在哪家媒体工作,还有你本more睇唔到。

    Like

  10. William says:

    麻煩你留低msn或者qq請勿再次喺呢度發啲無聊嘅留言否則     刪!

    Like

Leave a Reply

