too much pressure

最近
事情很多,功課很多,是非很多
壓力很大

如何解壓
我不知道

兩年前的自己,會聽著陳奕迅
「實實在在踏入過我宇宙即使相處到有個裂開」
而流淚
現在,似乎看透,或者看化
何必強求

原來
大家都是一樣
我們都只是一樣地臭串

唯有繼續做 珠江護法
唯有繼續過 所謂的都市生活

就算係回轉壽司上面那碟在等待別人pick up的壽司
  都要做最貴嗰碟

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

3 Responses to too much pressure

  1. Edwin says:

    你今日唔開心咩…
    見到我都唔開心!!!
    放心,你就算再滯銷我都會同你做朋友嘅.
    不過做人千奇唔好打折,
    就算俾我再踩都要相信冤豬頭都有萌鼻菩薩
    而我,會時不時過D好嘢俾你,
    你執生啦自己
     
     
     

    Like

  2. Unknown says:

    还以为你有感而发说大陆最近很多野发生添……
    anyway,“就算係回轉壽司上面那碟在等待別人pick up的壽司  都要做最貴嗰碟”
    totally agree

    Like

  3. Alpheus says:

    一时唔知用咩经典对白去映衬你果句呢.
    oops.有d野wor…

    Like

Leave a Reply

