點燃廣州·奧運聖火在廣州, I was there!

 

奧運聖火廣州傳遞,我雖然冇感受到『雲山珠水』,不過我感受到廣州人的熱情!加油啊,廣州人!!!

11點半已經到了五月花,同朋友會合之後就開始在五月花等。北京路已經不能擠進去了,唯有在中山五路五月花門口等。等到大約兩點正,聖火比原定時間早咗成個鐘頭就嚟到北京路呢度。比阿sir水咗,不過都總算見到聖火。

好快咁,見證到聖火傳遞同交接,呢一part就完咗。之後我哋馬上去終點站附近的體育東路天河體育中心東大門外面。時間大約下午三點。當中經歷公安、武警、直升機、流氓、烈火戰車,苦等到六點三,之後去到體育東路臨時改路線,睇唔到。

我忙緊功課,啲相未收齊。大家睇我msn space嘅相冊先啦。遲啲upload啲相同埋寫多啲詳盡感受。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

11 Responses to 點燃廣州·奧運聖火在廣州, I was there!

  1. Zhengye says:

    我基本上只能看到头~
    本来打算去照相,去了两个点,基本没可照的就回家睡觉了~郁闷~

    Like

  2. pu says:

    深圳的场面非常混乱。也是改道了。不过好彩我有看到火炬交接。好激动。i love shenzhen.

    Like

  3. pu says:

    深圳的场面非常混乱。也是改道了。不过好彩我有看到火炬交接。好激动。i love shenzhen.

    Like

  4. says:

    一直很羡慕你們做記者的,可以近距離接觸咁多歷史事件。來緊北京奧運,若可以俾我去北京『訓街』我都制。
    你就好啦,可唔可以上北京,人生真的無憾。

    Like

  5. Chris says:

    本想加入你哋,无奈功课缠身……
    引用一句:啲老师太放肆啦~~~

    Like

  6. susuki says:

    我系公司楼上望落去。。。体育中心呢边多人多到爆- -!

    Like

  7. Janice says:

    呵呵,我都去见证圣火了,不过pity啊。。。净係见倒团火。。。

    Like

  8. snow says:

    可怜我差点变左肉饼都无睇到~~55555~

    Like

  9. says:

    好嘢波 甘劲
    可以去北京睇奥运 一世人只有一次

    Like

  10. Unknown says:

    楼下果个个名好似打广告干……

    Like

  11. William says:

    我唔係記者,我冇得去北京睇奧運
    我係去北京路,做路人甲,睇奧運聖火廣州傳遞啫
    點解,啲留言咁怪,唔留地址嘅……睇嚟如果再係咁,要delete咗佢

    Like

Leave a Reply

