99-5 聚會+回ES

積累咗好多日嘅日誌未寫,宜家總結翻呢個聚會。

99-5真係好耐冇聚過喇,Joseph都話,我哋讀咗大學之後就冇見過我。仲有,呢半年至一年,我又點解消失咗咁嘅?!除咗搵Sky食咗次飯爆大鑊之外,我又好少主動咁搵秘書、雪、Mike佢哋。面對呢班好好嘅朋友,總覺得我唔夠主動,以前講好話讀大學之後至少要一個月食一次飯嘅話都變成空話。sorry ar, everybody.

首先用流水帳記錄一下呢兩日(2月15、16號)先。首先15號,即係情人節剛剛過去,我哋就開始大聚會喇。Jackie從UK翻嚟過年,所以我哋兩個一齊從佛山去廣州錢櫃唱K。無奈地,佢又喺KFC苦等我20分鐘。壞習慣,改唔到嘎喇。

錢櫃,14人很久不見,我的電話慘遭Sky搶去,繼而我的自拍照被嘲笑一番。搶佢手機嘅時候,佢故作我搏佢懵嘅驚恐。頂!使唔使~~大家也沒怎麼變,Mike當然繼續係大佬;Joseph仲係好吹得;TM好似又高咗,wow,190係佢(冇人知我講乜);Snow繼續狂影相;Lulu都算比較常見;Jackie繼續大嘴巴,專門把大家都不記得的醜事拿出來說一番;Sunnie髮型變咗好多;韓子電髮長靴,厲害吧,并繼續同Amanda、Jackie三人組高談漫畫;ballball仲要趕兩場k……之後去越茗苑晚飯。Jackie繼續每去一個地方匯報一次行蹤,一個女喺英國獨立生活咗咁耐都冇問題,翻到廣州就好似驚上報紙頭條,甚麼「一女大學生在穗被誘姦」等新聞主角。行喺街度,繼續扮秘書個Boss,[kiu3]下手……

食完飯,講起劉軍勛身體唔係幾好,於是摘日不如撞日,第二日翻ES探老師!!!

第二朝,依然遲到。長途跋涉去到三元里,仲要轉的士。老竇仲反問我,點解唔開車去?!唉……

翻到ES,見到啲老師真係好親切。劉軍勛話佢要染黑啲頭髮,老師,保重身體啊。謝仁發一見到我就問我「在電台怎麼樣」,嗰一下,突然很感動。盧霞同聶德森兩公婆請我哋去飯堂食飯,久違了外校的飯堂了,每個離開外校的ESer都會掛住呢啲飯餸。途中還撞見春哥,以往回去都會ignore我的春哥。anyway啦,暫時做唔到你嘅得意門生,以後風光(幻想ing)嘅時候你就唔會ignore我嘎喇,高中三年的感情,其實好深厚的。飯後,聶主任還開了黃花樓禮堂讓我們進去參觀。從側門出來一見到裝修後的游泳館和風雨球場,大家都「嘩……」。

唔知點解,讀咗大學咁耐,依然很留戀廣外外校的感覺。嗰種感覺,好奇妙,好怪,以後都唔會有。我到現在還記得高三吳玉愛拖堂後,在課室門外等我去游水的好友的眼神;假扮情侶走在情侶大道上的情景;深夜到操場跑步的瘋狂;元旦晚會前在課室準備的忙碌;考試後在走廊的哭訴;夜晚在宿舍短訊、聽歌、然後暢談到夜深;到還是廢墟的黃華樓探險;中秋在大學籃球場圍在蠟燭旁的truth or dare;在課室看電視的起勁,還有老師來到前5秒內回復平靜的滑稽…………甚至,只是在課室晚自習時,獨自對著一堆作業的狀態,現在真的很想找回,不過再也不再。

ES真係靚咗好多,當年爛尾的黃花樓已經搖身一變變成今日勁豪華嘅圖書館同埋禮堂。游泳館同風雨球場都裝修過,一見到,大家都在驚嘆,李嵐清(前副總理)的題字變成了金色。天鵝湖旁的飯堂和小賣部,即係賀永忠口中的「天鵝湖平沙國際大酒店」已經拆除,未來將會有一個休閑亭,也就是新的拍拖勝地,看來又會有很多攝像頭在那裡。還有大家在細數天鵝湖中的寶藏,當年多少個在鬧脾氣的外校人,把「早戀」時的定情信物扔下天鵝湖,手鏈、項鏈、手錶、戒指,或許還有手機。

都係去相:

 

 

圖片點擊放大 more pics: http://picasaweb.google.co.uk/lohinleung/2008021516995ES 

 

寫在最後。為何突然如此感性,一來覺得這份友情很可貴。二來,最近發生的大事,肥姐走了、雪災等,都覺得要珍惜眼前人。還有就是最近的生活比較混亂,感情事,還有更多的是學習的壓力。真的很大壓力。

見證我成長的ES,有空再回去探你吧。

 

 

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

8 Responses to 99-5 聚會+回ES

  1. Nick says:

    “還有大家在細數天鵝湖中的寶藏,當年多少個在鬧脾氣的外校人,把「早戀」時的定情信物扔下天鵝湖,手鏈、項鏈、手錶、戒指,或許還有手機。”汗~~~ 真係有錢得嚟又有性格~~~  以後搵唔到工就去你哋外校做清潔工~~~~~~~`

    Like

  2. A says:

     
    wah   有人著CLOT 舒琪  有錢人的聚會

    Like

  3. 阿章 says:

    是啊
    好好珍惜眼前人
    对了
    几天元宵佳节
    先祝
    节日快了

    Like

  4. William says:

    re 黛玉:你唔講,我都唔知乜嘢係「CLOT x 舒淇」我search咗一下先知你真有錢,關注呢啲有錢人的玩意

    Like

  5. Giby says:

    ON SKY [CLOT FANTASY]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CLOT X ORIGINALFAKE X 舒淇!!!!!!

    Like

  6. PakWin says:

    Great memories~after reading, i really want to CRY~

    Like

  7. Sui. says:

    高中时最让人怀念的

    Like

  8. 健たばこ says:

    我来了
    开学了吗?    这个年过得好快   

    Like

Leave a Reply

