零捌鼠年

年初二·三·四
 
呢幾日,都係瞓同埋拜年。已經基本完成咗拜年嘅任務。
 
今年拜年有啲特別,就係一啲一年先見一兩次嘅表哥、表弟、表妹已經讀曬大學,大家多咗一個topic就係討論大學生活同埋工作。無奈地,婆婆太八,總是攞個孫(即係我)嚟曬命,中學嘅時候就話「我個孫喺廣州讀書啊,讀廣外啊,考到一中都唔去讀」 ,還要裝出一副唔中意我去咁遠讀書個樣;高考落榜,好似搞到佢哋冇得曬命咁,講嘢都冇咁串;今年出咗本《More!》同埋參加電台培訓實習,無啦啦一堆三姑六婆姨媽姑姐都知道曬,一定又係有人攞我嚟曬。
 
其實我真係冇咁好,畀屋企人攞嚟曬,好大壓力。我知道自己并非他們口中那樣出色與能干。一啲未sure嘅嘢傳多幾次就變質,到時結果唔係咁,米盞自己失望。所以,那些所謂大人們,曬命曬自己就好,唔好攞仔女嚟曬。從新認識到呢班老表都唔錯,交換埋手機、QQ之後可以多聯絡。其中一個表哥,都出咗嚟做嘢咁多年,點解講嘢仲好似涉世未深未經大腦咁,好聽就叫為人老實,難聽啲就係憨居、唔識處事。當然,我冇資格講人,與人相處呢門學問,有排學,i still have a long long way to go…
 
 
 
 
大年初一
 
今年年初一冇乜特別,依然12點先出門,例牌畀人鬧。lunch之後去咗東方廣場睇舅公嘅新屋,然後去埋奧林匹克睇舅父嘅新屋。不過都係啱啱收樓,有排先入夥。
 
Dinner去高明食黑鵝、水庫魚、山豬(mountain pig),之後重頭戲係喺高明燒煙花!其實燒煙花真係好似燒錢咁,bing bang一聲就冇咗件衫,bang多聲又可以冇咗對鞋。另外,燒煙花切記,請勿穿著羽絨衫,以防火舌整穿件衫。所以大家見到啲相,我貌似好裝咁得件單衣,就係因為我唔想我件羽絨好似我阿姨嗰件咁畀滴落嚟嘅火laat親。

 
翻到市區後去咗mini唱k。原來佛山嘅mini都係二樓bar三樓k。啊啊啊啊啊,超想蒲啊!!!當然,一家大細有老有嫩,冇得我蒲啦,唯有繼續做咪霸,仲唱咗首比較尷尬嘅歌,應該係MV尷尬啲。
 
睇住啲煙花,諗起一個frd很久以前的msn簽名,「愛情,如煙花般璀璨,但愿不如煙花般轉瞬即逝」。講完。

updated at 2:50am, Feb 8 2008 
 

 
 
恭喜發財,新的一年,威利祝大家
身體健康·學業進步·家庭幸福
一鼠萬利·夢鼠事成·日日桃花
 
 
 
今年南方有雪災,廣州天氣亦少有地寒冷,所以桃花未到燦爛時。遲啲等到桃花燦爛,我再發我棵靚桃花嘅相上嚟啦。
 
on Willy: CHOCOOLATE / izzue / 5cm / th:+ / Levi’s / Jack Purcell
 
 
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

22 Responses to 零捌鼠年

  1. A says:

     
    新年快樂
     

    Like

  2. Edwin says:

    勾得幾整齊喔。
    不過可以畫下眉,太淡。
    新年快樂~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~啊鐘生!

    Like

  3. Terry says:

    好勁啊你~~~
    新年快樂~!

    Like

  4. abc says:

    喂~~~俾d新意啦,年年都是这个布景,今年就系加多左个人落去……anyway la,,,,祝你日日桃花!~

    Like

  5. Nick says:

    奢侈佬!!!  邊得你年年都買到噉大棵差唔多樣嘅桃花?!!!!!

    Like

  6. Sui. says:

    每篇日志都很用心。
     
    新年快乐。
    ^^

    Like

  7. susuki says:

    师弟仔~~~~~新年快乐~哈哈哈哈哈哈哈哈~

    Like

  8. William says:

    嗱嗱嗱澄清下,我今年呢科桃花唔算大嘎喇。仲有就係,年年都係呢個位擺桃花,所以賀年照都差不多。不過經過多年嘅對比,都睇到我風格上嘅轉變,同埋……歲月的痕跡。

    Like

  9. jre says:

    這位小朋友,新年好!思雅從你facebook中鏈接過來的,不好意思,對你沒甚麽印象,不清楚閣下為何人,怎樣認識我,爲何加我,不過也恭祝你新春愉快。
    思雅上

    Like

  10. Giby says:

    哗….牌子喔都系….有钱到令我眼花…..

    Like

  11. William says:

    to 思雅:你係……?anyway,幸會幸會。新年快樂!re Giby:大減價,好不好我透支靠利是錢嚟還

    Like

  12. Nick says:

    D煙花好靚!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  13. ⒐嵗 says:

    烧烟花都吾预我!下次玩记得预埋我啊!

    Like

  14. A says:

    影煙花好高難度….u r so rich~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Like

  15. Min says:

    哇,新年快乐咯, 张ps。。。无野讲啊

    Like

  16. jre says:

    ok,這樣說來閣下應該不直接認識我,想必是從友人那裏連結加我,也算一緣分。見閣下facebook中有一些我的媒體好友,瀏覽閣下blog得知閣下不是香港人,好像也不是媒體從業員,因而好奇請教來自何方?認識甚麽香港媒體朋友呢?期望分享詳情,多多賜教。

    Like

  17. William says:

    to 思雅:非常非常偶然地認識到香港的一些媒體朋友,說來話長。請問你是facebook中的哪位?或者通過email聯絡這是我的facebook:http://www.facebook.com/profile.php?id=565088807re Sick:凌晨三四點又眼瞓又凍,啱啱搞完衛生,係咁嘅水平喇將就下啦。都唔係好差啫,仲幾靚仔啊

    Like

  18. Nick says:

    晒多D 有益身体! 哈哈

    Like

  19. Unknown says:

    sb is too有钱。。。

    Like

  20. 飞阳 says:

    新年好,新聞愛好者。
    唔好意思,一直無同你直面聯繫,我系新聞FANS,之前唔知點樣上左你個blog。見到你好多視頻,我都有收集新聞的習慣。之前都發過大事回顧給你,不過被你刪了。我的QQ903284339,主頁是http://www.tudou.com/home/mayukoayami。

    Like

  21. zile says:

    不是杂志的照片哦。呵呵
     
     
    我都 好多年没放过烟花了
     
    耗子年快乐哈““ 呵呵

    Like

  22. A says:

    我都唔想 不過真係冇野食~~

    Like

Leave a Reply

