原來,12月真係忙到癲噶

 
  1. 陳SIR好勁,成個lecture唔使手稿唔使ppt,兩個幾鐘頭冇預演talk show,連粗口都講埋。聽到12點都抵。
  2. 父母真的是很偉大,為了我能沖熱水涼,為了我不用打的回校,愿意凌晨12點從佛山車我回廣州。
  3. 千里尋親記。信誓旦旦話9點起到身嘅蒲精,讓威利這個路癡帶領一眾手足翻過高架穿過隧道,然後因為不知道其中文名(後來當事人表示為「青見」),因此不能在拍門15分鐘無人應之後直呼其名發泄。
  4. 超級怪誕Picnic,來到廣外校本部六教前草地,鋪上各款報紙,自動ignore所有途人。最後最後,還是回市區唱K。
  5. 全天分別致電幾位美男、型男,全部食檸檬。
  6. 較場西加州紅,play list無故多了很多首歌,cut咗之後無故很多首歌繼而被cut。莫非neway傳言傳到加州紅?好彩唔係計人頭,唔使翻看閉路電視。
  7. 唔見DV的事甚麼時候才能到頭?煩咗我好多日,冇上好多節課,就係為呢件事煩。學校真係太官僚。其實都不能怪學校,因為這個國家,一切都很官僚,進而消耗巨大的行政成本,浪費人力物力。
  8. 多謝某人幫我搵發票。
  9. 《假如生命剩下N小時》又回來了,我之前冇睇過,今次不容錯過。不過19號撞期,唯有24號。
  10. 約唔到人陪我睇《Cats》。唉……食唔到胡…………
  11. 聖誕就到了,在聖誕節前嫁出去的愿望應該都要落空。
  12. 欠我一個吻的06級某人,你知唔知你突然攬過嚟,你會好大鑊嘎。久違了的被抱感覺。
  13. 呢個學期最後一個星期嘅課,不過依然超級多功課。12月,原來真係忙到癲嘎。
  14. 1月要約人睇戲!!!
  15. 真的很欣賞這樣彪悍的女強人老師——王丹丹,有張曉雲的味道,而且還要強。
  16. 哇,時光飛逝(不能再用how times flies呢地Cliché,應該翻譯成my sands sneak swiftly,同時用三個修辭)……GRE點算?!!
  17. 冇錢!冇錢買衫過聖誕,冇錢去整頭髮,更加冇錢買飛睇兩齣舞台劇。

 

忙到癲咗,煩到嘔電!

 

 

 

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

8 Responses to 原來,12月真係忙到癲噶

  1. liu says:

    嗯 睇落黎 你玩到癫遮

    Like

  2. Edwin says:

    。。。你定力唔夠,我都係覺得少見你為妙

    Like

  3. Unknown says:

    willy….姣上脑!

    Like

  4. Unknown says:

    willy….姣上脑!

    Like

  5. Edwin says:

    我贊同樓下果位同仁嘅意見。

    Like

  6. snow says:

    北京呢边系1月19号上演,不过我都系无人陪我去睇~d飞最平好似剩翻480~阴功~
    圣诞节我都想嫁出去啊,不过我仲没死心,因为平安夜先系最后限期~你都加油~
    12月大家都好忙,不过霖下忙完之后就系寒假~甘米好咯~

    Like

  7. Eva says:

    oh…hi willy…can u add me again…cuz I accidently deleted all my contacts!thx

    Like

  8. Vee says:

    “哇,時光飛逝(不能再用how times flies呢地Cliché,應該翻譯成my sands sneak swiftly,同時用三個修辭)……GRE點算?!! ”
     
    唔好信。hum新東方老師都係gum教。larn係自己發明gum。
    矯情嘢!

    Like

Leave a Reply

