進取!

何為「進取」,何為「不思進取」呢?
最近有人話我「成日掛住溫書,不思進取」。
原因最近作業奇多,期末臨近,加上週末兩日都要補習,少了遊玩的時間與精力。
因此,貌似不太make sense的「溫書=不進取」的理論也成立了。
 
今次終於齊人喇,星期六晚930落課後,馬上趕去潮仙join翻BiewMak、Giby同埋Edwin,召開呢個爆大鑊的「婦聯大會」。
可惜我遲到甚多,甚麼都已經爆完了,唯有翻看會議記錄以及聽取事後總結。
 

 
同埋同樣都係天蠍座嘅BiewMak影翻張相先。
(擺呢張相上嚟,好大壓力啊,會嚴重影響我自己嘅收視率)
 
 
之後呢,明明聽日仲有課嘅,點知米一樣冇以學業為重,玩咗先算。又去咗蒲喇。
今次,大話骰大冒險。
Giby:兩年前,飯堂入面「再別康橋」呢個仇,我終於報咗喇!
p.s,我要配翻副coin,或者至少都要換眼鏡。唔係喺入面一副學生look咁……
 
為咗聽日要上課,玩到3點就走喇。不過轉場嗰兩條友,咪一樣不勝酒力。Edwin網誌嘅呢張相足以證明。
 
 
聖誕節之前就冇課喇,學業上就真係要進取下,唔係遲啲去實習埋就更加冇時間復習應付期末考以及嚟緊嘅大嘢。
 
聖誕節又就快嚟喇,呢鋪就真係要進取喇。
我唔想唱陳奕迅《Lonely Christmas》啊!
 
電視機前面嘅觀眾,收音機旁邊嘅聽眾。
去蒲,記住唔好要屋企人擔心啊。
好似我咁,我會報告畀我阿媽知。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

2 Responses to 進取!

  1. Unknown says:

    哦~~~呢两个就是biewmak同edwin

    Like

  2. 紫琦 says:

     
     
     
     
     
     
     
    虽然没来过
    路过也是要留句话的
    礼貌嘛
     
     
     
     
     
     
     

    Like

Leave a Reply

