唔好做鍾無艷啊!做夏迎春就好

 
以後都唔好做鍾無艷啊!做夏迎春就好。
鍾無艷做咁多嘢,都討好唔到個皇帝。
反而夏迎春就可以用啲美色嚟勾引個皇帝。
(而事實上都唔係好美,因為我始終覺得Sammi靚過張柏芝。)
 
到最後,皇帝有事嘅時候,先識得搵鍾無艷幫手,幫佢打仗,幫佢解決問題。
好喇,問題解決曬,就反轉豬肚,搵翻夏迎春。
 
鍾無艷次次都係衰心軟。
明明個皇帝又唔係靚仔過人,又明知佢次次都係「有事鍾無艷,無事夏迎春」,
都係咁幫佢。
 
所以,都係唔好做鍾無艷,
做夏迎春好過。
仲要做個叻啲嘅夏迎春,
溝個高大威猛、有型有錢嘅。
 
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

7 Responses to 唔好做鍾無艷啊!做夏迎春就好

  1. abc says:

    发花颠

    Like

  2. Edwin says:

    查实我觉得齐宣王最好做!哈哈。。。

    Like

  3. Orgeo 吉 says:

    美国这里已经开始变冷了,虽然迟了点,但祝你生日快乐》 《
    我是以前外校论坛的Orgeo啊,2001级的,我想你可能已经不记得偶的了说-_-
    不过算了..可以原谅你的说….嘻嘻

    Like

  4. Chris says:

    忽然间咁有感触嘅……

    Like

  5. Dan says:

    你睇…所以睇呢出所謂賀歲喜劇果時,我喊全世界都話我變態!!!
    其實好有內涵噶!!

    Like

  6. Dan says:

    你睇…所以睇呢出所謂賀歲喜劇果時,我喊全世界都話我變態!!!
    其實好有內涵噶!!

    Like

  7. William says:

    諗諗下真係做齊宣王好啲「才」色兼收

    Like

Leave a Reply

