嚟M

嚟M,即係姨媽到,對於男仔嚟講,可以叫做姨丈到。姨媽同姨丈嘅分別,就係見紅同唔見紅嘅分別喇。

話說最近我好煩,呢啲咁嘅間歇性感性、間歇性心情低潮期,我知道唔會持續太耐,亦知道唔會有咩大礙。總之就係想搵個途徑發泄下。很想找個機會,大哭一場。

上咗兩個星期新東方,上到我好鬱悶。冇曬自信(未有「曬」咁嚴重嘅,不過就都幾冇咁咯)。忽然諗起,某一次某人同我喺msn度好鬱悶,send首《一步一生》搞到我都鬱悶埋嘅鬱悶情景。「曾期望著我,前程和戀愛,甚麼都擁有。」宜家嗰位send呢首歌畀我嘅朋友,應該兩樣都擁有喇吧。睇翻當時嘅網誌,原來已經一年幾喇。我呢一刻,好似就理解到呢種心情喇。總會覺得自己就係咁嘎喇,讀書唔認真就真係唔認真,點都靜唔到落嚟,跟住兩耳不聞窗外事咁,專心prepare一個考試。三歲定八十啊,我就係咁嘎喇,冇得救嘎喇,係命嚟嘅。「五年前嘅努力,就決定住五年後嘅位置」,的確如此。

嚟緊會好忙,忙學習吧。否則,GPA會繼續低落去,而我啲GPA已經唔可以見人。不過,

我冇信心啊!

呢個時候,我喺屋企,因為今日下午要翻嚟去佛山電台考試。事緣就係我暑假參加咗佛山電台嘅DJ比賽,跟住就冇入到final啦,不過就繼續有機會咁(全世界都有)參加面試、筆試、面試。今日表現得唔多好,畀人問英文嗰段更加唔知道自己講咗啲咩,「M」掛。都算係咁耐以嚟,第一次見工,我諗慢慢就會慣嘎喇。翻嚟msn翻一個朋友,同佢講翻我今次面試。因為曾幾何時,佢同我講佢嘅面試成功經驗。我記得當時聽佢講嗰陣,我嘅心情係有啲尊敬,有啲幸福。宜家諗翻起,好傻吧。16次飛行,已經越飛越遠了。

最近,好多流言蜚語。多謝關心我的好友。不算八卦,真的不算。雖然,我寧愿不知道。

不過都有開心嘅時候嘅。同Sky食飯,兩條友,講翻啲我從來冇講過佢知嘅嘢,愉快的晚餐。喂喂喂,我對你評價好高嘎。

天蠍座季節喇,快21喇。

Play list:容祖兒《男朋友與歌》;許志安《前程錦繡》;王浩信《不散不見》。

p.s,強烈推薦大家快啲下載無綫娛樂新聞台《范後感》第四集,嘉賓洪卓立。洪卓立,正啊!

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

9 Responses to 嚟M

  1. Edwin says:

    粉人,做咩甘性感喔…let it be lar…

    Like

  2. ConnIE says:

    覺得系感性多少少~
     

    Like

  3. Unknown says:

    边个洪卓立啊?!你家下自恋到出晒汁了(虽然未到晒的地步)

    Like

  4. Unknown says:

    边个洪卓立啊?!你家下自恋到出晒汁了(虽然未到晒的地步)

    Like

  5. ConnIE says:

    終于系你個BO度搵到想搵的東西喇~
    ^_^
     

    Like

  6. Kong says:

    回头是岸啊,willy
    中意翻女人啦你

    Like

  7. William says:

    to KONG:不好笑~~~

    Like

  8. snow says:

    M之嘛~好快过嘎啦~天蝎座既季节,特别感性吧~
    定系21前的恐惧?

    Like

  9. Min says:

    同意基仔同kong既讲法

    Like

Leave a Reply

