外校回憶錄

上個星期六晚去咗Giby度,諗住同Leslie一齊三個人錄一輯叫《三8廿四》嘅podcast節目擺上morethemagazine.com。點知就因為冇準備好,所以計劃被擱置。取而代之嘅係三個人從夜晚11點傾到清晨5點,傾「外校回憶錄」。基本上,99ers我哋逐個講逐個分析,同時檢討埋自己。內容當日唔出得街啦,否則,全個99嘅人都會對我群起而攻之。或者當morethemagazine.com要執粒嘅時候,整啲咁節目上去,一定會有好多人聽。因為得罪得多人嘛。

原來,一個小小嘅年級,都可以有咁多嘢講。頂峰時期先180人左右,而且每年都走唔少人。而我自己,就係喺呢度成長起嚟嘅。當然有歡樂有淚水啦,仲有遺憾。「學會做人」呢句學校嘅校訓之一,真係有排學,永遠都學唔完。


講下其它喇。第二朝起唔到身,好遲先翻去睇院運會。其實last年,都冇乜嘢,翻去諗住緬懷下,順便及下人。點知,點知,點知,全場都冇亮點嘅!!!我就死咁喺華山操場兜圈,然後不斷默念「畀個亮點我。畀個亮點我!畀個亮點我!!!」唉,唯一一個亮點,只要我。哈哈哈。

 

 

同師弟師妹合照下先。


二十號呢個weekend就開始上新東方喇。簡直嘔血啊。唉……呢張相,係我9月報名嘅時候影嘅。講時講,嚟到大三先第一次經過呢個門口。以前「國立中山大學」嘅牌坊,好耐之前已經換上毛澤東嘅「為人民服務」。而石牌兩邊,就分別掛住「華南理工大學」同埋「華南農業大學」嘅牌。

我要走出去呢個門口!!!

 

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

4 Responses to 外校回憶錄

  1. Unknown says:

    师弟?!似你师兄多d 。。。。好明显d皮肤ps过!!!

    Like

  2. fiona says:

    有没有讲起我啊?好话坏话?

    Like

  3. yvette says:

    what is that 三8廿四 about?

    Like

Leave a Reply

