三個男人一個墟 Chapter.2

 

話說,星期五下午同Kong、Milk、Vivi喺Neway唱K。一個奇怪嘅組合。并且我開唔到聲。

 

好喇,呢個先係重點。就係星期五晚約咗好耐冇見、唔再係一支公嘅BiewMak同埋之前未見過嘅Edwin。Giby唔嚟,後悔吧!!!仲要我哋兩個等Edwin放工等咗一個鐘。首先喺真功夫聊一下八卦。「喺真功夫食啲飯先,準備一陣『湯』啊。」使唔使啊?!有冇咁夸?!仲有Edwin把口實在太毒喇,哈哈哈。「住九樓。仲要冇電梯。」——呢啲只係佢功力嘅小小例子。冇緊要啦,直腸直肚好啊。至於喺真功夫講咗啲乜,都係唔講喇。講咗啲我聽咗之後唔多goe嘅嘢。Edwin仲大贊我同BiewMak有才華。皆因我哋識gel頭喎。下次嗰十幾蚊畀我賺好過啦。

之後蒲精們開始出發到。呵呵,今晚BiewMak真係邪。真係好邪!呢個就係成晚嘅爆點。畀我哋講足成晚。仲有冇其它爆點?真係冇乜咯。妖怪就遇到一個。真係好妖怪啊!宜家諗翻都打冷震。

我哋三支公就好似路人甲咁,入咗去見到一班唔識嘅人。佢哋有佢哋玩,我哋有我哋點歌咁。驚奇地發現哥歌啲歌竟然新過Neway。好啦,我對哥歌印象有所改觀喇。喺我同BiewMak合唱《歲月風雲》(我唱國語部分)之後,全場氣氛頓時撈咗之後冇耐,就閃人喇。落樓下再玩過。可惜,426啲音樂實在太太太大聲喇。我哋只可以靠手機打字嚟溝通。所以都係閃!

呢個時候,凌晨三點。時間唔三唔四,我冇理由打的翻天河,亦都有排等天光坐翻屋企。喺街度hea咗一陣,搵間M記24發現冇冷氣之後,就三支公去咗Edwin屋企喇。

Giby話「your dream finally come true.」——呵呵,同BiewMak瞓埋一齊……大家千祈唔好誤會!我一瞓低就瞓著咗喇。大家都攰到死屍咁。第二朝七點,BiewMak返工,我就返屋企。翻到去仲要冇門口入,打電話叫醒熟睡中的兩老開門,然後沖涼,落樓下食早餐,之後瞓到下午四點。晚上仲去陪表弟打羽毛球。

好健康嘅生活。蒲完仲識食早餐,蒲完仲會運動下。

p.s 各位諗住用手機上msn上Q扮喺屋企嘅同學注意喇。當對方問你電視做緊咩嘅時候,你可能已經背咗時間表,答「奸人堅」或者「通天幹探」。不過,如果下次對方問你亞視做緊咩,你點死呢?同時,要check對方是否在家的同學,你下次可以問下佢,亞視做緊咩……

p.s.2 點解呢個係chapter.2,咁chapter.1呢?我認我抄人哋嘅題目,chapter.1請見Giby網誌《三個男人一個墟》http://gibyforever.spaces.live.com/blog/cns!7C7FEB4F0B6BCED6!4095.entry

 

又一篇流水帳。

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

8 Responses to 三個男人一個墟 Chapter.2

  1. says:

    最近好吗

    Like

  2. Edwin says:

    其實我覺得歌哥氣氛驟撈5係因爲你地唱<歲月風雲>
    係果班人本來就撈…
     
    我其實好善良,講野都唔毒,只不過叙述事情比較有PIC感者………
     
    哈哈……珠江護法訓埋一齊……………………GOOD AR~!

    Like

  3. Lydia says:

    哇,打电话问亚视做紧咩果招真系够贱!!!
    鬼叫你出去蒲仲上msn啊!!!

    Like

  4. says:

    字 看得我有点吃力

    Like

  5. Zhengye says:

    樓下呢位哥仔想點啊?

    Like

  6. Unknown says:

    影相men晒嘴~~

    Like

  7. Layla says:

    e?我星期五下午都去咗neway……不過係陳傢池果間~

    Like

  8. Min says:

    oh god~if u know how to gel then anyone knows~~~~haha…the pic u mentioned in my space is a lamp and the sell phone&Ipod(nano) holder made of something invalue..my project~ok, good luck~

    Like

Leave a Reply

