蒲精

講翻前幾日嘅事情。話說一早plan好要去蒲一下,要去獵艷。所以10月1號晚,集齊廣州、佛山、武漢、北京、深圳嘅力量,為這個黃金週增添第一波激情。

點知,幾日前book咗嘅「X字尾」嘅bar,竟然冇同我留位。所以打的前往據說過氣嘅「H字尾」bar,但發現入面啲人年級偏大。好啦,去「Babyface」,點知又鬼死咁多人。最後去咗「426」。旅程真係坎坷。

熱舞吧!!!

不過重點係,我哋幾位落足眼力周圍「及」,發現都係「X字尾」好啲。所以決定轉場。

凌晨一點幾,竟然有位。不過啱先喺「426」就一打果酒,某豬鼻飲得唔多,都搞到嘔。而皇后就Wing下Wing下,要瞓一陣緩沖下。搞到叫咗一打啤酒冇乜人飲。死啦,肥媽唱啲歌,我竟然識唱。講翻入面,離想象中QAF咁樣,相差甚遠。入面都不乏ok嘅人,不過唔知點解,感覺上啲人都係講普通話嘅。最後,個「心型背心」竟然搵美女合照。點解冇人同我搭訕?!55555555555555

繼續熱舞吧。算啦,都係唔夠放。我係一個純情的男孩。

我又諗起《蒲精列傳》入面的一幕:『手上戴上過多的手繩……一入去,就注定喺入面長生不老……』(唔記得原文係唔係咁)

其實,我哋身邊嘅人物關係圖,咪仲復雜。每個人都可以寫一個故事。combine埋,又可以出「vol.3」、「vol.4」…………

好一篇連我自己都唔知講咩嘅blog!

下次繼續去蒲!

 

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

15 Responses to 蒲精

  1. A says:

    好複雜的人物關係…
     
    你地去G BAR啊? 哈哈     純情小男孩…
     
    = =

    Like

  2. Giby says:

    首先我要澄清,第一,我无周围及。
    第二,我完全为了热舞。
    第三,当晚纵观全部bar,我认为426是最好玩的!
    第四,很可惜bbf无位,因为那里热舞应该比较好玩。
    第五,某笔者请不要蒲一次就自居为蒲精。甘样你会被人误认为你系“彩虹战队”类生物。

    Like

  3. Giby says:

    同埋应该将我与美女之间打个红心或者烈焰红唇都ok。

    Like

  4. William says:

    1. 「蒲精」係match翻本書名2. 我點會唔會淪落到變成「彩虹戰隊」類生物3. 當你去toilet嘅時候 我哋全部人都話要抖下先 證明你啲「熱舞」幾咁唔掂4. 完全唔明 你同美女之間點解要加紅唇 但係我可以幫你同其他人加路線圖 以你為中心 我諗呢度2/3嘅人同你有關

    Like

  5. Unknown says:

       唔知講咩嘅blog!

    Like

  6. Kaykay ♡...Qiqi says:

    哇~~蒲得你甘爽~~

    Like

  7. amygr says:

    哈….^^
    你篇嘢好得意呀!
    睇黎你好似識廣東話??

    Like

  8. Unknown says:

           广东话 说出来  写出来都蛮屌
    我要学 哈哈

    Like

  9. Unknown says:

    er er  er  er   er  er  er  ~~~~

    Like

  10. amygr says:

    甘就好….足之有個同聲同氣 ~~你個係咩遊戲黎 ….  可唔可以侵埋我玩架??
     
    你個fd….justin係唔識廣東話架…..  你叫佢講>>>>入實驗室gum緊急制 ….  呵呵
    佢實講唔到啦  kaka ~~~ ^^
     

    Like

  11. amygr says:

    o….sor……我仲以為你寫係blog果個係指大眼justin潻
     
    喂,,,,咩你個game唔收其他人玩架 ….  我開口問你你都唔釆人ge !!
    不過我見你個game真係好特別好有創意 …. 所以好想請教下你咋
    作為參考材料 ….   等我朋友搞活動都有d….題材甘  ~~
    如果你真係唔喜歡講就萛la  ….    但你的blog真是一個不錯的園地
    感覺很清新  ….

    Like

  12. WING says:

    地下铁?

    Like

  13. 懒懒鱼 says:

    你点稳到我个blog嘎……

    Like

  14. amygr says:

    下次繼續浦….   ^^
    好呀  ….  又睇你浦d咩得意嘢番黎!
    不過我都係唔多明你個圖夠竟點睇 ….
    嘻 ….  咩真係有尼本書架  ??

    Like

  15. Andre says:

    把我的名字用[→]連到你名字那裏就可以了.
     
    咳咳….
     

    Like

Leave a Reply

