珠海的三日兩夜

講咗好多年搵個週末去珠海嘅大學玩,呢個星期終於實現。星期五去大學城中大(中山大學東校區)坐車去珠海中大(中山大學珠海校區),即係貝岡村分校坐去唐家灣分校。有中大學生證每位¥35,所以厄咗張學生證扮中大學生,平一半。
 
1小時30分鐘的車程,準時到達珠海中大。住中大招待所100蚊一晚,4個人share,非常節儉,不過環境就一般。仲有就係珠海中大嘅環境冇想像中咁靚,嗰個號稱全亞洲最長嘅教學樓真係好醜。放低曬所有行李後,第一站就係去食有名嘅唐家雞粥同埋燒烤。不過燒烤嘅地方真係過於偏僻,行入去啲城中村真係好似怕畀人賣咗去咁。不過最後都係「豁然開朗」、「別有洞天」。

我哋四個加埋其他北師嘅frd,玩「7、8、9」嘅骰子遊戲。我都算飲得多嘎喇,因為要有風度,幫人手。不過啲酒實在難飲。難飲嘅啤酒加唔好嘅心情,真係好容易嘔。

 

第二日去咗北師大。北師大就真係好靚喇,啲人都好靚。比起華農,真係要識打扮好多。同樣有「賞心悅目」嘅感覺。終於見到傳說中嘅靚仔「大家姐」。可惜冇合照。

 
 

 

最surprise嘅係係北師見到黃河同朱裘越。咁都撞到,你話係唔係surprise呢?!

 

坐泥鯭車出市區,平時大約RMB50,嗰日迎新RMB60。去到拱北,然後喺好多流嘢嘅地方食「好好味嘅咖喱」。仲有學識分辨「A貨」同「超A」貨。啲流嘢波鞋仲可以預訂款式添,真犀利。

因為時間唔啱,無謂喺拱北挨時間挨到10點去酒吧街,所以都係快啲去九洲水會。呢個做spa嘅地方,收費平,RMB 60 each,都ok。雖然我覺得啲裝修唔太現代。60蚊包曬游水、桑拿、自助餐、打球、做gym、上網、睇電視、過夜嘅費用,唱K、按摩另計。

終於第二朝10點幾先出嚟。lunch之後就翻翻珠海中大,繼續扮中大學生翻廣州。好玩!好攰。

三日兩夜,盛惠每位350。

唱K,第一次唱《16號愛人》唱到咁激動。

講完。

 

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

13 Responses to 珠海的三日兩夜

  1. 晓澄 says:

    我唱<16号爱人>都好激噶…. 

    Like

  2. Unknown says:

    哇~~第一张显得你好黑!! 

    Like

  3. Jiayang says:

    me again~
    那时候我是在想要不要和你们打招呼呢.
    恩,我都系讲左成年要去珠海稳Dfrd玩,可惜一直未能成行
    希望今个学期可以实现拉,哈哈我又想去食好好味既咖喱.
    哈,要mark低你推荐D去处先得

    Like

  4. William says:

    to hanzen:1. 我真係黑咗 都算係專登曬黑嘅 不過係好事 man啲2. 張相影得我黑 係因為我飲酒咗 我飲少少就會面紅

    Like

  5. Lydia says:

     哈哈,我都喺<16號愛人>嘅fans啊 xDD

    Like

  6. A says:

     
    北師大聽聞真係好靚~~
     

     

    Like

  7. Sindy says:

    飲咗酒張相好似"關公"咁……
     
    你掂! 

    Like

  8. Nana says:

    好怀念珠海… 

    Like

  9. snow says:

    点解你要响我走左先去北师呢?真可恶~~不然我仲可以带你去d一般人去到既地方~哈哈哈 

    Like

  10. snow says:

    点解你要响我走左先去北师呢?真可恶~~不然我仲可以带你去d一般人去到既地方~哈哈哈 

    Like

  11. snow says:

    点解你要响我走左先去北师呢?真可恶~~不然我仲可以带你去d一般人去到既地方~哈哈哈 

    Like

  12. H says:

    挖,珠海!好地方!

    Like

  13. 世杰 says:

    系北京啊..读书啊…..

    Like

Leave a Reply

