BACK TO ES 賞心悅目

噚晚接收咗樂樂邀請,先翻本部蹭飯吃,再翻外校探老師。所以今日10點鐘上完課,就開始今日嘅「廣外之旅」。
 
早過樂樂5分鐘到達校本部,唔使畀佢SM。之後馬上去搵藍翔同勇勇,啱好佢哋課間break。
劉婧,唔使咁驚訝,樂樂係我同學啫。今日純粹講笑。
 
午飯有任大小姐請客。首先佢兜遠路去咗一個遠飯堂。仲要飯卡得翻18蚊學人請食飯。最後竟然三個人叫三個特價¥5.9肉醬飯。超難食超唔抵好唔好。畀大學城嘅扒飯差太遠喇吧,仲差過華農。
 
Lulu從大老遠的宿舍過嚟,啱啱上完課嘅Giby and Ian都到咗,仲有見到韋瑋,趕著「回日本」。

 
之後去到傳說中廣外最差嘅一棟男生宿舍。比我想象中要好吧。我以為係好似以前外校洗衣房嗰邊啲成教宿舍咁差,今日去,還OK。其實,我同樂樂都好羨慕Giby、勇勇、Blacky、蕉哥,樂也融融,真係可遇不可求。
 
2點鐘,上課時間,扮廣外學生上咗半節課。3班同5班一齊上,悶到爆嘅外教國際商法。最後,鼠出去,得翻我哋兩個翻外校。
 

 
長途跋涉,一翻到嚟王一臣就認到我哋。待續

 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

7 Responses to BACK TO ES 賞心悅目

  1. A says:

    有幸比你見到我地宿舍      都係好事
     
    giby佢地宿舍梗係好啦~~~    4個人    得閑開臺打返幾圈都得~!
     
    … 

    Like

  2. A says:

    有幸比你見到我地宿舍      都係好事
     
    giby佢地宿舍梗係好啦~~~    4個人    得閑開臺打返幾圈都得~!
     
    … 

    Like

  3. Unknown says:

    有大只到咩你?!5觉喔!!!! 

    Like

  4. says:

    春哥,哈哈 

    Like

  5. A says:

    其實處做宿舍同飯堂   我都幾中意本校~~~   尤其是靚女都多過大學城    哈哈

    Like

  6. Jiayang says:

    haha
    果日我就坐你地隔离台吃饭啊~
    我见到甘多ES既99级师兄师姐,好惊讶
    可惜因为五熟悉,所以如果冒昧打招呼会好奇怪
    所以….之后好后悔点解以前系ES既时候无想方设法同你地混熟D
    —an 00级 ESer in GDUFS 

    Like

  7. Nicole says:

    又话饭唔好食~仲食得甘干净~ 

    Like

Leave a Reply

