99同學會 + 暢遊獵德村

 
經過樂樂同班長精心策劃,一行20人(加埋樂樂表弟)嚟到天河城七樓怡景自助餐。好耐冇見喇!
 
成成型咗;羅丹瘦咗;鯪魚肥咗;Lulu隻眼大咗;樂樂fit咗;黎智立頭髮長咗;劉思洋韓國feel又重咗;阮米餅女人咗;張舒主動咗……其實大家都冇乜點變。繼續聊八卦,聊近況,聊緋聞,聊學業,謠言就係咁樣傳開嘅。
 
樂樂:「除褲!!準備好未啊?幾時嚟啊?」
Willy:『我怕你滿足唔到我……』
樂樂:「快啲去買codom啦。」
Willy:『凈係condom唔夠嘎……』
每次同樂樂都係「除褲」式嘅荒淫對話。
 
羅丹:「米餅,你做乜男扮女裝啊?」
Lulu引述Miffy話:『阮阮有男朋友?!怎麼可能!』
 
某人A(唔記得邊個):「劉世平畀人拉咗。究竟貪咗幾多?」
某人B:『可能幾百萬掛……』
某人C:「啊?兩百萬?」
謠言就是這樣傳開的……
吳姜希:『有沒有更高?六百萬第一次……六百萬第三次,成交!』
劉世平被捕事件,聽講又畀人放翻出嚟。
 
天河城怡景自助餐,升咗價,58一位,不過完全唔掂!冇乜嘢食。差過以前好多!
 
裴丹有約冇嚟,不過都出現咗一陣,見咗大家。可惜冇大合照。

之後,冇乜節目,各散喇。得翻我哋三個,就由Lulu帶隊,去佢屋企附近、被珠江新城淹沒嘅獵德村——獵德水城。


這part文字稍後更新

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

19 Responses to 99同學會 + 暢遊獵德村

  1. A says:

    我有同學聚會恐懼症… 

    Like

  2. Dan says:

    唔使提我啦…叫你打XX又唔响应!!!
    唯有死死地气离开喈….
    PS:选择怡景简直就係大错啦!!! 

    Like

  3. snow says:

    995呢?几时聚下都好喔~~可惜啊可惜~~

    Like

  4. snow says:

    995呢?几时聚下都好喔~~可惜啊可惜~~

    Like

  5. snow says:

    995呢?几时聚下都好喔~~可惜啊可惜~~

    Like

  6. liu says:

     我好羡慕啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!点解得我0甘惨无假放仲要朝9晚5做到只X0甘!!!!!!!!!!!!!我嫉妒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我恨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  7. says:

    woo,欢乐无比。 

    Like

  8. says:

    woo,欢乐无比。 

    Like

  9. A says:

     
    所謂的商介    逼我提早返來適應核突宿舍… 

    Like

  10. A says:

     
     冇錯,就係好隆重嘅商介,可惜我積極性不高   純粹應付狀態   
     
     and…何解你load唔倒bababian?   係就係cheap d~~  未至於load唔倒吧~~

    Like

  11. 健たばこ says:

    路过一下留下我的脚印   呵呵     

    Like

  12. Jing says:

    怨妇…你过得甘充实仲有咩好怨姐…
    PS 威利鞋店系你开嘎么?… 

    Like

  13. Connie says:

     我想问“`立仔右边系边个““

    Like

  14. William says:

    嗰個係樂樂個表弟……

    Like

  15. Unknown says:

    我旅游回来了! 

    Like

  16. Nicole says:

    咦……又无我份!!!!! 

    Like

  17. says:

     我影相張相我頭髪好怪添

    Like

  18. Eva says:

    haha…you guys are so cool..US\’s cool too…hahwanna go back…so many people…!!!^_^they are cool~~~willy…thx for keep checkin out my space! lets be friend…my name is eva^_^

    Like

  19. Candy says:

    hey..点解我五知有甘既大事架!!!!!
    我五制啊!! 

    Like

Leave a Reply

