我係TOP20!2007佛山電台DJ新秀大賽

 

Willy is still on his way
and he is getting ready to fly
 
 
就是這樣
機緣巧合參加了FM98.5主辦的「動感地帶·佛山電台DJ新秀大賽2007」
FM98.5(佛山電台音樂台 / 千色985 / Hi Fine FM985)是珠三角收聽率最高的電臺頻率,并且好多廣東廣播界的精英都是出自佛山電台。
有機會進入TOP20,當然會好好珍惜,認真咁對待,并且一定會好享受這個比賽的過程。
還要,完某人年輕的夢想(其實佢唔老,非常年輕)。
 
當然還要大家多多支持。
登錄「2007佛山電台DJ新秀大賽」主頁http://www.946.com.cn/ztnews/07djds/xszl.htm投我一票。
我係9號Willy。
 
另外還有一個短訊人氣獎
短訊投票方式
發送DJ到0757180069
然後回覆TP09
就可以投我一票
 
多謝支持!
 
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

20 Responses to 我係TOP20!2007佛山電台DJ新秀大賽

  1. A says:

    add oil~~~~~~~~
     
    我投咗了~~ 

    Like

  2. Chris says:

    加油啊~~~我叫晒成个乡里投你票啊~~~ 

    Like

  3. Dan says:

    冇事啦…
    但係都未听你節目… 

    Like

  4. Unknown says:

    Willy,我投咗你喇… 

    Like

  5. Min says:

     无念住投噶啦~哈~
     
    不过帮你加下油甘啦~

    Like

  6. 小啯尪 says:

    是啊.. 每个人  都有自己喜欢的城市…

    新秘密揭晓..楠楠是世界网球大师杯的球童..呵呵..8月5楠楠就要去球统的夏令营了..
    想知道的朋友快来楠的Space看个究竟! 

    Like

  7. 暧 暧 says:

    佛山是哪里的? 

    Like

  8. 淞皓 says:

    加油加油
     
     

    Like

  9. snow says:

     投左票啦~几时可以听你做节目?

    Like

  10. William says:

    sicksick 你敢唔投票??!搵人乜咗你!!!

    Like

  11. herman says:

    投左啦.
    有无节目听下噶?

    Like

  12. coffeebeans' says:

     
    我想 做
    机器 猫
    =  =|||
     
    +U
     
    bean
     

    Like

  13. 燕娜 says:

     
       我的一句话让你想起了那么多。。。。 

    Like

  14. A says:

    我都係最近剪了頭髮先可以甘gel~~~`       不過時間耐左有塌陷的危險… 

    Like

  15. WING says:

    add oil x2 

    Like

  16. Unknown says:

    我不投靓仔靓女投比你啊!你看我几好人!! 不过你的票好似5够其他人多喔!!!

    Like

  17. says:

     
     
     
     
    幫你投票
     
     
     
     

    Like

  18. 健たばこ says:

    支持一下下 

    Like

  19. A says:

    add oil to ur compitition~~~
     
    ps.我都好驚訝點會係街見倒你….. 

    Like

  20. fiona says:

    张相靓 

    Like

Leave a Reply

