More!終於出世 + 林一峰星海唱遊 + 張學友佛山演唱會

More!終於出世喇。
 
 
 
6月14號,印刷廠新鮮運到,攞到出嚟睇嗰一刻,見到本雜誌,就好似見住自己個仔出世咁,係興奮、係感動。雖然冇好似之前預想咁,喊一下。辛苦咗咁耐,終於出到街。
 
諗翻差不多半年前嘅某一日,Giby話今次佢要搞一本雜誌。而且一定唔會畀去爛尾。最後,我哋keep到呢個promise,真係冇爛尾。多謝呢位好朋友Giby畀到我參與嘅機會。其實佢係最辛苦嘅一個,統籌、攝影、定方向、跑業務,仲有每一頁雜誌的設計和排版,全程參與,應該會有更大的感觸。
 
我負責咗本地嘅兩part採訪。成日夢想做記者,以為去「朴咪」好容易,最後仲可以做個好有型嘅扒「無綫電視記者報道」;又以為人哋總經理得閑無事做,開個「志雲飯局」嚟滿足佢「姣守唔到寡」嘅出鏡心理。原來去做一個專訪唔係一件簡單嘅事。第一次嘅專訪,係採訪身邊嘅朋友SickSick,不過已經出現好多dead air。好彩唔係電視LIVE。最後轉化成文字,更加要知道「讀者想睇到係乜」,去取捨邊啲要邊啲唔要。第二次採訪叉雞同任非。兩位之前互不相識嘅嘉賓「共冶一爐」,原本諗住係慳時間,想不到叉雞話呢個係一個新穎嘅臺灣開始流行嘅採訪手法。最後效果比較滿意,同佢哋嘅談話,真係學到嘢。
 
翻開第六期《RICE》,竟然喺「讀者來信」見到自己個名。原來係轉載咗我上次睇完《RICE》寫嘅一篇網誌嘅開頭。我話《RICE》係一個令人妒忌嘅夢。咁《More!》算唔算完成咗大學時代嘅夢呢?定係好似CU09咁,變成一個回憶?記得某一晚,同Giby喺電話度argue咗兩個鐘,究竟第一期應唔應該喺唔成熟嘅情況下出出嚟,定係自己印啲demo,做好第二期。最後,我們當然「心口得個勇字」出咗嚟。不過我哋一定會繼續落去。
 
做咗個網站出嚟,到之後跑印刷廠、跑寄店。係攰嘅,辛苦嘅,不過參與其中,確實係開心嘅。
 
作為「運營總監」嘅我,仲要同More!嘅各個成員say sorry。我校對真係出咗好多問題。而且,更加要學會不再為自己找excuse。
 
post幾張相,攞到雜誌一刻的感動和興奮。包裝後大家就開始與《More!》合照:
 
 
6月16日,《More!》正式發售嘅大日子。下午同Giby攞去恒寶寄賣。約好Emma,不過佢未到,就擺低喺鋪頭,之後就周圍行下。點知,行完一圈翻去之後,就已經見到有人買咗。後來聽翻個sales講,原來之前已經好多人嚟問過,嗰日一個早上就有4個人嚟問過。開心啊!!!!而呢位第一位讀者,稍後仲有下文。

終於輪到呢篇blog嘅第二part
 
Jun.18.2007 林一峰唱遊演唱會
 
講翻個show。可能心情唔同,冇喺上次喺中大咁興奮。可能星海,呢個殿堂級嘅表演場地,會比較拘謹。再加上啲音響,硬係覺得怪怪地,沒有很好地表現一峰清澈嘅聲音。
 

當然,大合唱《The Best is Yet to Come》一刻的感動,還有林一峰點燃星海一刻的心情,不會忘記。
「寂寞半點假如不能承受,這生命注定過得不易,笑與淚,亦有時候」
 

林一峰+鋼琴師何秉舜+鼓手梁俊威,仲有殿堂級星海嘅管風琴。仲有歌與歌之間嘅crossover,令我全程投入,再全程攞住DV記錄呢一刻嘅感動,(仲有同Giby唔出得街嘅conversation)。不過我尊重版權,絕對唔會youtube嘅。
 
一峰演唱會,some kind of function。不過今次,識到唔少人。首先多謝Biewing,介紹咗無了期band隊同埋音響師等一眾勁人畀我哋識。之後又被MTV捉住採訪,我哋當然唔放過Promote嘅機會。就係咁,又認識到MTV嘅人,原來camman仲係同我同屆華農藝術學院嘅同學。下次可能仲會有機會合作。仲有一位華農畢業嘅師姐,畀咗啲好好嘅意見我哋。唉……搞到嚟睇演唱會唔係主要目的咁。
 

同時,見到我哋嘅採訪嘉賓叉雞同任非,閑聊一陣,講下一峰,講下More!。我哋仲好搞怪咁拍咗個「《More!》簽售會排長龍」嘅DV。(左起:Willy@More!,踏雲@RICE,叉雞@RICE,任非,Giby@More!)
 
最後,畀一峰簽名嘅同時送咗一本《More!》畀佢。不過佢唔肯同我合照啊!!!可能佢太攰,同時經理人又阻止咗。
 
離開嘅時候,仲有意外驚喜。就係見翻當日恒寶嗰位《More!》嘅首位讀者Benny喇!!!以後多多交流下。
 

p.s病咗幾日,病到瘦咗病到丑咗。0621,最後都冇去到上海。
 
 
 
 
 
Jun.22.2007
學友光年·張學友世界巡回演唱會 佛山站
 

佛山世紀蓮體育中心開幕以來首場演唱會。近4萬人,衝著歌神張學友而來。(上圖為合成圖片)
 

歌神還吸引了兩位英國的好友。miss了3月份廣州那一場,剛回國幾日,就來佛山。他們還有幸,成為我拿到車牌之後的第一批乘客。我的駕駛技術還不錯吧。
 

全場3個多小時,張學友交足功課。沒有想過encore近一個小時,近11點45才散場。《雪狼湖》與《如果·愛》的crossover,把這兩齣他的音樂劇combine在一起,有很特別的效果。平時很少聽的歌神經典,卻能背出歌詞來。《愛火花》、《一千個傷心的理由》、《只想一生跟你走》、《餓狼傳說》、《吻別》、《她來聽我的演唱會》、《李香蘭》……感動全場。
 
歌神不愧為歌神!
 

 

 

 

 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

14 Responses to More!終於出世 + 林一峰星海唱遊 + 張學友佛山演唱會

  1. Nana says:

    相呢?!

    Like

  2. A says:

    我都發現錯別字 以後要concentrated……
    我覺得    第一期有成績又可以睇倒問題   都幾好既    以後改進咯    加油加油~

    Like

  3. Chris says:

    睇到杂志,人物专访同巴黎嗰辑相都整得好好,尤其啲相好靓啊巴黎~~~继续加油!!!

    Like

  4. Unknown says:

    哇~~~好想知道果d出5到街的对话是咩!!!

    Like

  5. exolo says:

     
    嘩 真係好多活動 好豐富
    d 相影得好靚… !
     

    Like

  6. William says:

    to ナナ子:update咗喇 仲有好多添
     
    to 柒目杉:第二集一定要更加畀心機!
     
    to Chris: 嗰輯相 真係好正
     
    to Hanzen: 有機會畀你睇
     
    to Syrus: 咁你快啲買翻本啦
     

    Like

  7. Lydia says:

    我想问呢,你系Flickr链接出嚟D相点解仲可以正常显示嘅??

    Like

  8. Nicole says:

    lo记~北京几时先有more卖啊~

    Like

  9. WING says:

    我只能说是又一个另人妒忌噶梦…KEEP WALKING

    Like

  10. says:

    你哋真係犀利!!佩服佩服!!

    Like

  11. hq says:

    我都摆左学友演唱会D相上我space哦,得闲去踩踩啦!^_^

    Like

  12. Edwin says:

    对MORE有兴趣。

    Like

  13. 文佳 says:

    等我迟D去买本来睇,加油more!

    Like

  14. Jarvis says:

    哦.原來自己做雜志嘎后生仔.一峰排隊簽售見過你地.
    今日逛其他人BLOG果陣,是但點鏈接,入到來,
    見到林一峰啵,先醒起… 好似幾熟口面

    Like

Leave a Reply

