Busy June

突然好忙好忙好忙
有啲嘢 真係遲早要還
呢個就係寫作嘅功課
每個星期一篇task加一篇reflection 加加埋埋10幾篇嘢 因為TEM4可以唔交住
所以一直拖到期末 星期五就係dead line
成個學期 我寫咗一半左右 今晚就要將剩下嘅寫曬佢
聽日要剪3段DV 後日就要搞掂More! 為16號做準備
18號林一峰@星海
22號張學友@世紀蓮
真係忙嘅啫
 

post翻張之前影嘅相先 係唔係好靚呢?
我唔係話我自己 雖然呢個唔使講都知靚
我係話個無敵大江景 同埋嗰兩個Cable嘅藍色海綿mic套
睇嚟真係要努力讀書 再期望股市升多啲
跟住喺咁靚嘅地方住同埋做嘢
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

13 Responses to Busy June

  1. abc says:

    好心你,,,,,,,,好明显ps过啦。。。。。。。。。。。。。。。。。

    Like

  2. abc says:

    侬还记得我生日伐。

    Like

  3. winson says:

    你真是个大忙人!!!

    Like

  4. Unknown says:

    我唔係話我自己 雖然呢個唔使講都知靚
    ……真系……
    我有你甘忙碌就好了!!!

    Like

  5. Nana says:

    你张台仲有个黑板系度?

    Like

  6. 晓澄 says:

    我都想股市升多D~哈哈~~
    喂,大忙人,甘到时JACKIE出黎稳唔稳你先?

    Like

  7. William says:

    to j.T: 阿拉點會唔記得。to Winson: 冇冇冇 自己衰 將啲功課積埋積埋啫to Hanzen: 忙碌就會瘦。有時間就可以去游水做gym。to ナナ子:係白板。自己整上去嘅。to 秘書:搵啊搵啊!!!點可以唔搵?!

    Like

  8. Unknown says:

    re willy:我不见得有时间空闲就会变胖哦~~~

    Like

  9. herman says:

    好羡慕可以去忙哩D也…惨得我日日褒生物书.

    Like

  10. monny says:

                     wa  稳到个响广东嘎拉  哈哈   佛山   点解耦睇你果度有少少似大学城噶?
            哈哈  藕见到你写噶字  得闲来藕sp拉            

    Like

  11. Hill says:

    忙,大家都是一樣。。。

    Like

  12. WING says:

    我来了…其实我觉得你忙得很有意义…很多东西都是在自己掌握之下…做自己喜欢的事…ADD OIL

    Like

  13. WING says:

    明天…那场不去了…生活………..

    Like

Leave a Reply

