痛心疾首!

「痛心疾首」

強烈譴責當局網絡封鎖flickr

為flickr、xanga、維基百科、GoogleVideo等優秀網站默哀
 

 
六月 -藍亦邦
 
別 恨自己生於這悲情世代
怎麼永垂不朽
轉眼亦以不再
像 六月天空都會忽然飛霜
把它當 美景仔細慢嘗
 
慘 偏偏醉人漂亮
偏偏嘆為觀止
哀傷偏要是 最博得俗世贊賞
淚光閃得明亮
亦可教人欣賞
勝過自彈自唱
 
我對天 高聲一再呼喊
從無回覆一下
也許它根本當凡人是個笑話
淚滴變成飛花
人們無需念挂
愛不到我就算吧
難道你們都感到害怕
 
想 天天笑容燦爛
可惜世情冷酷
當中喜與怒樂與哀未到我揀
萬種悲歡離合
逐一化為灰燼
連同白雪花遍地彌漫
 
我對天 高聲一再呼喊
從無回覆一下
也許它根本當凡人是個笑話
淚滴變成飛花
人們無需念挂
抱不起我亦能抱著雪花
我也想今生不再哭泣
樣樣事都不怕
也許先要把最殘酷視作笑話
淚亦變成飛花
人們無需驚訝
再多悲壯亦能笑一笑吧
唯愿我從此不再害怕
 
 
究竟藍亦邦這首《六月》記錄著六月甚麼的哀傷、無奈、恐慌、悲壯,和甚麼樣的悲情世代呢?
是18年前的六月的悲情時代嗎?
 

繼續更新
 
其實flickr早就有18年前同埋呢18年嚟維園燭光晚會嘅相
所以好多人認為係同六月一日廈門大遊行有關
不過tvb冇鬼用 拍唔到啲乜 最後買咗NHK啲片嚟播 所以news.tvb.com冇得重溫
 
話說flickr.com 官方登咗以下呢段嘢:

相關網站:
 
跟住發現呢個網站http://news.mydrivers.com/1/84/84860.htm有條變態佬寫篇變態嘢出嚟
呢段尤其核凸:
作为全球最大图片在线存储网站,服务器在美国的Flickr明显存在色情、误导等不良信息,与我们和谐的社会环境格格不入,此次遭遇访问故障并不值得大惊小怪,Flickr“访问故障”不仅维护社会和谐,而且能够帮助国内图片存储网站发展,促进中国互联网发展进程,提高中国互联网精神文明水平,为迎接2008年奥运会做好准备。
 
当然,我们同样支持国内的付费Flickr用户向美国消费者安全保障协会投诉或进行法律诉讼,要求Flickr就服务违约问题进行赔偿。
 
最諷刺係 呢個變態佬仲將13億中國人敬重的國旗post上去
簡直褻瀆我們的國旗

 
大家覺得這樣就是「和諧社會」嗎?
這是你想要的「和諧社會」嗎?
如果中國嘅互聯網發展 要靠呢啲卑鄙手段嚟促進
咁我覺得身為中國互聯網用戶 係我嘅恥辱
我唔用校園網嘅原因 係因為我8成網站都係外國網 好少上大陸網站
難道呢個係我嘅錯嗎?難道是我崇洋媚外嗎?
你大陸網站做得好 我自然會上啦 使乜你咁促進啊?
係,你咁確實促進咗我用一個抄flickr抄到十足嘅相冊 用住先
不過你放心 我一定會用翻國外嘅相冊嘅
 
細細個阿媽教落 做過就要認
小學語文書都有講 列寧是個誠實的好孩子啦
有做過點解要怕認啊
有道理 仲要理直氣壯咁認
除非……
 
正所謂魔高一尺 道高一丈
除咗用解封軟件之外
聰明的中國人 總會在皇帝之下找到自己合適的生存方式
flickr圖片臨時解封方法 http://talk.blogbus.com/logs/5719180.html
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

10 Responses to 痛心疾首!

  1. Unknown says:

    哎~~~~简直,无野好讲了啊啊啊啊啊啊啊!!!!!

    Like

  2. exolo says:

     
    可以開到flickr, 但係圖片就顯示唔到,
    中共真係好乞人憎!
     

    Like

  3. Nicole says:

    唔系怪~连flickr都封~

    Like

  4. 英哲 says:

    以前维基百科被封的时候我都觉得好奇怪,到底一个百科全书可以得罪他们什么…当局对于信息也未免过于敏感,以前踩到尾巴要封,现在皮毛还没摸到,只瞪了一眼也要封。媒介规则变成官场的霸王条款,越演越烈,总有一天要变成中共的独唱,全中国只剩下一把嘴巴,看他们那时怎么作秀,可能只能用舌头去吻牙齿,咬个稀巴烂,鲜血淋漓罢了。
     
    我们权当看戏就是了。
     
    另祝《More!》完满成功。Willy加油!

    Like

  5. Lydia says:

    黑色的六月,雪應該從天窗里飄下…

    Like

  6. Zhengye says:

    勇敢~
    3+3月2+2日我看了很多照了很多聼了很多,但都沒敢發出來。
    我常常都會覺得這樣公安叔叔會監聽我的電話或者沒收通行証的。

    Like

  7. William says:

    大家留言唔好咁激好冇?!我寫blog都冇咁激啦我冇話要平反乜嘢啊我係load唔到flickr唔開心咋國安哥哥唔好搞我啊

    Like

  8. Kaykay ♡...Qiqi says:

    你篇野用甘既字体甘既颜色,好难令人地吾体完吾激个播~

    Like

  9. Unknown says:

    唔係啩..封完我個xanga又嚟封埋個flickr.?!
    係咪路ga.?
    同佢死過ar!

    Like

  10. A says:

    救命…..我D相無曬     好在係163有BACK UP   不過好核突   
     
    我大概明白發生咩事啦        今個月仲要寫2500黨員思想總結           和諧社會         … … … …

    Like

Leave a Reply

