More!官方網站正式開通!morethemagazine.com

辛苦咗幾晚,終於搞掂咗More!個官方網站。
嗱,上面呢個就係預覽圖喇。
冇錯,我冇咁高超技術整動態網站。同樣地冇咁高超技術修改啲skin。
所以兜咗好多彎路,先整到一個大老闆滿意嘅出嚟。
不過都係為咗件事好啫。
 
支持我哋本雜誌,支持我哋個網站。
我哋會有好多好多更新。敬請期待!!!
可以唔使註冊都可以留言嘎。不過大家最好留低你哋自己blog嘅地址。
 

 

p.s 剪咗頭髮。都係天河北SO’O
有人話「都可以」。
 
p.ss.今日(應該係6月2號)香港早晨陳鐵彪做VO,央視朝聞天下晨早新聞羅京做主播。果然大鑊嘢。
 
 
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

15 Responses to More!官方網站正式開通!morethemagazine.com

  1. A says:

    woal~~~~~~
     
    期待期待       我注册左啦    有无vip做嘎?  哈哈      加油努力….
     

    Like

  2. Chris says:

    加油啊~~~个网站整得好靓~~~

    Like

  3. Nicole says:

    lo记~我开佐10几次都开唔到个official website啊!!!

    Like

  4. winson says:

    一定支持more!!!加油!!!!!

    Like

  5. Unknown says:

    5错,几好,唯一不足是少左我~~~哇咔咔

    Like

  6. William says:

    to 黛玉:VIP啊?好啊 VIP可以一次過買10本以上 唔使排隊to Chris: thank youto Nicole: 冇理由嘎。可能你學校個教育網有問題。雖然我呢個係電信網,北方省份嘅網通上會慢少少,但都唔會上唔到。to Winson: thank youto Hanzen: 點敢驚動你呢個大人物啊?

    Like

  7. Nana says:

    得得地甘啦

    Like

  8. Ming says:

    一知道开通咗就去咗留言喇…都算係咁了挂~~
    快D印好喇…快快快!!!

    Like

  9. WING says:

    我是第一个留言的…我要奖励!COME ON…MORE MORE奖励!

    Like

  10. Zhengye says:

    我都係外校嘎,所以唔使甘客氣。
    所以我都唔客氣甘有個小小既意見,我剛剛睇左個發行點,就算我係polyU或者廣外,我只知道個大地方,最後都仲係唔知邊度買,so……..
     

    Like

  11. Jing says:

    加油加油!!! 一齐做好MORE!^_^

    Like

  12. Min says:

    刘婧,more关你事既咩?!

    Like

  13. Janice says:

    真的还蛮有创意的。。。虽然在美国买不到这本杂志,但精神上一定支持!!!

    Like

  14. herman says:

    个个人网站整得好好~~~!
    你系广外噶…今年高三,我都要报广外!希望做到校友!

    Like

  15. Chris says:

    部手机…VS…
    做咩裸我部手机啊!

    Like

Leave a Reply

