Beyond the Hoop 首映 / LOSCAR / 外院雙代會 / More!最新進展

 

 
2007年5月27日(星期日)晚7:30 華南農業大學教五B702、教四102
籃球DV劇《Beyond the Hoop》隆重首映
敬請期待!!!
 
我做過兩輪小攝像,海報上面有我個名……
 

 
再补充翻上個星期嘅相。
 
上個星期三,即係5月16號晚,去咗廣外校本部(宜家啲人都係叫北校區,不過我叫慣校本部)睇第二屆LOSCAR DV頒獎典禮。
 
好耐都冇去過校本部,確實好遠。
 

 
我覺得佢哋好有heart,佢哋唔係咩學院或者咩組織搞嘅頒獎禮,而係一個班嘅學生,兩年之內拍咗好多部DV,襯畢業之前搞個大show「與眾同樂」、「友福同享」(我冇打錯字)。
 
驚慄片《一個都不能少》確實精彩。個人比較中意《三年FANTASY》嗰種淡淡的憂傷。
 
詳細就睇最佳導演任非個blog介紹啦。http://hi.baidu.com/fei_sitdown
 
最佳導演任非說:「Loscar不只是一個頒獎典禮,它其實是一種精神,一種敢想敢做的精神,而且是快樂的精神,我們不但把Loscar視為對大學生活的紀念,而且希望通過它把這種精神傳承下去。外人看起來也許會說很難,一個班級的力量有限,但我們相信敢想敢做才能把一切變成可能。」
 
校園獨立創作力量不容忽視啊。《More!》將會有任非專訪,敬請期待。
 

 
18號晚,華南農業大學外國語學院第四次團員、學生代表大會,即係雙代會,完滿結束。
換屆當然唔關我事啦,因為我早就隱退咗。不過留低更加要勇氣,所以我都有去支持。
可惜,又有人唔見嘢,我陪佢去保衛處,所以又miss咗我最中意嘅「晚會之後狂影相」嗰part。
 
24號晚,啱啱退落嚟嘅學院學生會全委加多幾個人,一齊去食太郎腐敗一下。
我——就唔係全委,不過我都有份喎。哈哈哈。
 
之後6個玩得之人去咗通宵K。我唱足一晚,未瞓過。
 

 
講翻最重要嗰part——《More!》。
同Giby爭論咗兩個幾鐘。大家都係為咗件事啫。係有意義嘅。
去咗印刷廠,一大堆名詞——出血位、加UV、正度、大度…@¥#%¥&&#¥%……#¥%
即係排版仲要改下。 
聯絡多兩部DV劇。
 
開始聯絡其它嘢喇。聯絡媒體有啲進展,寄賣就有啲阻滯……
不過繼續大步向前,GO GO GO!!!
 
25號,同樣是《More!》駐北京記者大豬頭生日。生日快樂!!!!!
 
 
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

16 Responses to Beyond the Hoop 首映 / LOSCAR / 外院雙代會 / More!最新進展

  1. WING says:

    真是好好…好好..好好…好好…唔知点讲好…好好…好羡慕…或者呢D就是我地缺乏左噶野…或者…张海报可以做得更加好

    Like

  2. Lydia says:

    I\’m looking forward to MORE!!
    If there is anything that I can help, I will be more than happy to do that 😛
     

    Like

  3. Min says:

    我地学校搞newscard,你搞loscard,你玩野啊!?!?

    Like

  4. 小毒 says:

     
     
     
    你每天还真忙啊
     
    而且更新的还挺快
     
    厉害
     
    继续加油
     
    好像还走红地毯了?
     
    还挺有那感觉
     
     
     
     

    Like

  5. William says:

     
    to biewing: 個海報……唔關我事……
     
    to Lydia: good!!! but why don\’t u get online these days?
     
    to Sick: LOSCAR都係你哋學校搞嘎。p.s冇d結尾嘎
     
    to 小毒:更新速度已經慢了很多……
     

    Like

  6. yue says:

    WILLY~好犀利啊~~
    加油~~
    同埋得闲教我啊~~

    Like

  7. exolo says:

     
    ur life is with colour…
     

    Like

  8. William says:

    to sherring: 米話我犀利啦 真係受唔起啊 啲組織者先犀利to Syrus: 最近個blog都係呢啲嘢,啱啱先畀人話冇寫自己嘢落去。……

    Like

  9. Nicole says:

    期待《More!》出世!

    Like

  10. exolo says:

     
    好鍾意你啲細圖拼大圖… 得閒我都學吓先//
     

    Like

  11. Unknown says:

    节目果真丰富……

    Like

  12. Herry says:

    以前作过一个节目叫做《DV风暴》,很感兴趣~~~
     
    踩过……
     

    Like

  13. Isabella says:

    付出努力
     
    结出果实 

    Like

  14. William says:

    to Nicole: 記住支持!to Syrus: 整落photoshop 好快to Hanzen: 你都唔弱to Bambi斑比℡:wow……電視人?to 七末:多謝。

    Like

  15. Min says:

    头发越来越少

    Like

  16. Nicole says:

    我都系蕐農嘎~~不過唔同級唔同學院~~
    個DV半年前就公放咗,但我今日至睇到…………不過真系好勁啊,羡慕一個,支持一個~!

    Like

Leave a Reply

