Cover shooting – More!「氣球人計劃」




好多人都睇過模擬封面,冇錯,係某一次我同Giby嘅自拍跳起嗰張相。模擬即係唔係真嘅,莫非我真係「票房毒藥」,我做封面就會冇人買?當然,我哋要拍一個正式嘅封面。所以,就嚟到大學城廣外,喺暴曬兩個鐘頭之下搞掂咗。
 
今次唔係COVER BOY,而係有一個COVER GIRL——Chewi。唔制,我都要影多張模擬COVER。
 
留意著背心好性感呢位就係我哋嘅攝影師,俊男。個名係叫「俊南」。再配合單反相機果然夠PRO。
 
另外仲臨時拉咗「傻仔屍體」嚟做打雜,——『原來你就係Willy啊?』。
 
當然唔少得大導演Giby做策劃。
 
100個氣球最後爆凈得翻50個左右。大家終於克服咗爆氣球呢個童年陰影。
 
終於見識過廣外嘅三飯。應該叫Blacky請。
 
影咗兩百幾張相(包括花絮)。Giby有排揀。
 
仲拍埋DV,我已經諗到點剪個DV宣傳片喇。大家繼續期待一下啦。
 
下個星期要繼續完成校對同埋修改部份排版。
 
6月
More!
敬請期待!
 
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

15 Responses to Cover shooting – More!「氣球人計劃」

  1. Unknown says:

    全场得giby笑得最正~~~

    Like

  2. Nicole says:

    从大家噶眼神可以发现阳光实在太灿烂~

    Like

  3. snow says:

    甘大太阳,d气球5爆就奇啦~
     

    Like

  4. exolo says:

     
    好好玩喎,… 好英仔啊… 尤其係恤衫look…
     

    Like

  5. WING says:

    D相几好啊…黑白色…我中意…部相机…我更加中意…
    其实几佩服你地…ADD OIL

    Like

  6. William says:

    to Hanzen: 你正咯to Nicole: 冇錯。暴曬啊~~~to Snow: 氣球爆唔係因為暴曬 而係因為畀綁氣球嗰舊嘢隊爆to Syrus: 睇嚟呢件Giodano Slim Fit (RMB55) 幾得喎to biewing: 除咗張大合照係用Nixon單反之外,其它都係用我部卡片機CANON800影嘎咋。影得好,一個好主要原因係陽光充足吧,我諗。

    Like

  7. Unknown says:

    to willy:自问我影相真系无giby甘好看~~~

    Like

  8. A says:

    expecting……

    Like

  9. WING says:

    其实…咩机都好啦…有心先是最紧要…
    PS 件TEE真是几好…赞下…不过呢个又可能是照片出来噶效果带起整件TEE的…有点迷惑了…-3-

    Like

  10. Dan says:

    好多人話過你好耐都唔更新喎 我都講過1.下次廣交會我都要去企街賺翻啲2.每次different partner,幾時輪到我?4.聽聞嘛嘛 冇人陪我睇点解冇“3”? 蜘蛛俠3點會痲痲啊!!!講痲痲果個人先有問題啊!!

    Like

  11. Dan says:

    好多人話過你好耐都唔更新喎 我都講過1.下次廣交會我都要去企街賺翻啲2.每次different partner,幾時輪到我?4.聽聞嘛嘛 冇人陪我睇点解冇“3”? 蜘蛛俠3點會痲痲啊!!!講痲痲果個人先有問題啊!!

    Like

  12. William says:

    to Hanzen: 咁我都係咯。呢啲嘢好講天份,我確實冇乜。to Steven: 咁你到時記得買喎。to biewing: 係啊,我哋今次真係好有心嘎。p.s 呢件GIO記可以贊下,因為平時好少買GIO記。to Dannie: 冇3,係因為3嘅內容我唔知講乜好,唔多熟。你做乜唔留啲關於我哋今次拍攝嘅留言啊?!

    Like

  13. Lego says:

    好耐无黎…   转左新blog   
    http://legowang.blog.163.com
     
    然后发觉一直以黎你个blog好有香港杂志feel,清新爽“眼”,唯一嘎问题就系load左我足足5分钟
    唉,衣家觉得自己系影视方面好似行到左尽头甘,我依然净系识得剪果嘀“老掉牙”嘎烂鬼视频,好out…

    Like

  14. 凌茹 says:

    哇… …
    Lo记,好耐没来睇过你啦,呵呵,
    喔换左新blog啦,
    得闲来睇睇啦^_^~
    http://lyntsim.blogbus.com/
     

    Like

  15. ConnIE says:

     點解D氣球…白色….

    Like

Leave a Reply

