閘波之旅

07年五一黃金週開始之前,我msn個簽名已經寫住「期待4、5、6!」。冇錯,4號自駕遊去陽江嘅閘波。不過大家注意,今次我參加嘅自駕遊唔係屋企人開車嘅「老人團」,而係一班後生仔女自己開車「向世界出發」,咁先好玩咖嘛。
 
 
8點喺廣州集中,開始奔向目的地。不過唔係好識上廣佛高速,最後都要兜到翻三元里——廣外外校校車上廣佛高速嘅地方,9點先上到。然後就全程高速——廣佛、佛開、開陽高速。有GPS,唔使驚行錯路啦。大約3個鐘頭之後,我哋已經去到閘波,就開到達目的地——東方銀灘。呢個時候,一個路牌指咗落一條小路度,莫非係捷徑?
 

 
嗱嗱嗱,呢啲就係唔信高科技,自己行捷徑嘅後果喇。因為行咗一條未通車嘅路,加上天雨路滑,部車打滑,終於獻出咗我嘅第一次——推車。三對Nike就咁冇咗,傷啊!~~~~唯有用報紙將啲鞋打包先上車啦。
 
 
去到閘波酒店,settle down前,有個摩托阿叔同我哋搭訕,想拉客去佢哋度食飯同住宿。最經典嘅一句——「呢位靚仔帶埋女朋友嚟,你哋其他人唔係諗住做電燈膽吧?今晚使唔使搵人陪啊?」救命!食飯嘅嘢唔講住,講下住先。黃金週酒店唔單只加價,500RMB一晚,而且一條毛巾加5蚊、一張被加20蚊。冇辦法啦,我哋要5P(五個人屈蛇住一間房,share翻平啲),唯有加被。
 

 
呢度就係我哋住嘅酒店喇。懸崖邊,個景色都幾靚嘎。
 

 
酒店下面就係東方銀灘,一個比較新嘅沙灘,冇咁多人冇咁多垃圾。
 

 
不過由於落雨嘅關係,唔可以「我中意同陽光玩遊戲」(請模仿林心如用粵語讀)。所以戲下水,玩一陣就翻翻酒店沖涼喇。
 
 
講翻食飯。閘波嘅名聲確實唔多好,每位去過閘波嘅親戚都同我講閘波「打死魚講價」,你指下條魚就馬上撻死佢,然後屈你七百蚊。不過今次去,我哋完全冇遇到呢種情況。聽講係因為呢種做生意嘅手法已經整衰咗閘波個名,政府干預,所以現在都唔會點屈你錢。
 

 
嗱,閘波食海鮮就非常之新鮮同好食。我哋到埗之後第一餐午餐就去咗呢個漁港後面嘅嗰間大排檔食。千祈唔好去摩托阿叔水你去嗰啲,嗰度拍烏蠅嘎。
 

 
不過我最誠意推薦嘅就係自己去農貿市場買海鮮,然後攞去附近嘅食肆加工。瀨尿蝦10蚊一斤,血甲8蚊一斤。全部都係好大隻好新鮮好正嘎。加工費先4蚊一斤。5個人都係一百幾埋單,比去周圍嘅酒樓抵食好多。
 

 
呢啲就係之前喺酒樓影嘅,其它食物,因為掛住食,所以冇影到。仲有閘波特色食品坭焗雞,其實係唔好食嘅。68一隻當然貴啦,所以冇要到,而『錢大媽酒樓』38一隻似乎好抵,不過呢間嘢係個廣告大,其它餸比較貴,所以唔推薦。
 

 
喺閘波仲係學英文嘅好地方。你哋睇——仲可以學到從句添!!!
 

 
自駕遊,最後每位盛惠RMB350,都okay啦。不過由於我打麻雀好屎,所以就咁輸咗60蚊。冇計啦,屋企人都唔打麻雀,平時少機會打。唔得,翻去要苦練下QQ麻雀先,部電腦將會迎來第一個游戲。我要快啲練好手車,下次就可以我開車,兩個司機可以去遠啲嘅好玩啲嘅地方喇。
 
住咗一晚,5號回到佛山,6號黃道吉日去祖廟還神,嘻嘻嘻!!!
 
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

20 Responses to 閘波之旅

  1. Lydia says:

    哇,我次次都嚟坐沙发!呵呵!!
     
    D海鲜…..好好好吸引啊>.<
    你呢种唔照顾读者感受嘅做法,系唔得架窝!!

    Like

  2. Kaykay ♡...Qiqi says:

    "我中意同阳光玩游戏"好似系…林心如讲既…
    海鲜啊~海鲜…两个月,好快过姐…
    果几个SIGN既英文似乎有D……吾多准确

    Like

  3. Unknown says:

    打麻将紧系要稳我教你啦!!!!!!
    D英文又令我想起上次系佛山和你去吃的果间野里的英文菜单……

    Like

  4. William says:

    to Lydia: 掛住食 係咁嘎喇 下次再去過to Joyce: 好似係喎 等我改翻先。兩個月啊,等你翻嚟。to Hanzen: 係啊係啊,我要苦練麻雀啊。

    Like

  5. WING says:

    羡慕死了…成个五一都加班…想死

    Like

  6. liu says:

    生活真HAPPY 我心理吾平衡! 我无五一假!
    P.S.都吾整多几张沙滩+靓女相来睇 = 3 =

    Like

  7. Sandy says:

    哇,好好啊!有得去玩,我地五一还要准备考试啊!闸波我无去过,见你玩得甘开心,找个时间去睇睇!

    Like

  8. Sandy says:

    哇,好好啊!有得去玩,我地五一还要准备考试啊!闸波我无去过,见你玩得甘开心,找个时间去睇睇!

    Like

  9. Sandy says:

    哇,好好啊!有得去玩,我地五一还要准备考试啊!闸波我无去过,见你玩得甘开心,找个时间去睇睇!

    Like

  10. 雨田 says:

    很多好吃的~

    Like

  11. William says:

    to biewing: oh…poor u…to Jackie: 你冇五一假 不過有復活節聖誕節 乜都補翻啦to Sandy: 稀客喎……閘波特產係炒米餅啊 哈哈哈哈哈to 汽水泡泡: 冇錯,而且好抵食

    Like

  12. A says:

    wow~~~~~   amazing trip~~~~
     
    d英文sign水平犀利到~~~~  無曬意見

    Like

  13. A says:

    wow~~~~~   amazing trip~~~~
     
    d英文sign水平犀利到~~~~  無曬意見

    Like

  14. A says:

    wow~~~~~   amazing trip~~~~
     
    d英文sign水平犀利到~~~~  無曬意見

    Like

  15. says:

    点解个名会叫做“血甲”,好似好得意……
    期待willy自己讲声:我中意同眼光玩游戏,同阿心如姐姐compare一下。话吾定更加动听!

    Like

  16. Min says:

    好似几好玩喔~~~

    Like

  17. William says:

    to Steven: 勁咯!學咗咁多年英文先發現自己水平仲差一大截。to 黃瓜:好似係同「花甲」同一個系列嘎……to Sick: 下次一齊啦!!!

    Like

  18. 乜冬冬 says:

    HELLO你好
    原本林住稳下闸波噶旅游资料 无意中找到你噶BLOG 觉得几有趣 就一直体塞啦 哈哈
    一开始见到是佛山噶朋友就觉得好惊讶啦 
    而且中同我幼儿园 小学同校 哈
    吴知你是米也是学设计噶呢~~
    支持你本MORE啊!!!
    希望可以一直办落去啦 
     
     

    Like

  19. 乜冬冬 says:

    刚刚同个F吃饭 无意中讲到你本MORE 她今年考入华农
    好希望可以JOIN你地 打杂都无所谓噶 哈哈
    吴知得吴得呢~~

    Like

  20. Eric says:

    悬崖上的金鱼姬?

    Like

Leave a Reply

