do a good air | 做主持

 
冇錯。all of us have done a good air —— 做齣好戲(氣)。
 
The 4th English Speaking Contest of South China Agricultural University. 華南農業大學第十八屆校園文化節之英語演講比賽。
 

 

 
4月24日早上,華南地區天氣反常,落狗屎。躍進南就像變成孤島一樣。連接東區與躍進南區的華農快速幹線猶如黃河一般,水深及膝,校車拋錨。終於等到一架水陸兩棲校車,在滂沱大雨中、極不情愿的情況下到華山。
 

 

 
早上學活一邊佈置場地,主持人一邊練串場。咁我當然冇執輸,玩翻下啦。
呢兩個咁啱係佈置舞臺嘅圖案,當然係分開擺。不過擺埋一齊就……
 

 

 
7:00PM,開show。我的第一句「Tonight, we are delighted to gather here to host the 4th English Speaking Contest of South China Agricultural University」。可惜,開場前一分鐘都唔夠,先攞到啲嘉賓名單,我想即場視譯雙語廣播嘎,不過大家都話怕出錯,最後都係得中文。其實來來去去都係director, dean, chair, office of student affairs, teaching affairs office, deputy, secretary, prof. , associate,唔難。
 
一開波就發現partner讀錯,最冇舞臺經驗嘅我好似最老練咁。其實最緊張嗰個係我,因為自己係feel唔到自己出錯,不過又知道隔離錯咗……
 

 

 
平時行路都肉酸同駝背,昨晚已經盡量避免。你覺得呢?
膊頭太斜,身體太單薄。我要增肥!
 

 

 
其實全晚都大致順利。寫主持稿嘅時候,我係一句中文都唔使講。我啲國語其實唔差嘎,不過冇粵語同英文咁流利咋。到最後,頒獎的時候又有小出錯。算啦,we all have done a good air! right? sure!
 

 
時間嚟到9:45。當所有工作人員合影完畢之後。我亦回到臺下。看見時間尚早,便興奮地打了一個電話,準備坐最後一班車去深圳。於是,Willy回到收拾攝錄機。一如既往,Willy用人情向學校借機,今晚嘅主角係SONY小高清。此時,Willy問Tse同學,我嘅幹事,負責使用此小高清嘅同學:
-「機呢?」
-『喺個袋度。』
-「冇啊。」
-『唔係吧,我明明放咗喺個袋度。』
-「咁你幾時拆落嚟?有冇行開過?」
-『你哋合照嘅時候,我就拆落嚟,放咗落個袋度。行咗出去影相。』
-「有冇拉好鏈,扣好個扣?」
-『冇。』
-「有冇叫人幫你看住?」
-『冇。』
……………………
 
相信大家都知道咩事喇。有人偷咗!
 
Willy極之鬱悶,因為佢知道深圳一定去唔成。唔係去整唔見,唔使佢陪,不過都要有排煩。整呢個手續,整嗰個手續。25號煩咗一日,都未搞掂。有排煩。
 
呢個時候,Tse同學留在原位。我就急死。見到鼎爺先定翻啲。呢個時候,我終於知道,其實佢唔一定係大家口中甚至係我口中嘅冇事搵事做嘅人。確實,除咗佢,冇人可以震得住個場。
 
搞咗一輪,錄口供、打電話道歉之後。鼎爺竟然同我say sorry。我攬住佢喊咗。我前晚極度meng之際同佢argue嘅時候仲耍大牌話唔撈,講咗啲好難聽嘅嘢,今日全日都冇提翻起,叫我主持定啲嚟。呢個時候,應該我講sorry而唔係佢。So, I cried. 喺啲師妹面前冇曬形象添,好醜,唔型。
 

 
多謝大家send畀我嘅短訊。冇事喇。
 
隨後,扯咗kiki去m記宵夜。RMB7.5港式奶茶無限續杯。講翻好多嘢,佢同書記一齊之後就好耐都冇傾咁耐喇。嘩,仲有勁爆嘢!雖然佢應該一早已經知道。心情由高峰跌落谷底,跨度之大,很難承受。kiki每次都係呢個開解嘅角色。可能係佢職業規劃嘅職業病。有一個問題,我確實唔知點答。只有希望童話故事能在我身上實現。
 
朱老師話:「你哋仲係學生,仲有我可以同你撐住。第日出咗嚟社會就冇咁好彩嘎啦。我唔會畀啲學生有事嘅。」其實大家覺得朱老師呢個人點?我一直都覺得尚ok,輔導員都係打工啫。做學生工作,壓力原來係比想象中大好多。
 
不幸中之大幸,部機入面餅帶得頒獎嗰part,之前選手啲精彩演出都全部有翻。
 
要記住嘅係經驗教訓,而唔係今次嘅唔開心。
 
從拍DV,指其他人做嘢,自己又落手落腳,唔想involve落去又想do a good air,最後都做咗好多嘢,亦學咗好多嘢。
 

 
do a good air, and we did!
除咗去唔成深圳。
 
 
 
 
 


所有圖片點擊放大。照片未有經過高斯模糊處理,但有擦粉底和眼影。後臺閃光燈下看很誇張,臺上還好。
 
 
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

15 Responses to do a good air | 做主持

  1. Lydia says:

    真系唔好彩啊……
    话时话,你系四个主持入边最有台型 xD

    Like

  2. Chris says:

    见你好努力咁为咗呢台戏努力咗咁多,真係好感动。撑你咖啦,劲啊!!!!

    Like

  3. Unknown says:

    5见左点算?!真系惨~~~快做个惨情版willy比我及下~

    Like

  4. William says:

    to Lydia:  真嘎?多謝啊!to Chris:  你做咗米仲多 都係想唱好台戲啫to Hanzen:  冇得點算啊 好彩今次冇借我平時借嗰部貴嘢 呢部大概萬五至兩萬 應該唔使我賠嘅  慘情版啊 最慘米去唔到深圳咯

    Like

  5. says:

    個水浸我睇新聞都睇到~
    我都又要做主持啦,呵呵

    Like

  6. WING says:

    life=air / life needs air / 

    Like

  7. chiyin says:

    你生活都几精彩啊~

    Like

  8. jillian says:

    没野讲,一直叫我来留言。一句话:你已经做得好好噶啦

    Like

  9. William says:

    to Jay:  係喎。你都係名主持!to biewing:  yup. no matter what air meansto 黑仔:  blog中嘅生活係假嘅to (沒有名字)姬姬:  應該都係你嘎喇。多謝,已經冇事喇。

    Like

  10. Ming says:

    终于见到传说中嘅图片…劲啊~~~
    唔见咗部机..当买个教训了,虽然哩个教训好贵…

    Like

  11. abc says:

    好得人惊你D相,好心你就无摆上来吓人啦

    Like

  12. William says:

    to Ming:真係唔明 點解我要「買」未知點賠 到時先算to Justin:喂,咩意思啊?!好差咩?!

    Like

  13. says:

    近期潜水好耐都没留言啦……吾好打我~更加吾好rape我,我系无辜嘎……sorry to hear that你的悲惨遭遇,发觉响华农的物品真系好鬼吾安全,莫非真的要随身带住先得乜。有时候真系吾明白,点解会可以咁多吾见嘢,吾通系学校人素质吾好?不过我比较觉得是半开放的学校状态咯,今日无聊过去教三自修,个保安穿住条么烟筒过来逐个课室汇报案情,先知道原来这个大学不太安全,D无聊人竟然潜入自修室搏meng鼠走训觉学生台面的手机,危险到你啊,好惊啊!以后都要小心D啊。
    and,我觉得你系咁多主持入面最靓仔(包括女)嘎,好好发展落去啦,哈哈

    Like

  14. William says:

    瓜瓜 太愛你喇唉 順手牽羊係咁嘎啦而且華農乜人都可以入嚟周圍又多基建又多民工加上啲監視器係壞嘅點知邊啲人偷喎冇乜可能查到出嚟

    Like

  15. cici says:

    我真系觉得你越黎越靓啦~衰鬼!
    吴止~仲好似多左D叫做charm既野~憎死你啊!!!我要靓过你!!!
    吴开心既野过左去就算啦~响师妹面前喊都吴会丑啊~不过人地就会记住呢个师兄好眼浅咯~呵呵~
    你原本去深圳想做咩嘎?买A货??
    有句话我想讲好耐嘎啦~
    好中意你个Space,有好多好多我无经历过既生活~
    就算以后出黎做野~好忙都好~你个space都要一样禁多姿多彩啊~^_^
     

    Like

Leave a Reply

