歸屬感

 
上個星期同一位仁兄食飯,講起歸屬感嘅問題。
 
準備轉新公司嘅佢,話對舊公司冇歸屬感。無論做到職位再高,都唔會有。反而對再之前嘅公司就非常之有歸屬感,不過總會有離開嘅一日。
 
當時我同佢講。我有同感。我好有同感!
 
有同感,幾個字母就可以解釋曬——ES v.s SCAU。冇錯,我諗SCAU呢幾個字母,對於我來講,即使做到職位再高,做到再風光,做到再得別人歡心,都是沒有歸屬感的。好似寫作課講Campus Activities,老師話「大學的活動有甚麼特點呢?就是比中學的活動精彩,比中學的活動豐富,比中學的活動吸引,right?」我當時好堅定咁答咗「No!」
 
我知道,喺咁樣嘅狀態下生活,會好攰。我不過由佢啦,攰都係攰多兩年,埋怨多兩年。
 
當你知道一個學院搞一個演講比賽,大部分經費唔係宣傳、唔係舞台布置、唔係獎金獎品,而係比賽當晚買畀所謂學校領導嘅鮮花嘅時候;當你知道呢個演講比賽拉翻嚟電子辭典嘅贊助因為現金唔夠,冇得貪污寧愿唔要嘅時候,你就唔會再對呢個地方有咩希望。
 
係,冇錯,冇希望,冇歸屬感,我都依然想搞好佢。所以我星期二會做主持,我拍咗剪咗宣傳片,我整好咗舞台音樂,我翻譯好所謂領導們的頭銜同機構,我要唔係我手下嘅宣傳部幹事將ppt模板一改再改。一係就唔好畀我involve落呢件事度,好等我唔好見到眼冤。一係就等我耍下大牌,我話要靚啲就同我整靚啲,我話要sharp啲就同我整sharp啲,我話要型啲就同我整型啲。同埋,我會毫不忌諱咁講一句,呢屆學院嘅四個主席都係廢人!
 
我見到sick嘅一系列活動嘅CI設計、見到黛玉對比呢兩年地球村、見到Harrison整嘅班風ppt、見到giby現場interview SM,我會諗係hanzen寫嘅一句——「為甚麼總是型不起來?!」
 
總是會帶著期待的心情去新公司,又興奮又緊張,未出發先興奮。希望我有朝一日,帶著感激嘅心情離開SCAU呢四個英文字,同時又興奮又緊張咁去一個新地方繼續學業。
 

 
今日考專四,應該會順利pass吧。TEM4呢嘅藉口唔可以再用喇,我係要開始忙定係開始抽身呢?從社聯中抽身,同瓜瓜、釗哥仔佢哋仲維持到好好嘅關係確實唔錯。
 

 
今日我哋學校都搞開放日,美食廣場+導游巴士,直接導致等校巴時間幾何級數增加!
同時想抓住滿面笑容相當滿意嘅家長同考生大叫「報華農你會後悔嘎!唔好睇唔開啊!」
 
Q.舊年嘅開放日我喺邊?
A1.舊年好似冇華農開放日。
A2.舊年我去咗廣外地球村。
 

 

 
鍵盤壞咗幾日,今日老竇送個新嘅嚟。羅技(Lo記?)唔錯,不過我覺得貴咗啲。最近想慳家。
之前個鍵盤壞咗嘅原因,係因為冇戴套有整咗啲液體落去,搞到出咗事。
呢個新鍵盤一開波當然好好愛惜,不過戴住個套嚟打——字,確實好唔舒服。
 

 

 
上個星期五,《南方的天空》預告片首映禮。(預告片都搞首映禮,米話唔大陣仗。)華農出動專業高清器材拍攝的校園DV劇。當時我真心地鼓掌,真心地為劇組人員而喝彩。我知道他們收到官方限制,我知道他們開心過哭過,我知道他們最終會因此而自豪。我會期待6月份的公映,到時首映禮我一定參加!寒假因為上口譯而不能參與,確實非常遺憾。不過既然上咗口譯課,就要努力考翻個口譯證。同時希望下次可以有機會參與DV拍攝。
 

 
《南方的天空》官方網站 http://1.stdcb.com/southernsky/index.html
《南方的天空》宣傳片 and 網絡媒體支持——紅滿堂,華農官方學生門戶 http://hometown.scau.edu.cn/
 
 

 
 
最近心情一般。可能係唔抵得某兩個人好甜蜜,又唔抵得某人日日放假咁得閒都唔搵下我。
 
心情唔好點算?
 
打下自己個電話聽翻某人送畀我嘅彩鈴
——「我想你的快樂是因為我,這是一種驕傲的美麗。只要我對你眨眨眼,你就微笑。你會思考我說的每句話,期待一個確定的回答。」
洛克班《我想你的快樂是因為我》。呢個歌詞講嘅嘢,講得好啱,確實如此。歡迎致電613441收聽。同時,最近我都慢慢細味《油畫裡的情人節》by小柯,好似描寫緊一個人,唔係我話嘅,所以更加會聽多啲,發現有一啲特別嘅感覺。我會思考你說的每一句話?
 
 
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

12 Responses to 歸屬感

  1. Lydia says:

    你有heart,有堅持已經好難得噶啦。
    感嘆一下,不愧系ESer!
     

    Like

  2. A says:

    你地拉贊助竟然有得貪污?!!     我拉左甘耐都無1分錢落袋啊   仲要出埋電話費!!  哎~~  

    Like

  3. Kaykay ♡...Qiqi says:

    因爲沒有歸屬感,所以我選擇離開……

    Like

  4. Chris says:

    生活在同一环境下,深有体会,一直好佩服你可以坚持原则!!!

    Like

  5. WING says:

    一个月内转左两份工做左一个私JOB…当归属感并没有与理想挂钩 而是与金钱发生关系…归属感…也只不过是一种普通的感觉而已…
    一只杯只…一棵小植物…或许就代表着一种归属感…我说或许!

    Like

  6. William says:

    to Lydia:
    ESer! 要企硬。加油啊,我哋嘅駐美國記者。
     
    to Steven:
    冇得貪污,同樣一分都冇得袋落袋。不過啲『領導們』就唔知喇。
     
    to Biewing:
    歸屬感呢啲嘢,冇得強求。或者離開之後,就會留戀。
    所以都係錢最實際。好,認真去練口譯去!
     
     

    Like

  7. le says:

    照片做的很有你自己的Style^……..路过的……

    Like

  8. 佳捷 says:

    http://siusun.best-view.net/blog/index.php?blogId=1
     
    老友,原來系同行,我系香港傳媒人,得閑話,參詳下。
     

    Like

  9. Janice says:

    海报不错的说……

    Like

  10. Unknown says:

    D海报真系几海报,好似台湾的电视剧甘……

    Like

  11. Unknown says:

    第10000,最近好吗?
    呵呵……

    Like

  12. cici says:

    “係因為冇戴套有整咗啲液體落去”~~~感你要记得五好将D液体再整落去啦~~~ 我今日见到有人影毕业相~
    我就同我身边既F讲:我好想好想毕业~ 呢个时候有人螺住顶学士帽行过~真系好向往毕业戴帽影相
    下年~你要黎同我合照嘎!我book左你啦!

    Like

Leave a Reply

