有啲想去熱愛生活嘅衝動

 
最近嘅生活…………
好似全世界都為TEM4奮斗 不過我又冇喎
所以都唔知點算
學咗咁多年英文 英文依然係咁水
唉~
 
宿舍唔知邊個用互聯星空 扣多好多錢
搵人姦咗佢!
 
呢個weekend繼續拍籃球戲
演講比賽宣傳片 聽日開拍
除咗做監制之外 仲會出演主角 哈哈
 
罕有地好耐冇更新
搵翻電腦啲相出嚟
 

 

呢個係測試。絕對係相機功能嘅測試!
 

 

話說某一晚大停電 氣氛比較恐怖
校道上好靜
又好似『BR大逃殺』?定係仲要恐怖啲嘅事件?
 

 

最近陽光充沛 可以著短褲show leg
極度貧困之下look咭買izzue
盛惠5折之後RMB140 下個月還錢畀銀行
member card冇得折上折 不過可以積分
 

 

呢張係兩個星期之前影嘅
確實係好理想嘅生活狀態
 

 
是日金句——「有啲想去熱愛生活嘅衝動!」
這個星期有所期待
期待TEM-4
期待偶像回歸廣州
我等你啊!
 
 
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

15 Responses to 有啲想去熱愛生活嘅衝動

  1. Nana says:

    边个系你偶像啊~~
    TEM4你5紧张嘎?
    难为我去年都5知几紧张~果然是后生~~
    生活啊~~~~

    Like

  2. Unknown says:

    哇··有钱人买izzue~~~~无钱人得个睇字了~~~555

    Like

  3. 晓澄 says:

    我突然觉得你有D似陈键峰   =口=|||
     

    Like

  4. 晓澄 says:

    我突然觉得你有D似陈键峰   =口=|||
     

    Like

  5. Ming says:

    哗~~做主角!咁咪要打篮球咯..你…得唔得噶……..

    Like

  6. William says:

    to ナナ子:緊張!非常緊張!不過唔同level你緊張係因為你怕攞唔到優秀我緊張係因為我怕我會唔合格to Hanzen:我look咭 仲差銀行錢 即係負資產點可能係有錢人 點似你 坐飛機to Jocelyn:秘書!!!really??! 多謝。我怕醜~~~to Ming:係演講比賽宣傳片我打籃球 用特技咩?!

    Like

  7. A says:

    保良爭優!!!!殺啊!!!!!      (tem4妄想症)

    Like

  8. WING says:

    最后果张…果个做野噶环境感觉几好啊…
     
    林番起几日…自己真是好晕…晕死左!
    仲未有时间去还卡数…比人扣死D利息了!
     
    羡慕你啊@@!
     
     

    Like

  9. winson says:

    第3张相几型仔哦!!!

    Like

  10. says:

    死啦,專四我都冇乜緊張感啊。加油啊!

    Like

  11. snow says:

    得翻一个星期~
    加油啦~
    做主角~~米几好,你始终都系甘中意MJ~~
    哈哈哈~

    Like

  12. William says:

    to 柒目杉:我…合格,分數唔太難睇,有7字頭就好……
     
    to biewing: 我已經逐步成為咭奴
     
    to Winson: thankyou
     
    to 成成:你勁咯 大家都加油
     
    to Snow: 冇錯,繼續代言蔗汁
     

    Like

  13. Giby says:

    好。发现有趣嘢。首先,『canon连环快拍测试』其实是否有点儿『醉翁之意不在酒』?
    2nd,Izzue新衫两张相,PS效果非常显著,证明有进步,建议使用『动作』,感样会唔会出现两张相条色阶或色相的时候出现不同色的效果,而且,你高斯模糊是否用得狠了一点….天啊,职业病啊我…..

    Like

  14. Giby says:

    好。发现有趣嘢。首先,『canon连环快拍测试』其实是否有点儿『醉翁之意不在酒』?
    2nd,Izzue新衫两张相,PS效果非常显著,证明有进步,建议使用『动作』,感样会唔会出现两张相条色阶或色相的时候出现不同色的效果,而且,你高斯模糊是否用得狠了一点….天啊,职业病啊我…..

    Like

  15. Giby says:

    好。发现有趣嘢。首先,『canon连环快拍测试』其实是否有点儿『醉翁之意不在酒』?
    2nd,Izzue新衫两张相,PS效果非常显著,证明有进步,建议使用『动作』,感样会唔会出现两张相条色阶或色相的时候出现不同色的效果,而且,你高斯模糊是否用得狠了一点….天啊,职业病啊我…..

    Like

Leave a Reply

