Beyond the Hoop

今個星期講d乜?就講上個星期六(07年3月31日),拍DV劇——Beyond the Hoop
 
唔知點解,就識咗陳文晉,即係導演,仲無啦啦過去幫手拍DV。
 

嗱,犀利喇,呢齣係一部講述籃球嘅校園DV劇。好幸運咁識到陳文晉同埋劇組嘅人,等我有機會參與下呢個劇。原來佢哋從舊年暑假已經開始籌備兼開工,已經拍咗70%~80%。今日仲好大陣容咁租咗學校嘅體育館,動用超過70個有名有姓的臨時演員,4部攝影機多角度再加吊臂拍攝。其中一部係CANON高清XH G1,當然係借翻嚟;再加上我問學校借嘅Panasonic 180;另外有兩部手提DV。而吊臂更加係佢哋自己整嘅。資金有限又想有好效果,self made係最鍛煉人最能發揮創意的方法。
 

不過老實講,我自問冇乜拍電影的經驗,所以,取景同角度有待提高。比賽場面,參考下《男兒當入樽》。不過最後都係追住個波嚟拍。
 

最後同導演一齊睇翻PLAYBACK。當然,比預計進度慢都係正常嘅。遲d要補拍。
 
導演自編自導自演,包括比賽場面,真犀利。我啲剪片技術就有待提高喇,我要學下用premiere、Vegas啲插件,同埋將photoshop、After Effect結合嚟用。等我都構思下個節目,訪問下佢哋先。各位獨立創作人,加油!!!
 
以下劇照係來自導演陳文晉個BLOG。宣傳片已經出咗,有興趣就問佢攞啦。

導演好有心機 因爲拍攝器材係家用DV 做唔到景深效果
所以佢有d畫面 例如兩個女角出場的畫面 係逐幀逐幀勾出來 然後把背景模糊
真係非常之佩服佢有咁好耐心

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

16 Responses to Beyond the Hoop

  1. Min says:

    好似5错喔!画面好清晰,好似打左膜…….

    Like

  2. William says:

    少有喎 sicksick讚人我都覺得導演好有心機 因爲拍攝器材係家用DV 做唔到景深效果所以佢有d畫面 例如兩個女角出場的畫面 係逐幀逐幀勾出來 然後把背景模糊真係非常之佩服佢有咁好耐心

    Like

  3. Unknown says:

    好似几多靓女靓仔甘喔!

    Like

  4. WING says:

    自制摇臂…你叻!
    我林应该比我个F睇下你地噶杰作…
    我同他曾几何时打算自拍福音剧…@@!

    Like

  5. exolo says:

     
    個女仔好靚./ 睇嚟你近排都好多影視嘢攪喎…
     

    Like

  6. snow says:

    个dv系米参赛嘎?
    我地学校传播系都拍左个~~
    劲搞笑嘎~~
    ps: lo 记你瘦左好多~~

    Like

  7. William says:

     
    to Hanzen:
    運動型咯~
     
    to biewing:
    哇……福音劇 有難度
     
    to Syrus:
    襯後生 玩多d
    明年要專心讀書考試 冇得玩嘎喇
     
    to Snow:
    唔係參賽啊
    瘦咗?我都覺啊 冇高三咁肥 瘦得好難睇
    都係es好食好住
     

    Like

  8. Nicole says:

    woooo~lo记呢排过得好精彩喔~加油啊!

    Like

  9. A says:

    女主角唔錯甘啵~~~hoho

    拍野應該幾辛苦…

    Like

  10. Unknown says:

    re willy:
    你无啦啦同我讲运动型做咩啊?!

    Like

  11. William says:

    to Nicole:TEM-4唔方唔風光to Steven:右邊嗰位先係女主角喎小辛苦啦 不過好好玩to Hanzen:即係d男女主角都係運動型咯

    Like

  12. WING says:

    想想而已…本人头细帽子大!

    Like

  13. MANDY says:

    我今個sem選修了tv pro,也要拍片。過程很辛苦,但完成一件作品很滿足。
    p.s.今次功課要拍MV,拍一峰的說說自己的故事。一想就想到找你做男主角,哈哈,因為我們要一個可愛而且陽光的男孩。可惜你在廣州。

    Like

  14. William says:

     
    to biewing:
    頭細好 頭大影相唔好睇
     
    to SlowFish:
    嘩~~男主角 咁睇得起我啊
    嚟廣州出外景啦  哈哈
     
     

    Like

  15. hq says:

      哇,某一个女主角望落好清纯哦,兼且有D似陈文媛,呵呵

    Like

  16. Ricky says:

    呵呵,谢谢

    Like

Leave a Reply

