豬年大吉!!!

恭喜发财!祝大家豬年
身體健康 學業進步 工作順利
豬事大吉 步步高升 日日桃花

on Willy
Coat: Special Blend (Aus) – RMB288 @ 天河南One2Free後面第一間, Canton
Shirt: NY:Crew – RMB168 @ NYC, 3rd Sun Yat-sen Road, Canton
Jeans: Levi’s EJ – RMB360 @ TeeMall Outlet(7/F), Canton
Shoes: Nike Air Force 1 – HK$499 @ King Wah Centre, Mong Kok, HK

大年初四
 
  年初四,瞓一覺之後已經冇發燒喇。某人從廣州大駕光臨,我當然熱情接待啦。仲要行成兩條街先買到…………
  廣州人嚟佛山拜年,一般都會順便入下去佛山祖廟拜神,聽聞入佛山祖廟拜北帝幾靈嘎。我雖然身為佛山人,不過並唔係每年新年都入去。好喇,佛山祖廟確係唔錯,入面保存d古色古香嘢都幾靚嘎。不過d人更加識做生意。20蚊門票,找錢全部找硬幣,美其名曰「入去之後唔使唱散紙就可以直接攞嚟啶龜」。咁入到祖廟又確實需要一毫子硬幣啶龜啶其它嘢嘅。喺祖廟又順便行下去黃飛鴻紀念館。嗱,聽聞對住隻龜個頭啶會好d:

 
  祖廟之後就去到佛山大明星電影城。佛山睇電影比廣州平成半,有學生証就更平。於是,今日有《門徒》,吳彥祖,正!齣戲以1995年真實個案改編,不過95年有sim卡手機?95年有八達通?95年地鐵有普通話報站?原來係改編,成個故事base on 21世紀。呢齣電影,確實唔錯。貌似冇乜高潮,不過又一直令你好緊張。張靜初的演技令你驚喜。值得推薦。[Link搜狐娛樂-門徒]http://yule.sohu.com/s2007/mentu/
 
  最後dinner就去咗百花六樓食壽司。呢間嘢唔錯嘎,又比較平(平過大禾,冇錯,佛山有大禾)。28蚊三文魚刺身,30蚊北極貝刺身。wasabi通鼻塞,真有感冒嘅我心。
 
  dinner之後行過去祖廟路玫瑰商場2樓睇下izzue。雖然佛山izzue我只去過一次未買過嘢,不過今次一去竟然大爲震驚。原本一part專賣變成兩個好似垃圾崗咁嘅柜。竟然淪落到如此地步,咁確實佛山消費力又唔高,呢度款色又唔夠廣州多,更加唔夠香港多,d人都唔會喺佛山買。不過瀕臨執笠全場3.5折確實幾有吸引力,就咁就買咗條短褲。


大年初三
 
  大年初三,完成所有拜年任務。不過發燒了。37度4,小小感冒。新年發燒,證明豬年一定有得發。仲有冇得高呢?

大年初二
 
  大年初二,照樣翻鄉下(離屋企十分鐘車程嘅鄉下),今年轉移到一間countryside style的豪宅,不過依然覺得係成班cheap人暴發戶。今年開始有人問我幾時結婚,頂!黐線,班八公八婆暴發戶。中午班人隊酒,舅父屎到兩杯仔紅酒就快唔掂,仲要外甥我幫手頂酒,真係唔係路。紅酒之嘛,當水咁飲咗成杯啦…………
  晚上先係氣肉,今晚開年飯比較特別。2007年農曆年初二,爺爺嫲嫲結婚50週年紀念啊!金婚快樂!嗱,呢啲就叫做『執子之手,與子偕老』喇。爺爺嫲嫲第一次切蛋糕喎,仲接受咗《威利飯局》專訪(真係有用DV拍低嘎),講述從拍拖到結婚生仔到相處五十年嘅心路歷程。仲有當然唔少得全家福啦。

  原來以前拍拖要組織批准嘎,果然係光榮的共產黨員。原來當年結婚申請唔到假期,80幾蚊人工(我爺爺算高人工嘎喇)就擺咗三圍酒,每圍30幾蚊。嫲嫲仲向我哋complain爺爺唔夠浪漫添。
  SO SWEET!~~~~~~~~~~50週年金婚始終唔肯影婚紗相,下次鑽石婚(60週年)、白金婚(70週年)、金剛石婚(75週年)、橡樹婚(80週年)嘅時候一定要影下婚紗相,再將呢集《威利飯局》攞出嚟播。

大年初一

 
  大年初一每年都係一樣嘅節目,我哋三口之家同往年一樣都係最遲先到,差不多12點先出門口。
  一早(其實應該差不多11點,不過我未起身)就收到美國三藩市伯父嘅長途電話。佢哋啱啱食完團年飯就打過嚟,同daddy煲咗半個鐘,都係問候下,講下近況,叫我哋有時間去美國玩順便探下佢哋。不過仲有以下呢句——「嚟美國讀書啦!考全額獎學金嚟美國讀書啦,讀一兩年有獎學金唔係太貴。」嘩,壓力啊。考到都已經好叻,考到獎學金就更加叻,仲要全額就更加……不過問題係我考到都先算啦,我夠知攞到全額獎學金之後唔係好貴咯。
 
  出門口之前就收到DADDY MUMMY嘅大利是。嘩,今年呢封特別大喎。算你啦,過年新衫我自己pay,哈哈。不過大利是確實有壓力。豬年要衝刺喇,開始計劃下大學後期同埋further study。
  可能今年股市大升,大家都賺咗錢,利是亦都有加碼。年初一坐底有10封大銀碼,嘩,軍姨嗰封勁啊!
  希望可以好似溫總咁講,分享到經濟增長的成果。股市升咁多 希望利是都多d。
 
  下午除咗睇賀嵗盃之外就冇乜節目(其實每年都唔係睇,淨係開住部電視),翻公公婆婆度抄d舊相。我公公後生嗰陣去德國開會嘅相真係好有型啊!去到邊都咁有領導風範。媽咪就不嬲都咁靚,小學時候嘅就已經好靚。軍姨丑小鴨變天鵝之前d相真係幾不堪入目,舅父都曾經有過瘦嘅時候,代表單位攞佛山足球冠軍,犀利!

  無驚無險又到dinner,舉家11口驅車到順德,諗住冇咁多人。點知,齋泊車就用咗超過半個鐘。好彩,兩條魚質素幾高。
  晚上,一家三口全家福。一如往年。不過連giby都話我屋企今年棵桃花細好多。算啦,唔需要大桃花喇,之前10年嘅大桃花已經bank夠,呵呵~~~~~~~~~

年三十·除夕
 
  年廿九深夜先將學校的行李大遷徙翻屋企,翻到嚟已經過咗12點。然後砌翻部腦,整下呢樣整下其它,瞓覺,一覺瞓到第二日1點。起身食d嘢再執下屋就已經要準備出門口食團年飯。
  我屋企團年飯係同爺爺嫲嫲公公婆婆舅父妗母一齊食嘅,怪吧?一般啦。
  團年飯之後就急急腳買件衫,因爲過年新衫得一件,件褸貌似太熱,所以誇張地買咗兩件短袖新衫,等過年幾日都有新衫著。
  下一個目的地就係行花街。年廿七(2.14)西湖路花市未正式開,所以冇行。而我當然知道花市係開3日,不過佛山的傳統係年廿七都有部分攤檔開始做生意,所以俾人問我「你咁都唔知,係唔係廣州人啊?」嘅時候,我惟有大大聲答「唔係」,雖然07年係我廣佛雙成記的第八個年頭。過路過花市途中鞋店瘋狂最後勁減,於是daddy mummy兩老就瘋狂最後勁買,真誇張。好啦,花市花市,行下會好運。不過正如某人所講,狗年已經好好運,所以唔好叫「轉」運,應該係加強運勢。
  finally都冇去成海豬(海珠區)花市。WHAT A SHAME。原本諗住同瓜瓜去騷擾下某sick,算啦。sick,下次先啦。
  p.s 所謂舉國關注的CCTV《春節聯歡晚會》,當然按照廣東人的傳統ignor佢。全國最垃圾的節目,自小都沒有看過一年,20年來加起來都不夠半小時。我寧願看TVB年年如是,repeat又repeat,翻炒又翻炒的「修哥扮財神派利是」,順便睇下自己豬年運程。
 
 

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

21 Responses to 豬年大吉!!!

  1. hh says:

    happy chinese new yr

    Like

  2. winson says:

    祝你新年快乐!!!你的blog真是越来越做得好啊!!加油啊,支持你啊!!!!!

    Like

  3. Unknown says:

    首先,当然是新年快乐;
    其次,乜你过年甘奢侈噶,我都无新衫新鞋着的….
    然后,D花好似光得制.

    Like

  4. A says:

    一睇就知係豪宅!!

    Like

  5. snow says:

    睇来你真系猪笼入水哦~
    见到你屋企d相,我霖起“过期金沙”~
    哈哈哈~

    Like

  6. William says:

    to hanzen: 我一年先豪一次買嗰一次。邊似你富貴命,淨係可以食龍蝦,普通蝦蟹會過敏。
     
    to 柒目杉:睇嚟我間爛屋上鏡都厄得下人……
     
    to Snow: 下次再嚟我屋企,保證唔過期!我阿媽最近轉肽中意明治雪吻……
     
     

    Like

  7. Lydia says:

    哈哈!!發覺廣東人真系唔睇春晚架!!
    我由細到大一次都無完整睇過….
     
    豬你豬年繼續大桃花啦!!!

    Like

  8. Nicole says:

    我今年响同学嘎威逼下睇佐春晚嘎赵本山~发觉原来真系几好笑嘎……
    仲有~lo记,你屋企买花啊~
    我屋企全家水仙过敏~从来都未买过……

    Like

  9. Nicole says:

    我今年响同学嘎威逼下睇佐春晚嘎赵本山~发觉原来真系几好笑嘎……
    仲有~lo记,你屋企买花啊~
    我屋企全家水仙过敏~从来都未买过……

    Like

  10. Nicole says:

    我今年响同学嘎威逼下睇佐春晚嘎赵本山~发觉原来真系几好笑嘎……
    仲有~lo记,你屋企买花啊~
    我屋企全家水仙过敏~从来都未买过……

    Like

  11. Nikki J says:

    點解第一幅相甘熟口面ge
    我記得舊年好似有張同呢張9成似0既 XD
    又係桃花background不過logo唔同

    Like

  12. zile says:

    蛋糕看上去很好吃
     
    嘴巴都酸了。。。呵呵
     
     

    Like

  13. daniel says:

    WILLY HAPPY NEW YEAR!

    Like

  14. Eric says:

    哇,點哦,行頭唔少嘢哦~
    仲有間屋真喺極之大同靚,原來你喺一名富豪~!!犀利犀利~!
    即使叫下我去玩啊~?

    Like

  15. says:

    金婚!~犀利啊!!

    Like

  16. William says:

    to Lydia: thank you
     
    to Nicole: 我就因爲聼唔明 又冇乜同感 多以就唔點覺得好笑
     
    to KameP: 係差唔多 我屋企年年買桃花 又唔係大屋 全屋最靚呢個景嘎喇
     
    to SHAN 文:哈哈 蛋糕確實唔錯
     
    to Daniel Lew: u 2. happy new year
     
    to DayDreamer: 富乜鬼豪喎……間屋好多地方唔掂 一唔係冇影出來 一唔係俾我photoshop咗
     
    to Jay: 我都覺得犀利啊 可以兩老唔肯影婚紗相
     
     

    Like

  17. winson says:

    你过年的节目真丰富!!

    Like

  18. Maggie says:

    飘过,留点风!

    Like

  19. exolo says:

     
    IZZUE 我都係買過一兩次.. 本嚟就唔係好值嗰個價,
    好多牌子都係釣高嚟賣, esprit, 5cm 就係好好嘅 hk 牌子.
    註: esprit 喺倫敦更加貴到離譜..//

    Like

  20. exolo says:

     
    更改: esprit, 5cm 就係好好嘅 hk 品牌例子//
     

    Like

  21. exolo says:

     
    更改: esprit, 5cm 就係好好嘅 hk 品牌例子//
     

    Like

Leave a Reply

