有驚喜又寫意的充實生活

話説最近口譯課
每日朝九晚五
好累 好充實
不過 生活總是有一些驚喜
1月27日 網球王子復出喇!!!

高三畢業之後就冇同大豬頭打過網球
趁周末放假
晨早起身 決戰月亮灣!

不過 當然
大家都好倒米
不過 咁樣早上起身打網球的生活 真係好寫意

1月26號星期五晚

由於唔想自己逼巴士翻佛山
就叫媽咪車埋我
順便黐餐
超級豪華farewell盛宴

首先出場的是生蠔
係生嘅 正!

跟住係超誇張的刺身船
入面乜都有
成張台咁大

然後就係我的至愛
長腳蟹
凍食 好甜
仲食咗超多

最後來個特價 菜絲撈魚翅
好似¥38

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

18 Responses to 有驚喜又寫意的充實生活

  1. Unknown says:

    哇~~~中森~~~豪到!!!

    Like

  2. Nicole says:

    woooooooooo~
    中森名菜~~

    Like

  3. Nicole says:

    woooooooooo~
    中森名菜~~

    Like

  4. William says:

    我去黐餐嘎咋
    點解唔關注下我復出?!

    Like

  5. Lo says:

     
    死  好肚餓。。。。。。。中森名菜。。。。。。。。。。。。。。。

    Like

  6. Lydia says:

    哈哈,網毬小王子,睇嚟你複出都系無咩行噤窩 KAKAKA
    拿拿林改名叫中森小王子啦 xDDD

    Like

  7. 小鸡炖蘑菇 says:

    ah~~~~~~~~~~~ f**k~~~~   好嫉妒啊!!!!
    下次请我食啦,不如~~~

    Like

  8. hh says:

    中森名菜D嘢食到爛

    Like

  9. snow says:

    好耐无见过姜悦了~~
    你食甘多生冷野~小心啊~

    Like

  10. Min says:

    吃吃喝喝仲话闷?!

    Like

  11. William says:

    to Harrison: 咁請我去食啦
     
    to Lydia: 咩復出無望啊?!我醖釀緊復出!
     
    to Blacky: 我等你開壽司店
     
    to Patrick: 你太有錢 唔同一個level
     
    to Snow: 過來佛山探我哋啦
     
    to Sick: 呢d係生活中的驚喜 每晚一個人喺宿舍確實有d悶 邊有你去上海咁風光
     
     

    Like

  12. exolo says:

    嘩 好羨慕啊~

    Like

  13. says:

    都系对于你D嘢吃比较咁兴趣咯……好鬼死吸引啊~几时轮到你请我吃啊,最多我同你讲我好饥渴啦,你识做啦^_^

    Like

  14. Lai says:

    中森名菜….靓野啊….体见你d相,我又想再去过~~~

    Like

  15. Unknown says:

    我净系会关注"吃"噶渣~~~

    Like

  16. Hill says:

    死人有钱仔~~~~顺便对埋柏鋒℡οО○讲

    Like

  17. William says:

    to 各位唔關注我復出的朋友:
    我去黐餐 唔係有錢
     
    esp. to 瓜瓜:
    你飢渴咩啊???宿舍得我一個人,幾時……?
     
     

    Like

  18. yue says:

    哇~!
    我又好狠有正野食啊~!!!

    Like

Leave a Reply

