是日考牌pass

9月已經考咗長途
因爲上課一直拖到今日先考埋9選6同路試
半坡起動、繞障礙物、直角轉彎、起伏路、彎路、側方泊位
冇錯 順利pass
如無意外 過農曆年前 就可以攞到車牌開得車
 
不過 感嘆講句
香港 勝在有ICAC
嗯 我在中國大陸
阿sir,唔係,應該係人民公安 勝在冇ICAC
唔係點360RMB/Each 包pass呢?
 
個牌我自己考翻嚟嘎
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

15 Responses to 是日考牌pass

  1. Lydia says:

    哈哈!恭喜恭喜!
    中國考牌系唔系好難啊?

    Like

  2. snow says:

    如果360RMB/Each 包pass~~
    中国就5使甘多人啦~
    每日交通意外可以帮助减少人口~~

    Like

  3. snow says:

    如果360RMB/Each 包pass~~
    中国就5使甘多人啦~
    每日交通意外可以帮助减少人口~~

    Like

  4. Min says:

    Congra.
     
    哈哈,不过我选择5坐你车

    Like

  5. Jing says:

    华丽回归啦我…
    点解你个space会有两岸大事回顾?…郁闷…
    哈…恭喜你考牌成功啦^_^

    Like

  6. Jing says:

    华丽回归啦我…
    点解你个space会有两岸大事回顾?…郁闷…
    哈…恭喜你考牌成功啦^_^

    Like

  7. William says:

    to Lydia: 一般啦 都係考心理
    to Snow: 厄……不過前提係你識開 只不過冇咁嚴格釘死你啫
    to Sick: 我都冇話要車你 唔知醜
    to Clara: 華麗回歸 恭喜恭喜 放假出嚟玩吖
     

    Like

  8. A says:

    哇~~~~包pass    3600   掂喔!!  
     
    我都考虑紧几时考车牌~~

    Like

  9. Unknown says:

    好拉,得闲开下车来番薯区兜下风啦~~

    Like

  10. Unknown says:

    “to Sick: 我都冇話要車你 唔知醜”
     
    GOODddddddddddddddddd~~~~~!

    Like

  11. William says:

    to Steven: 係就快d 4月1號之後又加大難度 而且學車超嘥時間
    to Hanzen: 我搭地鐵去番薯區 然後你請食飯 good!
    to Hanzen again: extremely good!!!
     

    Like

  12. Unknown says:

    to will:别妄想及异想天开了………………

    Like

  13. Nicole says:

    我终于上到网啦!!!!!
    顶,我都而加都未学开路啊!!
    p.s.我翻佐来啦!

    Like

  14. William says:

    to hanzen: 你走唔甩
    to nicole: wow, long time no see!!! 過來廣州探我啊!!!
     

    Like

  15. Michelle says:

    恭喜晒,细佬!
    我上个星期六都pass左我个driving test啦!

    Like

Leave a Reply

