Family Days in HK

星期六、日、一在香港,兩晚,住沙田,親戚屋企。
出市區要搭馬鐵轉東鐵再轉地鐵。
同daddy mummy火星撞地球,激到我嘔電,generation gap就係咁。
買得唔爽,冇乜收穫:
  Nike Air Force 1 – $499
  PONY 帆布鞋 – $130
  5cm shirt – $210
  Puma 羽絨 – $490
  護膚品若干 CD若干
竟然淨買得一件衫!
 
i.t開倉又被人催住曬要走。
 
Gucci七折,不過不是我的level。
 
Levi’s EJ 開倉價$299,不過可惜最細得32。呢條EJ,30腰要穿28,再次無緣。
 
Poly考試,見不到poly的好友。以及在poly讀書大我幾日多年冇見得靚仔表哥。
 
獨自過羅湖,因爲找一個冠冕堂皇的excuse提早回來,幫某人買免稅嘢。
 
廣深鐵路又delay,炸彈又好,故障又好,呢兩個星期經常delay,我就係咁好彩遇到。delay咗一個幾鐘頭。早知道從深圳坐巴士回廣州。
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

16 Responses to Family Days in HK

  1. yvette says:

    sorry that i was not free to go out with u!

    Like

  2. A says:

    沙田… 我mom住荃湾  我mom个sis住柴湾   一头一尾  次次搭铁过海都无奈到晕

    Like

  3. 恺莹 says:

    我一直系宿舍,你应该打我电话~下次记得我电话喇!

    Like

  4. Dan says:

    我都要買羽絨啊…
    點解依傢好似冇咗"麗音"嘎?

    Like

  5. 小鸡炖蘑菇 says:

    so rich~~~~`
     
    RMB!!!!

    Like

  6. 小鸡炖蘑菇 says:

    so rich~~~~`
     
    RMB!!!!

    Like

  7. Nicole says:

    点解你次次都买到平野~唔制啊!

    Like

  8. William says:

    to yvette: never mind la….
    to 柒目杉:嘩……紅色線最左邊到藍色線最右邊
    to Miffy: 唉…………又要同d表叔姑姐食飯 嘥曬我d時間 所以都冇打給你。媽咪又要我陪她喎,唔要爹哋陪
    to Dannie: 我第一件羽絨咋 ……麗音,最近懶 過幾日補翻
    to Blacky: 你先係物質人
    to Nicole: 不過感覺上冇我上次農曆新年去減得咁crazy
     

    Like

  9. snow says:

    我今个星期过澳门~睇下有无你甘多收获先得~~
    嘻嘻~

    Like

  10. says:

     
     
     
    看了  你的   图片
     
     
    你 应该   和  小蓝   熟识   吧
     
     
     
     

    Like

  11. Unknown says:

    哇……D人,5使翻学咩?show件衫来看看~~~

    Like

  12. MANDY says:

    我25-26到廣州幫明報作隨團採訪,會去書城也會去一些中學以及廣州大學城等等,看看有沒有機會見到你們呢。哈哈=)

    Like

  13. says:

    几好唔错!

    Like

  14. MING says:

    闯进来有些冒失.
     
    p.s.明天快乐

    Like

  15. ☜HAPPY ♂ STAR☞™ says:

    路过~~
     
    节日快乐~
     
     

    Like

  16. A says:

    又到聖誕 又到聖誕 
    Santa Clause is coming to town……..
     
    Merry X\’mas  !!!!!!!!!!!!

    Like

Leave a Reply

