繼續認識·林一峰

19:30,20061120 中山大學梁銶琚堂 林一峰廣州演唱會

  我沒有大叫,沒有跳起,一峰的聲線真的很有穿透力,我就是拿著DV,靜靜地靜靜地欣賞。雖然一峰提醒我哋,放低相機放低DV,LIVE是永遠不可以取代的,更加不要post上youtube,不過我還是把今晚的心情記錄下來,keep a record, keep a memory。整晚的show,林一峰的聲音真的很能打動我,總是開心地喜悅地欣賞著,還有at17。用音樂講述他們的故事。確實就係要live,其它很難描述。每個人聼每首歌都會有唔同嘅心情。

  演唱會後的簽名會,我一上到去,林一峰就"wao!~~~"咗一聲,然後連支筆都跌咗。莫非我太過靚仔?莫非我係佢嗰type?哈哈哈~~~林一峰真係好cute啊!果然30嵗嘅年紀保持18嵗嘅樣子。我叫佢可唔可以簽「to giby」,點之佢手快快寫多咗個「to」,最後好有心機咁將個「to」改成朵花,哈哈,啱曬送俾「阿花」。工作人員叫把握時間問多幾個問題,我當然冇放過啦。一開波就問佢「會唔會睇今期《RICE》嘎?入面有篇嘢我寫嘎。『艾粒廣州,睇香港電視長大的一代』啊。」不過可惜,唔記得握手,唔記得叫佢簽「to Willy」,唔記得自我介紹。唔知佢睇完《RICE》之後會唔會搵到呢篇blog呢?簽名嘅時候我用相機錄video俾佢發現咗。「你錄影緊嘎?乜你咁嘎?唔好擺上youtube啊…………」好啦,promise唔擺上網!會場有佢所有唱片賣,不過我唔夠錢,冇買到CD。買咗兩本書,之前落香港的時候就想買上嚟,《音樂·旅·情》and《隨身聽·隨心唱》,買多本送俾giby啦,希望佢快d開心翻。不過,呢個月多出嚟嘅兩封利是錢,就咁冇咗……
 
p.s 今晚見到傳説中的「編號223」。發現佢同我差不多高,講國語,冇想象中咁charm
p.s2 that kind of function? a little bit
p.s3 貌似見到叉雞主編 不過冇say hi. 冇買《RICE》 亦未攞到《RICE》
 
繼續認識林一峰

  認識林一峰?唔記得邊一年的叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,覺得呢個人d歌好特別,把聲好好聽,個樣好cute。之後,都冇乜話特別太留意,淨係知道《by my side》好聽過《遇見》,淨係見到叱咤依然有呢個人,淨係繼續覺得佢把聲好好聽。直至06年的寒假,香港,發現一本叫《突然獨身》嘅書,並且發現《突然獨身》的主題曲《突然獨身》係林一峰唱作嘅。其後「Can’t have a one night stand if u got a chance. Back to the wonder land see some long lost frds」變成我新手機(已經舊咗)嘅短訊鈴聲,並且冇改過。再之後,發現「楊千嬅x林一峰903LIVE音樂會」嘅呢句歌詞(原版冇嘎)——「似,推卸責任,但你要明白,我也有犧牲」。原來原來,之後反而更加留意多d佢嘅歌詞,原來原來,每首歌都係講緊故事。06年寒假,故事開始了。
  「林一峰,gay個喎,你去睇佢做咩啊?我知at17有一個係佢細妹,林二汶吖嘛,都唔靚嘅~」——睇完之後打俾媽咪,我媽咪如是説。呢個阿媽都幾in喎-_-|||。兩本書,慢慢細味,慢慢再認識林一峰。
 
 
1.一個人住
突然獨身
厨房
Honey Honey
 
2.一個人走
By My Side
End of the World/一支煙的時間
未完舞曲
九月的高跟鞋
重回布拉格

3.三個人的幸福 (w/at17)
The Best is Yet to Come (w/at17)
Angel

4.兩個人的幸會 (at17)
Sing Sing Sing
衝衝衝

5.一個人的決定
一峰一人一結他
謝謝儂
一個人在途上
離開是為了回來

Encore:
與你共枕
When He Sings

 
倘若結束為了重新開始    乾掉了酒為了重新斟滿
旅途落泊能讓記憶穩固    偶然下雨懷念陽光可愛
歡樂太短為了回憶千次    失掉瑰寶為了尋找安慰
我離別你全為太專心愛    怕忘掉了世間的色彩
離開 是為了回來
  ——《離開 是爲了回來》林一峰
 

 

Willy Lo
2:00AM Nov.21.2006
 
所有圖片點擊放大
English Version will be delayed.
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

23 Responses to 繼續認識·林一峰

  1. Hill says:

    当年果辑想的主人~~~~~原来系你~~~~

    Like

  2. Hill says:

    打错字,系"相"啊!!!!

    Like

  3. exolo says:

     
    Ohhh i didnt know he\’s 30//
     

    Like

  4. William says:

    to HILL:
     當年?相???
     啊???唔明
     
    to Syrus Lo:
     oh…….he told everybody in 903 awards….and he sang it last night
     
     

    Like

  5. hh says:

    距唱得係幾好的,人不怎樣.

    Like

  6. hh says:

    距唱得係幾好的,人不怎樣.

    Like

  7. Giby says:

    Thank you wor….

    Like

  8. Unknown says:

    哇……个眼袋!!!
    开心死你啦肯定!!!

    Like

  9. snow says:

    开心死你啦~~
    大丰收~

    Like

  10. Kong says:

    willy,你靓仔过林一峰

    Like

  11. William says:

    to Patrick: 我覺得個樣都ok喎
    to Giby: Welcome! u will be fine
    to Hanzen: 都幾啦
    to Snow: 我想買曬d碟,都唔貴。不過冇咁多錢
    to Kong: Really??? thankyou!!!

    Like

  12. Kaykay ♡...Qiqi says:

    er… not charming enough but special…

    Like

  13. 文佳 says:

    哈哈,甘岩…

    Like

  14. William says:

    to Joyce:
     another kind of charming…maybe
     
    to PK仔:
     wow…我見到你攞住支mic去採訪,你係出鏡記者?仲搵d FANS朴咪,好彩冇搵我 呵呵
     

    Like

  15. Andre says:

    幸福死你啦.
    現在有點後悔周一沒去.
    5555555555555555

    Like

  16. 小綠 says:

    路过 踩踩

    Like

  17. Unknown says:

    哇,竟然播the best is yet to come!

    Like

  18. says:

    唔错唔错。之前我唔係好了解,不过冇几耐之前喺电视度听到佢嘅歌,真係颇有穿透力

    Like

  19. William says:

    to 昊軻: 後悔吧。使唔使好似上次古巨基演唱會咁 寄俾你啊?to touch: welcometo Hanzen: 本blog第一次加音樂啊!~~~to 成成: 真係好正嘎。遲d去北京,唔知去唔去上海呢~

    Like

  20. Nicole says:

    几时来北京啊???

    Like

  21. MANDY says:

    丫~~~只怪我係太乖的好學生!唔係我應該會走堂咁去睇!haha
    p.s.好想去一峰一人一結他~~

    Like

  22. William says:

    to nicole: i donno wor…
    to slowfish: 原來你係元老級chet lam fans。參見長老!

    Like

  23. Nuckls says:

    当年只the best is yet to come,再加埋始终一天,我就咁沦陷咗喇. 真系好中意佢咁指执着!

    Like

Leave a Reply

