A Photo Diary for these days

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

25 Responses to A Photo Diary for these days

  1. snow says:

    你去面试有无吓亲人啊?

    Like

  2. 小翼 says:

    快乐

    Like

  3. exolo says:

    add ur msn //

    Like

  4. exolo says:

    ai… cant find yours at this space// mine is exolo@msn.com

    Like

  5. Colin says:

    这年头不知道为什么女生对DV很感兴趣,我们工作室也是招了一帮小姑娘……

    Like

  6. says:

    你的照片是哪啊??

    Like

  7. William says:

    to snow:我做面人嗰個啊!to 小翼:嗯 快樂2to Syrus:好吧 我加你吧 呵呵to Colin:就是,本來還想招一些帥哥平衡一下。甚麼時候把我招進去?to Yan:廣州 學校裡面 還有中華廣場

    Like

  8. NAUHCGNAIJ says:

    又转进来~

    Like

  9. A says:

    我果日都睇倒个jean ball呢~~~

    Like

  10. says:

    呵呵

    Like

  11. William says:

    to NAUHCGNAIJ:welcome againto 柒目杉:呵呵 嗰日你哋好忙to 25184cool:COOL!

    Like

  12. Lo says:

    E排忙到胃抽筋囖~都唔得闲黎望下添 哈 不好意思
    讲到招新,我有个师妹都黎左华农播。。。。。hoho~距话D招新好骑呢。。。。呢

    Like

  13. 中国"男优. says:

    越简单的就是越好看的

    Like

  14. Unknown says:

    公关部……a   word more sexual than "be  touched"!!!

    Like

  15. monny says:

    得闲藜尼度留下言······
    不过有少少慢
    呵呵
     
     
     
    第一次藜
     
    多多光照啊
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Like

  16. William says:

    to Harrison:面試係咁嘎啦to 中國男優:點解用呢個名?搞到好似好sexual咁 你個blog名「顧家輝」米幾好咯to Hanzen:公關部一d都唔sexual 不過面試嘅時候確實需要揀外表to monny:歡迎「光」照

    Like

  17. says:

    图片日志,唔错唔错,简洁明了!

    Like

  18. Gisele says:

    微涼的秋 蕩來傷口
    爲何夜了 蕩來感慨
    匆匆一生獨自上途 風乾情感的苦惱
    偶站進街角 墮進了夜霧 在漆黑中默禱
     
     
    我是微凉.    原来有如此水漾句子存在.
    满心欢喜.

    Like

  19. William says:

    to 成成:多謝 你每週週記都可以試下咁to Gucci.醉红自暖:雖然帶著哀傷 不過聼著這首歌 内心總會平靜

    Like

  20. Min says:

    个CK ball好肉酸!!!无taste同D人一样~~~~
    第一张相几好睇啊,不过你D头发又少左啦,哈哈…

    Like

  21. William says:

    死人sick你每次讚完我靚仔之後就一定要講下我d頭髮我再講多次 我冇甩頭髮!!!你讚我靚仔又怕唔好意思都唔使用呢d做掩飾嘎!p.s 你同某人……唔關我d taste事

    Like

  22. Nicole says:

    最尾个相~你只手好似凤爪 ~

    Like

  23. William says:

    我…………吸緊油……

    Like

  24. Unknown says:

    無心闖入,交個朋友吧

    Like

  25. Unknown says:

    又是我,最近繙看來訪者ip紀錄,竟然發現,這裡竟然是第10000號~
    滿有意思

    Like

Leave a Reply

