迎新特輯採訪拍攝

今日好攰
原來真係要跑嘎
仲要孭住部大cam跑
稍后更新
大家先睇相
11:40PM Sep.24.2006
 

 
採訪手記
 
  好喇,瞓翻一日,可以更新喇。介紹下《華農·我的家》迎新特輯PART 1的拍攝工作。
  話説昨日原定11點到現代教育技術中心集中,借攝影機等器材,12點半正式出發。不過事情總是不會太順利的。到了中心之後,才發現只有剩下一部攝影機可以借出。本來獵影這三天就借了兩台,這跟我們沒有衝突。不過一早傳媒學院就來捷足先登,一下子借了兩台拍攝學院的迎新活動。頂,學院迎新用手提DV拍就可以啦,傳媒學院大曬啊?!!截我胡!!#·¥!·#%#……¥#
  等到1點半,才向傳媒拿回一部機,一部Panasonic190、一部Sony 108B,好出發!不過沒有原定計劃的腳架;而因爲咪線有問題,收音咪帶了不過不能正常收音,只能依賴樂聲的定向收音,效果大打折扣,而且這樣採訪就不能很有型地「做扒」和「朴咪」。
  大概3點,到達廣州火車站。迎新大本營的老師同師兄見到我們之後,就說「有記者來了。拿些水和凳」。呵呵,還有特殊待遇。現在火車站廣場拍些罐頭片段吧。在廣場中央拍的時候,有一個無業遊民走過來,問呢d一部機要幾錢啊?」『………』「使唔使幾萬啊?」『……唔清楚……(正在閃人之際)「我知,你哋係記者……」呵呵,就咁,又有人話我哋係記者喇。
  我們預先約好了一名來自北京的新生,即係今集男主角,房龍。從他下火車到學校入宿的全過程都跟蹤拍攝。火車預計到大時間是4:30PM,於是我們買好站台票,又順利地通過安檢(帶著大cam,怕被人拉)入到月台。正常地,晚點到5點車才到。不過,車站的廣播好遲先講部車會喺邊個月台停車。所以一聽到廣播,就背住很重的(其實還ok)攝影機跑到另外一個月台。記得陳凱欣(前無綫電視記者,現任職於NOW財經台)在《K-100》如是説:「要成日企喺度等,譬如等d高官。做記者真係要企得同跑得。趕新聞嗰時要成日攞餅帶跑。」唉,原來真係要企得同跑得
  UNFORTUANTELY,拍不到下車的場景。原因係一架廣東電視台的採訪車擋住視線。突然,廣東台的車上下來一個戴著廣東台採訪證的人,問我哋是不是華農的學生。她說「房龍已經下車了。」「你哋可以攞部機出嚟影。」房龍daddy,我哋叫佢做老師,係早我哋一脫嘅電視人,喺中央台做嘢。有機會好好跟佢學習。」
  嘩……來頭不少。中央台啊!!!(雖然我中意TVB多d,不過中央台點都係最top嘅地方。)可惜,呢位房爸爸在月台將佢個仔掉俾我哋之後,就跟廣東台嘅車走咗。我本來想採訪佢,不過連遞咭片都未來得及…………
  跟動感嘅車回學校,然後就全程跟蹤拍攝。最後在宿舍做個專訪。不過記者冇事先設計好問題,講嘢又細聲,所以呢part我唔係好滿意
  Anyway,第一次出去採訪就係咁喇。要在國慶之前剪好呢part,兼拍好part2,有難度。而且中心嗰邊好混亂,未有硬盤空間俾到我哋。幾時先有我哋自己嘅電腦…………
7:00PM Sep.25.2006
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

6 Responses to 迎新特輯採訪拍攝

  1. Min says:

    我竟然第一个来?
     
    er..好明显D头发又核凸左~~~~~仲有对鞋。。哈哈
     
    anyway,加油~

    Like

  2. William says:

    你做到第一應該好開心
    d頭髮有乜理由會核凸咗啊 喺外面跑嚟跑去亂咗之嘛
    仲有對鞋 係大塵 污糟咗
    對puma米同你對差唔多!
     
    anyway thankyou

    Like

  3. Lego says:

    yoyoyoyoyo….貌似我都无你嘎卡片喔…

    Like

  4. winson says:

    支持啊!!虽然5是太熟悉,但是我觉得已经做得好好噶拉!!加油啊!!!tvb等住你的加入!希望你第日成为最top的记者,男主播!!!!

    Like

  5. YALU says:

    节日完毕!!!
     
    来看看你!!!!!!
     
     
    你在哪里呢!!现在!!

    Like

  6. WW says:

    哇  好专业啊 !!希望你的梦想赶快实现!

    Like

Leave a Reply

