第一次出trip·採訪手記

    華農2006年迎新特輯拍攝工作緊張籌備中。今日,就去咗廣州東站踩點喇。在東站長途列車旅客出口,一把攝影機、咪同咪線拿出來熟悉一下拍攝角度,工作人員就出來勸阻我們。
  -「你哋咩機構嘎?呢度唔准拍攝個喎!」
  -『我哋係學生。華南農業大學校園電視台想在星期日拍攝迎新…………』
  -「要向黨委辦公室申請!」
  -『我哋需要咩材料?點樣聯絡黨委辦公室?』
  -「去咨詢處問!」
……………………
問咗4、5個人,終於找到黨委辦公室。不過星期日冇辦公。一個揸住雞毛當令箭的值班uncle出現
  -「叫學校寫證明,學校蓋章,聼日嚟!」
  -『我想問……』
  -「你聼日嚟啦!」
…………
頂頂頂頂頂!!!!!
  首次採訪兩會的浸會大學新聞系學生如是説:
  「明明公衆地方,點解唔俾啊?!真係唔明,點解棟隻腳架,隊個咪,都話犯法。呢d米就係新聞唔自由咯!」
  「所以真係唔知,除咗慢慢等之外,有d咩辦法。」
 
之後去咗IKEA,買咗兩個箍筍。然後就繼續去躍進北踩點。
 

  躍進北,全新宿舍區。因爲未竣工,所以新生推遲入學報到,推遲軍訓。今日去到,依然爛地一片,鐵橋剛剛搭成,溝水隱隱發臭,周圍一片狼藉,路上封塵滾滾。一個星期之後,06級新生就要入住呢度。一個星期之後,我哋就要嚟呢度跟蹤拍攝採訪。一個星期之後呢度或者會有好大變化。
  最後,今日拍攝咗一d罐頭片斷,拍攝咗躍進北新區竣工前工地的情況。在躍進北拍咗記者做扒,在躍進南北崎嶇的路上拍攝咗一些以後用得着的花絮。諗好咗正式拍攝當日點樣去站台拍攝。今日首日工作,尚算順利同成功!
  我真係中意電視嘎!
 
Willy Lo
23:58 Sep.17.2006

Day2 申請·蓋章
 
  今日申請蓋章尚算順利。由於有課,好同鄉就一個去校黨委宣傳部度蓋章,由於申請表上寫明華農電視台是「傳播黨政聲音、豐富校園生活」之類嘅嘢,所以好快批咗。其實最大的阻滯係同鄉找不到黨委宣傳部喺邊。SCAU實在太大。
  下午去到東站,找到「黨辦」申請。非常順利,d人叫我哋最後confirm個時間再講佢知,仲調侃SCAU是廣東省的招生大戶。
  諗翻昨日「非法採訪」被阻攔,其實都係因爲下面d人怕。中國民間流傳住一句咁嘅嘢——「防火、防盜、防記者」,所以d人見到我哋拿曬d專業設備出來,以爲我哋係記者。其實根據法律,記者在公衆地方應該係合法採訪的。不過我哋唔係記者,冇記者證。我哋又唔係遊客喎,遊客冇理由唔用手提DV而用曬大機大咪,所以要寫申請喇(Willy自我安慰ing……)。
  好啦。遲d要再開會,要200% make sure聯絡到個外省新生24or25號去廣州東站落車,不容有失。
  其實今次特輯,我只是一個被新聞中心抽調過去做攝影的小角色,咁緊張做乜。遲d自己做自己負責嘅節目再操心多d啦。
 
Willy Lo
23:17 Sep 18 2006
 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

18 Responses to 第一次出trip·採訪手記

  1. A says:

    绝对有potential啦你~~~      有目标就要发奋咯   哈哈       个新校区都几靓喔~~~ 

    Like

  2. hh says:

    下次有機會,我都會再去你們學校參觀的…

    Like

  3. Unknown says:

    哗,willy好叻吖!

    Like

  4. Ming says:

    期待你嘅迎新特辑…加油啊!
     
    个跃进北而家都仲係咁嘅样,都唔知新生嚟果阵搞唔搞得掂,怀疑中…

    Like

  5. Colin says:

    willy,你对新闻如此热衷我真是很欣赏,但在中国这个体制下,根本毫无新闻自由可言,审查无处不再,几个星期前就连网上视频都要经过审查才能供人下载。各种报纸、新闻媒体无非是用来宣传社会主义的工具;是政府压力下的牺牲品。如果你真的想搞新闻,说你想说的话,那么中国绝对不是一个理想的地方。

    Like

  6. William says:

    to 黛玉:多謝鼓勵。我搬入我宿舍的時候都是一片荒蕪,不過按照學校的規劃,呢度未來係華農嘅中心。不過「未來」我哋已近搬走咗甚至已經畢業………………to Patrick: 你放我飛機!!!下次請食飯!!!to 瑩:點解次次都係呢句…………to Ming:想當年 我哋米一樣 都係咁熬過來to Colin:話題沉重啊。不過今日去申請尚算順利。至於言論空間呢個問題。隨著科技的進步,我們不斷去擴展我們的言論空間,而當局又不斷有新措施去打壓,確實是收窄了。不過正如被撤下來的《冰點》前總編李大同所講,不是沒有希望的,最起碼是看見了進步,雖然又有新措施去倒退。不過科技的發展不是以人或者是政黨的意志為轉移的,愚民政策再也行不通。一定會改變的,雖然要慢慢等。

    Like

  7. says:

    MSN真是非常慢!

    Like

  8. 小啯尪 says:

    ha  我来啦…看到你粤语的文章总是很亲切!

    Like

  9. winson says:

    我一向有留意你个blog噶!!觉得你为了你的理想去奋斗,好现象来噶!!加油啊!!支持你啊!!我是你的网友winson!!!

    Like

  10. Frankie says:

    aiya   我没有更年期啊!就是想的比较多啊!
    你是学新闻的吗?好象很热中,以后会是一个出色的记者!

    Like

  11. BOY says:

    哎呀!终于看到你能打几个汉语了。。。
    激动啊~~~
    以前你这字儿我都认识
    就看不懂啥意思
    看得大脑缺氧啊。。。
     
    PS1:我不是肌肉男。只不过长点儿肌肉,又恰好是一男的。
    PS2:我还打算掏银子去学粤语呢,现在好,来一免费的,笑纳了哈~~~^_^

    Like

  12. Keene says:

    perfect job~ seems u are really on it. all the bests and keep ur charmings~

    Like

  13. William says:

    to Ling姐:慢都可以留d有建設性嘅嘢……to 夢楠飛:粵語好啊。下次回來廣東找我玩。to Winson:多謝!to 小童:我都想學新聞……可惜不是……to 潛龍勿用:那幾個字啊,慢慢體會吧。或者查一下古文字典。to 栗原正幸:thankyou!!!

    Like

  14. Keene says:

    我个sp save 咗太多人ga links啦,但只係个easy way for me去睇佢哋ga sp.唔代表我识佢地ge~

    Like

  15. hazy says:

    謝謝你寫字。
    你都喜歡林一峰哦?
     

    Like

  16. Adela says:

    哇~~~~好pro啊~~~!

    Like

  17. says:

    HI,第一次来这里,有空去我那坐坐吧

    Like

  18. William says:

    to 栗原正幸:oh 咁幾時有我個link上去吖?
     
    to Hazy Yo:林一峰 有好平靜的感覺
     
    to ball ball: 其實不是太
     
    to anson: 好啊
     
     

    Like

Leave a Reply

