深圳打麻雀之旅

  話説Willy是一個很爛玩的人,於是就參加了一個行程不明的深圳歡樂谷大梅沙兩日一夜四星級的旅行團。又由於Willy自己多事,行程改期,最後成行了,謝謝我的同伴。
  人物:Willy 飾 Leon.Bald head
     Giby 飾 Robbie.Mushroom
     Dannie 飾 信信.Prince
     Yvette 飾 小山.Strawberry
  其實我都唔知點解無啦啦買呢四隻Pandas,然後仲要帶埋去旅遊…………
 
第四次去歡樂谷 終于玩咗跳樓機and雪山飛龍,然後疑問,咁之前我去歡樂谷玩咗d乜?!
Yvette唔玩跳樓機幫我哋拍DV;而普通過山車就玩咗兩次,第二次全程擺pose就係為咗影出嚟靚。

 
歡樂劇場《地道戰》已經唔係第一次睇,不過今次有Yvette穿到好似結婚咁扮村姑。不過可惜,内心戯不足。

 
好啦,歡樂谷短期内應該唔會再去。

 
 
成個行程好似就係為咗打麻雀(註釋:麻雀為粵語叫法,國語叫麻將)。大梅沙的芭堤雅四星級酒店,瞓咗冇一個鐘。
 
   原來,番牌唔可以做眼,否則要扣番變詐胡。
  然後,某人唔知咩叫清一色,以爲翻咗出嚟嘅唔算,淨係計算淨翻嗰啲;而對對胡就淨係食胡嗰一嘢碰就得。
  d人死咁做雞,平胡叫大牌,不過就天生有自摸命,難爲我……
  打一毫子麻雀就係咁,最尾我雖然輸咗,不過打咗成晚先係兩蚊幾,無奈……
 
 
 

 

 

 

  淩晨五點,出發去沙灘
 
 
  我哋帶咗廣外外校的校服短褲and人字拖,緬懷一下高中寫意的生活。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
可惜可惜,行錯路。不過清晨冇人的街道,都好舒服,仲有好靚嘅街燈。終于,五點半,到達了大梅沙沙灘,不過好多垃圾。

 
日出前,開始潮漲。東邊有座山擋住,所以冇睇到日出。趁天光之前,影下相。

 
天亮了………………
 
沖個涼,換件衫,早餐buffet去。不過某人食咗三大碟油炸鬼之後浪費,多年苦心建立的形象……冇曬 -_-|||

 
回來的車上,睡死了。導遊說甚麼都聼不到,除了一句「不去的舉手」。望咗一下執咗笠嘅明斯克,就直接翻廣州喇。
special sorry to Dannie: 喺車上最後一排瞓覺就係咁狼狽。sorry ar,個頭成日「鍾」去你嗰邊……
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

24 Responses to 深圳打麻雀之旅

  1. Frankie says:

    HOW LUCKY I AM COULD BE THE FIRST ONE HERE~HEHE
    你玩的很开心啊 帅哥~北京好象也有欢乐谷 但是没有去过  很多太刺激 不敢玩  怕没命 嘿嘿

    Like

  2. yvette says:

    actually no lines for me to perform~
    I wish I was able to have those 油炸鬼~

    Like

  3. YALU says:

    。。。。。。。。。。。。。。。广州地铁。。。。。。。。
     
    我一般从芳村出来。。。。。

    Like

  4. YALU says:

    我就住在西直门。。。。。。

    Like

  5. CONEY says:

    your space is just slow..
    my machine is just sucks…
    nice to know you …
    wish you all the best..

    Like

  6. 木木 says:

    有听说过欢乐谷,但都没有去成功!看见你们玩的那么开心,下次再怎么样也得去一次!
    开心最重要!

    Like

  7. Sindy says:

    我对你果4只panda虎视眈眈!!!
    好得意~~~~
    我又想要!

    Like

  8. Nicole says:

    我都估到你地实会打麻雀~dannie系雀圣……

    Like

  9. Unknown says:

    赌徒四人帮…………

    Like

  10. William says:

    to 小童:我看新聞看見了北京也開了歡樂谷,好像也是廣東投資的……
    to Yvette: 呵呵。多年苦心經營的形象……
    to 器官項鏈:對北京地鐵的印象只停留在人工售票、紙票的年代……
    to CoNeY:我感覺不是很慢喎 可能圖片多
    to 木木:嗯嗯。最緊要開心
    to 树熊囡:成set咁確實幾cute
    to Nicole: 她絕對係

    Like

  11. William says:

    to Hanzen: 你先賭徒啊 成日聼你講去打麻雀

    Like

  12. 小毒 says:

    我給同學聼那個英皇新人的歌
    同學說沒特色
    也只有走偶像路綫了
    但是那個人好像特別丑
    沒前途了

    Like

  13. BOY says:

    虽然本人是学外语的
    但是。。。
    粤语对本人来说,基本上就是外语了。。。
    泪後塞噎,罢了改啊~~~
     
    闪!!!

    Like

  14. Nicky says:

    我 超級想有  一支 AMEI 的小白哦
     
    怎麽了  留言的速度超級慢

    Like

  15. 葉起舞ヤ says:

    好久没来了最近还好吗

    Like

  16. William says:

    to 要情不要愛:確實不好看 聲音就還好
    to 潛龍勿用:其實粵語也不是很難 我都是學外語的……
    to 赫赫:什麽是AMEI的小白?
    to 楓葉起舞:噢 你又用翻space good!

    Like

  17. 葉起舞ヤ says:

    诶   就是这两天 嘿嘿还是这里感觉好 呵呵对了 你上面去的欢乐谷  不是北京吧

    Like

  18. Kelvin says:

    我都想去大梅沙小梅沙啊...中意海同埋沙滩...

    Like

  19. 凌茹 says:

    哇。。。。。。
    好开心啊你地。。。。
    羡慕~~~~

    Like

  20. Lo says:

    我果班甘既亲朋戚友本来都plan左呢个trip噶。。。行程仲要几乎一模一样555555555可惜因为时间既关系我miss左
    不过甘样睇翻其实个行程都几好喇,个名怪D姐,“成个行程为左打麻雀”-_-\\\\\\\\\\

    Like

  21. Unknown says:

    我的新空间 http://parkwoonbong.spaces.live.com/
    有空过去看看
     

    Like

  22. William says:

    to 楓葉起舞:用開有感情
    to kelvin: 其實海灘不怎麽漂亮 不過勝在一班frd夠好玩
    to lyn: 下次一齊啦 哈哈
    to 望翼星:確實有d怪 不過我哋喺歡樂谷入面都想打
    to 운붕:厄…………kang ta?

    Like

  23. Min says:

    原来同GIBY去鬼混了~~~OH~个top pic好难看!!!

    Like

  24. William says:

    sick:我鬼混都同你先啦

    Like

Leave a Reply

