大忙人的假象

819 電子蝴蝶樁
斷斷續續搞咗成半個月 就係為咗呢個電子蝴蝶樁
每日飽受毒蚊的不斷攻擊,搞到我隻手同腳損曬,每隔一個鐘頭要補充一次蚊怕水。
熱辣辣嘅太陽差d曬到我變鍾無艷,擦幾多防曬都係冇用,乾脆唔擦。
終于終于,pass咗,開學前最後一擊再去深圳玩就自然理据足。


816 SCAU TV Studio 
今日翻華農剪片 問題不少 籌劃拍攝採集剪輯都有問題
  第一 本來呢個就唔係我負責的 因爲人手以及人員編制問題 so…
  第二 拍攝的時候機位、布景好有問題
  第三 DV帶質量有問題 有一部機位嘅片幾乎唔用得
  第四 罐頭片分配咗任務冇人拍攝
  第五 主持人成日搶話
  第六 網絡電視台體制有問題
以後節目應該用「導演or監製負責制」 而且上頭發話者應該要識技術  或者就放權,等我哋自己搞
 
至於中心嘅設備 除咗有部16比9超大mon電腦可以做非線性剪輯本人覺得好好feel之外 線性設備嘅!
回想起ES 廣外外校電視台的線性設備 有d後悔當初冇學下嘢
張洪亮講得冇錯 幾部cam一齊拍又唔用切換台嘅話 線性確實方便好多

 


815 嶺南明珠體育館 Lingnan Pearl Gymnasium
佛山為咗一個區區嘅省運會大興土木 在電視塔對面搞咗個嶺南明珠體育館 又在中心組團新城區整個世紀蓮體育中心
嶺南明珠體育館就落成啓用 今日就去咗睇一場「體育彩票盃全國體操冠軍賽」
呢個被佛山人稱爲三督牛屎嘅嶺南明珠體育館其實環境都唔錯 燈光設備同冷氣設備幾好,聽講係節能型 只不過有d detail位就嘛嘛
好啦 相信電視塔廣場個季華路立交整好之後 呢度會好靚
其實省運會又點解要搞咁靚呢?原因係 嶺南明珠and世紀蓮係2010亞運場館!


813 Sky Jackie and SuSu生日
下午 芳村→花園酒店
發誓以後唔會再坐219呢部巴士 用咗成個鐘先去到

晚上 99-5小聚@廣東人家
可惜 壽星公Sky因爲去完HK翻好攰所以冇出廣州 SuSu就一早翻咗澳洲
所以焦點就落在呢位外表四十幾嵗的更年期師奶身上

這是最精彩的一刻——培樂多味香水試用儀式

 

第二日清晨 廣州白雲國際機場
送Lion機
倫敦希斯路機場仲好混亂嚄……

About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

33 Responses to 大忙人的假象

  1. Cynthia says:

    哼" 我明明系話粵語架 -0-
    甘樣HK同GZ同買深圳city都好近啊嘛*
    都系甘差5多樣之嘛﹐都say sorry羅﹗你想點窩﹖

    Like

  2. A says:

    清晨个样果然残d~~~~

    Like

  3. William says:

    to moOn moON: 講笑咋 放鬆下啦香港人to 柒目杉:係啊 黑眼圈暗瘡再現 所以先放係相

    Like

  4. says:

    唔错,我哋初中994都冇乜活动……

    Like

  5. William says:

    to 成成:雖然每次都唔齊人 或者每次都係呢班人 不過每次都好開心
     
     

    Like

  6. Cynthia says:

    你講個笑話都無水平gar -0-
    5好笑ing﹗不過好勉強都可以55下*
    lalaalaaa… 體育館幾有型啊﹐5錯啊 ^^

    Like

  7. 小毒 says:

    HAPPY EVERYDAY~~~

    Like

  8. William says:

    to moOn: 有型?多謝to KeiTa 要情不要愛:the same to u…下次多點來……
     

    Like

  9. 小暴 says:

    路过~~~~~~~~~~~踩!

    Like

  10. William says:

    to 心語加油:路過留言可否評論一下 無論是space風格、本人的照片還是文字都好……anyway…多謝光臨

    Like

  11. A says:

    果 三督牛屎   都几靓啊~~~~        唔错唔错~! 

    Like

  12. ˙`·.妖.` says:

    路过…….路边小野花

    Like

  13. says:

    第一次来!
    全都是广东话,完全看不懂的说!
    欢迎回访~

    Like

  14. says:

     
    哈哈。。。。也是阿。。水土问题吧。。。。看不懂广东话。就看图片也有意思。。嘿嘿
     

    Like

  15. ASAHI透明 says:

     
     
     
    不錯的sp,,以後常來支持,,,,,
     
     
     
     

    Like

  16. William says:

    to 柒目杉: 咁確實好靚 而且喺我屋企附近 第日去好方便
    to 废墟上的低吟者*妖:我不是小野花 路過都可以評論下吧
    to 邱泽jerry:粵語是我母語 有時候不用粵語寫不出味道和感覺 半猜半撞應該能get the main idea吧
    to 消遣:謝謝。我的照片沒有拍得很藝術很有感覺 只是隨便照照而已
    to ASAHI:oh…really?thank you

    Like

  17. 小毒 says:

     
     
     
     
     
     
     
    我来了
    这次一定多说些
     
    我实在是爱死你了
     
    我按照你叫我的方法终于把我的SP修好了
     
    现在可以留言也可以更新了
     
    你真是我的救命恩人啊
     
    感动得我直流
     
     
     
     
     
     
     
    鼻涕
     
     

    Like

  18. Doris says:

    哈比如说你给我的留言我就看得懂,底下给stephen的我看着就费劲了..明白?

    Like

  19. 淞皓 says:

    很干净的空间,呵呵
    问问你,你的置顶图片是怎么做的呢?教教我呗。

    Like

  20. 小载 says:

    路过 
     
     
     
     
     
     
    。。。。。。

    Like

  21. William says:

    to Keita 要請不要愛:  真的要愛死我嗎?其實我是從space上面的幫助學的
    to doris: 那我知道爲甚麼了 —— …
    to 杨 淞 皓:網上有詳細的教程 http://spaces.msn.com/msntool
    to 载笑载言:歡迎……

    Like

  22. Stephen says:

    你地呢次聚会都无通知过我,太过分啦!>.<(其实都唔只呢次……)甘容易稳到概人都唔通知,好心就唔好挂995个名啦~~
     
    p.s.:你概留言好激,睇得我好爽~~唔好激过隆俾人封左就惨了~

    Like

  23. Frankie says:

    I visited Foshan 5 years ago, it\’s a pretty city, nice and pretty~
     
    U r a pretty guy ~hehe, i love it

    Like

  24. William says:

    to Stephen Lau: sorry ar……下次一定會通知。至於留言,曾幾何時我都寫過咁激嘅blog,因爲睇完以前嘅新聞節目有感,不過就係因爲咁被block咗。so 以後會收斂下某些字眼,或者跟翻官方用語,又或者用乜先生、乜乜水指代
     
    to 小童:these 7 yrs…i just come and go between Canton and Foshan everyweek…
     
     

    Like

  25. Asahi says:

     
     
    謝謝你的推薦,,
    之前就有聽過這首歌。
    歌好,歌詞也好~
    算是自勉也算是對你的祝福~
    大家都加油~
     
     
     
     
     
     

    Like

  26. L says:

    图片好清楚哦,看了你的广东话文字,想起以前读粤语的时候了。不过现在都忘得差不多了。呵呵~

    Like

  27. abc says:

    我ex女友就系做呢d噶啦,可以叫距教你.

    Like

  28. William says:

    to ASAHI透明: thank you
    to Eddie: 圖片清晰是因爲我用flickr沒有用msn的相冊。學粵語啊?看多點TVB的電視劇和新聞啦,絕對速成。
     
    to j.T: 唔使喇,費事麻煩到你啦,我自己摸索下應該搞得掂。
     
     

    Like

  29. Kelvin says:

    哇,你空间比我的还卡。。。
     
    你广东人吖,咁同你讲广东话啦。。。
     
    我都唔记得过cap喺边度买嘅啦,可能喺站西吧,哈哈。。。
     

    Like

  30. Nicole says:

    我都pass啦 ~

    Like

  31. William says:

    to kelvin: 好少去嗰頭 因爲自己冇乜耐性去發掘to nicole: 我趕唔切假期考曬d試……

    Like

  32. Giby says:

    我净系觉得个mon好正!

    Like

  33. IAN says:

    体育场夜景蛮不错的

    Like

Leave a Reply

