抱抱again

sky再次來訪
再次失驚無神殺上我屋企
三個人食毋米粥有d不知所措
大豬頭十六小的尋根之旅
燎原路老字號冇冷氣糖水鋪的烏醋姜
原來祖廟路開咗間仙蹤林
鴻運車站分別時抱抱again
 
講咗好多好多
雖然平時少聯絡——我的問題
每次見面都唔會陌生
每次都抱抱——據説是傳統
 
溫馨提示:
1. 帶相機出街記住帶記憶咭
2. 叫人幫你袋相機記住攞翻
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

16 Responses to 抱抱again

  1. snow says:

    果度开左间野,我都知哦~
    我上次差d就去左了~
    果d带相机5记得带记忆卡,叫人帮你袋又5记得罗翻既事应该只会发生响你身上~
    哈哈~

    Like

  2. Nicky says:

    來灌水

    Like

  3. Nicky says:

    疑似剛才坐了板凳
     
    哈哈
     
     
    我是在NEW ZEALAND
    不錯不錯
     

    Like

  4. William says:

    to snow: 我已經唔係第一次喇
     
    to 赫赫:板凳???

    Like

  5. Nicky says:

    板凳的意思
    是第二個留言的人的稱呼就像第一個留言的人叫沙發一樣
    哈哈
    我唱的OK吧反正唱無印良品的歌的感覺最FIT每次去K歌都必唱的歌曲
    忽忽
     

    Like

  6. Raymond says:

    識講廣東話??

    Like

  7. William says:

    to 赫赫:網絡詞彙 不是懂得太多 好似「沙發」點解係第一嘅意思,我唔知
    to Raymond: ofcourse…我母語

    Like

  8. Raymond says:

    我都識講
    尼度好多hk人

    Like

  9. billy says:

    二楼不是地板?

    Like

  10. William says:

    to raymond: oh..NZ=hk的殖民地to Billy: 死啦 我又唔知 與時代脫節添

    Like

  11. says:

    l来踩踩哦!!………………

    Like

  12. Cynthia says:

    全部HK人系度做D咩﹖

    Like

  13. William says:

    to 曀顆雄餅乾: 歡迎歡迎 下次多d嚟
    to moonmoon: 我不是香港人!!!

    Like

  14. Cynthia says:

    甘你系﹖﹗ 5好意思啊*
    因為見到大家都講粵語啊 ^^

    Like

  15. William says:

    你都識講係「粵語」,而唔係「港語」
    我?廣東人咯
    粵語係廣東人嘅母語 香港不包括廣東

    Like

  16. says:

    我,在途中,义无返顾。我喜欢这句话!

    Like

Leave a Reply

