一班死黨遊香港

  今次去香港收穫不少。First of All…當然是一班死黨一齊相聚啦。


  然後呢?唔係收穫到一部相機、一個背囊、一條褲、幾件衫。而係
    ——我見到周慧敏啊!!!就行喺我隔離!!!
    時間:about 9:00PM, Aug 6 2006 (HKT)
    地點:ZARA / I.T  , Times Square, Causeway Bay, HK S.A.R, P.R.China
  終于知道,點解會有d人見到靚嘅嘢之後會暈低(係一種病,新聞報道過)。周慧敏實在太靚喇,第一代玉女掌門人、中港台最靚最有氣質女藝人果然唔係浪得虛名。
  話説喺Times Square嘅ZARA,睇睇下衫,Lion突然發現一位戴帽嘅女性揀緊衫。好白、好靚、冇化妝。Lion就問「你睇真D,睇下係咪周慧敏。」呢個時候,我戴上眼鏡,行近d睇,發現係!被她的美麗所嚇倒!!!佢從容地行出去,行去搭lift(扶手電梯)上樓。沿途都有人認得出佢,細細聲咁講「周慧敏,好靚啊」。於是,我哋跟佢上去5樓嘅I.T。喺lift度更多人認出佢,不過冇人去打攪佢騷擾佢,冇人走上前問佢攞簽名,以免破壞她的美麗與神聖。佢皮膚好好,冇化妝,好白,好高,好文靜,好有氣質。
  原來她才是女神之中嘅女神。

  講下沿途故事,不過唔想流水賬。噚晚深夜出去「尋找翠x茶餐廳行動」,因爲d相機技術性的問題激親giby。佢部相機加日期與否確實與我無關,或者係霸道,成日光明正大咁去佢部電腦度偷佢d相。換來嘅係深夜嘅不歡,最後「翠x茶餐廳」當然冇去到啦……Hey, Friend. I am sorry. Frd就係咁,今日冇事喇。雖然一行四人,不過去程同回程嘅火車之旅都係得我哋兩個,大家都攰喇,各自欣賞戰利品——書,再偶爾share一d笑位。

  香港係文化沙漠?我並唔覺得。每次去香港都會去書局買書。今次嘅收穫除咗兩本葉生著作之外,仲有我覺得好好嘅呢本《有線電視——神州穿梭記者眼》。當我還鍾情於無綫新聞的時候,發現在花哥袁志偉(現任電視廣播有限公司新聞及資訊部總監)越炒越多人,d好好嘅記者去曬Cable。又經一位記者朋友介紹,down咗好多Cable嘅新聞節目睇。作者:蔡淑儀、鄧美玲、胡力漢、吳曉東、呂秉權、黃淑玲。除咗第一位之外,另外五位都曾經在tvb任職。莫非我要從「無綫新聞 事事關心」的擁躉,變成「有線新聞 最快最新」嘅番薯(請恕我唔用普通話講法——粉絲)?!
 
等我睇完再寫讀書筆記………… 
About William Lo
http://willylo-cu09.spaces.live.com/

13 Responses to 一班死黨遊香港

  1. Colin says:

    香港再怎样是文化沙洲也要比广州的文化氛围强

    Like

  2. William says:

    文化氛圍好多時候係被掩蓋咗或者你我都不太懂廣東不過我會盡量去發掘去捍衛好似我會好捍衛我嘅母語——粵語謝絕懶音 粵語正音!

    Like

  3. 晓澄 says:

    下次见到我,读读"北京"俾我听听,唔该~

    Like

  4. says:

    周慧敏……真系好靓!!!真系好羡慕你啊!!!

    Like

  5. Dan says:

    first of all就真係多谢晒你先..
    然后..周慧敏…从细就係千千万万人的女神了吧…哇

    Like

  6. Dan says:

    soli soli…
    补翻补翻…
    请你留意"厌倦=好感?"的那个问号….

    Like

  7. Kaykay ♡...Qiqi says:

    见到明星?吾错吾错…我都中意逛ZARA

    Like

  8. Unknown says:

    鸡比的样子好似哭过似的~~~好得人惊!

    Like

  9. 葉起舞ヤ says:

    我换新家了:http://ownight.blogcn.com/留言去我新家
    最后别忘了写下你在SP上的名字和地址,
    这样我可以给你回留言。
    要不然我找不到你  嘿嘿
     

    Like

  10. billy says:

    某人点解唔上去采访噶?
    謝絕懶音 粵語正音!
    又来了

    Like

  11. Herry says:

    真的假的???
    我好喜欢周慧敏!!!!!

    Like

  12. Joanna says:

    哈哈,SUSU 同我讲她上次系旺角 见到吴彦祖 ,SICK见到TWINS,我妈见到钟楚红 ,我个FRIEND仲要 系 无线陈志云个侄女. 晕晒~~~~~~~你地太好命 ! 

    Like

  13. Giby says:

    瘦佬基,你无必要人地既Blog度重攻击我….
    劳显亮你小王子,直情系霸道拉!!!!唔知边个纵坏晒你噜………呼……

    Like

Leave a Reply

